Siis hä? Saapin kone antais vaparina sen 60heppaa per litra joten en kovin korkeavireiseksi sanois ehkä?f-19 kirjoitti:Kestävämpää voimansiirtoa saa rahalla.
Ettei menisi termit vähän sekaisin...
Cossun kone on ylävireisempi, Saabin kone taas luonteelta aika rauhallinen ja alavireinen.
Tuosta olen samaa mieltä kylläm Saabin kone on vakiopalikoilla viritysasteeltaan melko yläviritteinen. Eli jos haluaa turvallisesti lisää niin heti menee paljon osaa vaihtoon.
og saabin virittämisestä
Aki Peltola #1132
-
SAAB-vilho
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 96
- Liittynyt: Ti Syys 06, 2005 00:14
- Paikkakunta: Siikajoki/Möhkö
SAAB-Vilho istuu paskaset kalsarit jalassa kiikkustuolissa ja syö rosamundasoosia eikä sitä kiinnosta pätkääkään.
Saab 90 -85 "marsutarha" **100hp**vakio**
Tällä kepattu myös naapurin ämmä ja sen bokseri.
ROSAMUNDA - MAHAN TÄYTTYMINEN ALKAA ENSIMMÄISESTÄ SUUPALASTA.
http://www.rehupiikles.com/
Tällä kepattu myös naapurin ämmä ja sen bokseri.
ROSAMUNDA - MAHAN TÄYTTYMINEN ALKAA ENSIMMÄISESTÄ SUUPALASTA.
http://www.rehupiikles.com/
Oletko mitannut!Aksu900 kirjoitti:Siis hä? Saapin kone antais vaparina sen 60heppaa per litra joten en kovin korkeavireiseksi sanois ehkä?f-19 kirjoitti:Kestävämpää voimansiirtoa saa rahalla.
Ettei menisi termit vähän sekaisin...
Cossun kone on ylävireisempi, Saabin kone taas luonteelta aika rauhallinen ja alavireinen.
Tuosta olen samaa mieltä kylläm Saabin kone on vakiopalikoilla viritysasteeltaan melko yläviritteinen. Eli jos haluaa turvallisesti lisää niin heti menee paljon osaa vaihtoon.
Käy tietysti. Eiköhän tämä vastannu tohon mun kysymyseen.Suppari kirjoitti:No ei ollut?Siis mitä helvettiä?Missä?Aksu900 kirjoitti: Jälleen kerran ei voi muuta sanoa ku että mitä helevettiä? Tuo koko juttuhan oli vitsi eikö nii?
Edit:Käykö kuupan kiertokanget 900 tasapainoakseliin?
Oon ja jäi pitkästi alle 60hp per litra. Mutta paremmalla pakosarjalla ois voinu päästäkki tohon 60! Ehkä.Oletko mitannut!
Aki Peltola #1132
Ise puhuin niinkuin turbosaabista ja sen virittämisestä. Iiceen saa vaihtaa heti ja suuttimet/pensansyötön huomenna, turbo sitten ylihuomenna.Aksu900 kirjoitti:Siis hä? Saapin kone antais vaparina sen 60heppaa per litra joten en kovin korkeavireiseksi sanois ehkä?f-19 kirjoitti:Kestävämpää voimansiirtoa saa rahalla.
Ettei menisi termit vähän sekaisin...
Cossun kone on ylävireisempi, Saabin kone taas luonteelta aika rauhallinen ja alavireinen.
Tuosta olen samaa mieltä kylläm Saabin kone on vakiopalikoilla viritysasteeltaan melko yläviritteinen. Eli jos haluaa turvallisesti lisää niin heti menee paljon osaa vaihtoon.
Sisuskaluja en heti vaihtaisi. Kossun budjettivireistä en tiedä.
Meinaatteko laittaa 400hv tuollaiseen satkuun mikä mullakin nököttää tuossa pihassa? Sehän on ihan yhtä järkevää kuin laittaa Smarttiin Hayabusan kone (tai Smart on järkevämpi tuossa suhteessa) 
Taitaa olla kuitenkin pientä liioittelua laittaa moisia tehoja?
Taitaa olla kuitenkin pientä liioittelua laittaa moisia tehoja?
Viimeksi muokannut ng900aero, Ma Loka 30, 2006 19:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No jos on senteistä puutetta eikä taho pemaria!!1ng900aero kirjoitti:Meinaatteko laittaa 400hv tuollaiseen pappasedaniin mikä mullakin nököttää tuossa pihassa? Sehän on ihan yhtä järkevää kuin laittaa Smarttiin Hayabusan kone (tai Smart on järkevämpi tuossa suhteessa)
Taitaa olla kuitenkin pientä liioittelua laittaa poliisisaappiin moisia tehoja?
Aki Peltola #1132
Tarkoitin vaan että 400hv on vaan niin järjetön tehomäärä joka kippoon että mitä sellaisella tekee missään autossa?Aksu900 kirjoitti:No jos on senteistä puutetta eikä taho pemaria!!1ng900aero kirjoitti:Meinaatteko laittaa 400hv tuollaiseen pappasedaniin mikä mullakin nököttää tuossa pihassa? Sehän on ihan yhtä järkevää kuin laittaa Smarttiin Hayabusan kone (tai Smart on järkevämpi tuossa suhteessa)
Taitaa olla kuitenkin pientä liioittelua laittaa poliisisaappiin moisia tehoja?
On tuo kaasutinpelin 100hv kieltämättä liioitellun vähän tuollaiseen autoon, mutta aika hurjalta tuntuisi 4x tuo lukema.
Eikai sillä mitään teekkään. Mut ei tee ilmastoinnillakaan. Eikä aluvanteilla. Jne.ng900aero kirjoitti: Tarkoitin vaan että 400hv on vaan niin järjetön tehomäärä joka kippoon että mitä sellaisella tekee missään autossa?
On tuo kaasutinpelin 100hv kieltämättä liioitellun vähän tuollaiseen autoon, mutta aika hurjalta tuntuisi 4x tuo lukema.
Aki Peltola #1132
-
Stressfläkt
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
F1:set,ralli ja dragracing esimerkkeinä olisi mielenkiintoista seurattavaa 100hp kaasutinmoottoreilla.ng900aero kirjoitti: Tarkoitin vaan että 400hv on vaan niin järjetön tehomäärä joka kippoon että mitä sellaisella tekee missään autossa?
On tuo kaasutinpelin 100hv kieltämättä liioitellun vähän tuollaiseen autoon, mutta aika hurjalta tuntuisi 4x tuo lukema.