Korvausahdin tonnariin
Nyt on kyllä ihan pakko kysyä miksi TE05-12b pitäisi laittaa T25 tilalle? Jos se on rikki niin hommaa toinen T25 tilalle, pääset paljon helpommalla/halvemmalla.a9000 kirjoitti:jos vaihtaa pakosarjan T03 malliseksi niin käykö sitten? riittääkö tila tms.?
ex9000 -95aero,1.9 tdi passat, MB450SL-77,MB E220cdi,cls 55 amg
koska mitsu on tossa lattialla vailla käyttöä enkä halua ostaa niin paskaa ahdinta kuin mitä T25 mun mielestä on ollut myöhäiseltä spoolaukseltaan.
ps. yks kysymys olis vielä...
onko OG900T16 pakosarjat ja tuo tonnarin T03 mallinen pakosarja samat?
ps. en ole kovin kova "öljysormi" joten en tiedä sanoa
ps. yks kysymys olis vielä...
onko OG900T16 pakosarjat ja tuo tonnarin T03 mallinen pakosarja samat?
ps. en ole kovin kova "öljysormi" joten en tiedä sanoa
öljysormi kirjoitti:Nyt on kyllä ihan pakko kysyä miksi TE05-12b pitäisi laittaa T25 tilalle? Jos se on rikki niin hommaa toinen T25 tilalle, pääset paljon helpommalla/halvemmalla.a9000 kirjoitti:jos vaihtaa pakosarjan T03 malliseksi niin käykö sitten? riittääkö tila tms.?
Oletko tehnyt tällaisen vaihdon, ajattelen nyt lähinnä tuota tonnarin dp:n kiinnitystä satkumalliseen ahtimeen. Onko siihen jotain helppoa keinoa?jani kirjoitti:tonnarin ja 900 turbon pakosarjat on on erinlaiset mutta ahtimet käyvät pienin muutoksin toisesta toiseen.
Tuossa tuota tuli vähän ihmeteltyä:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=43912
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black