Eilen hipaisin putken paikalleen ja täytyy sanoa, että tuli melko urheilullinen äänimaailma .
Paras asia tietenkin, että tuolla ON vetoihin todellakin merkitystä ainakin hieman viritetyssä kamppeessa.
Turbo900 kirjoitti:Eilen hipaisin putken paikalleen ja täytyy sanoa, että tuli melko urheilullinen äänimaailma .
Paras asia tietenkin, että tuolla ON vetoihin todellakin merkitystä ainakin hieman viritetyssä kamppeessa.
Joo, oon kyllä kans ollut tyytyväinen tohon putkeen. Äänet on kyllä aika must. Itse ainakin laitoin merkille että alavääntö kasvoi huomattavasti kun sai tuon kissan pois
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Seuraavan kehitysmallin putkeen voisi sitten laittaa paksummat laipat.
Itsellä oli viikon-kaksi paikallaan kunnes alkoi vuotamaan ja laippa oli vääntynyt (ei ole osunut mihinkään).
Noo tuplatiivisteillä ja pakoputkitahnalla sain vielä tiiviiksi.
Turbo900 kirjoitti:Seuraavan kehitysmallin putkeen voisi sitten laittaa paksummat laipat.
Itsellä oli viikon-kaksi paikallaan kunnes alkoi vuotamaan ja laippa oli vääntynyt (ei ole osunut mihinkään).
Noo tuplatiivisteillä ja pakoputkitahnalla sain vielä tiiviiksi.
Allright pistetään korvan taakse, vaikkei kiinni kiristettyjen 5mm laippojen pitäisi vääntyä mihinkään, jos kiristetty tasaiseti tiukkaan, eikä mitään roskia ole ollut välissä ja pultit on 8mm. Meinaan ne vääntyy aina parina johonkin suuntaan, ei erikseen toisistaan pultteja venyttäen.
Tuossa yksi henkilö kyseli korvausputkea 3 tuumalle,eli supistus päihin.
Miten olisi 3 tuuman suoraputki ja laipat hitsattuina päissä + 2 irtolaippaa,jotka voi itse hitsata omaan putkistoon kiinni..
Tarvetta kellään ?
No minähän tuon kyselyn tein.Tarkoitatko nyt tolla mitä?Kun pitäisi olla sellainen helppo juttu aina katsastukseen eli saisi aina vakio katin kiinni.Olisiko se sellainen vai mitä tarkoitit?