Korvausahdin tonnariin

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2826
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Pitäisi kyllä käydä, jos joku ei sovi, niin dp:n laippa ja öljy ja vesiletkut.... Tilan suhteen ei myöskään pitäisi tulla ongelmia, kun samasta autosta kuitenkin kyse :).
öljysormi
"Aero"
Viestit: 390
Liittynyt: Ma Elo 18, 2003 17:38

Viesti Kirjoittaja öljysormi »

a9000 kirjoitti:jos vaihtaa pakosarjan T03 malliseksi niin käykö sitten? riittääkö tila tms.?
Nyt on kyllä ihan pakko kysyä miksi TE05-12b pitäisi laittaa T25 tilalle? Jos se on rikki niin hommaa toinen T25 tilalle, pääset paljon helpommalla/halvemmalla.
ex9000 -95aero,1.9 tdi passat, MB450SL-77,MB E220cdi,cls 55 amg
a9000
"Hirsch"
Viestit: 976
Liittynyt: La Touko 22, 2004 14:15
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Viesti Kirjoittaja a9000 »

koska mitsu on tossa lattialla vailla käyttöä enkä halua ostaa niin paskaa ahdinta kuin mitä T25 mun mielestä on ollut myöhäiseltä spoolaukseltaan.

ps. yks kysymys olis vielä...

onko OG900T16 pakosarjat ja tuo tonnarin T03 mallinen pakosarja samat?

ps. en ole kovin kova "öljysormi" joten en tiedä sanoa :)
öljysormi kirjoitti:
a9000 kirjoitti:jos vaihtaa pakosarjan T03 malliseksi niin käykö sitten? riittääkö tila tms.?
Nyt on kyllä ihan pakko kysyä miksi TE05-12b pitäisi laittaa T25 tilalle? Jos se on rikki niin hommaa toinen T25 tilalle, pääset paljon helpommalla/halvemmalla.
jani
"Aero"
Viestit: 453
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 10:22
Paikkakunta: nokia

Viesti Kirjoittaja jani »

tonnarin ja 900 turbon pakosarjat on on erinlaiset mutta ahtimet käyvät pienin muutoksin toisesta toiseen.
hasha
"Aero"
Viestit: 472
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 14:54
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hasha »

jani kirjoitti:tonnarin ja 900 turbon pakosarjat on on erinlaiset mutta ahtimet käyvät pienin muutoksin toisesta toiseen.
Oletko tehnyt tällaisen vaihdon, ajattelen nyt lähinnä tuota tonnarin dp:n kiinnitystä satkumalliseen ahtimeen. Onko siihen jotain helppoa keinoa?

Tuossa tuota tuli vähän ihmeteltyä:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=43912
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black
,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
Vastaa Viestiin