Saabin osto virimielessä.
Nonni, just tähän suuntaan, tervejcarlson kirjoitti:Painavampi kyllä.. mutta myös huomattavasti kookkaampi. Jos peltien paksuudesta lähdetään niin kyllä OG900 vie voiton tonnaria vastaan. Turvallisia molemmat kyllä.Hook kirjoitti:
Tonnarin, jonka kori on pitkälti 80 alkupään suunnittelua ja ng900/9-3:n joka 10 vuotta uudempaa suunnittelua on painoeroa (kokoerosta) huolimatta vain ~50kg, eli isoa eroa en noihin tekisi massan ja turvallisuuden puolesta, vaikka tonnarissa "samanpainoiset" pellit onkin kuskistä vähän kauempana ennen rypistymistä.. Tietysti jos vertaa 70 luvun og900 koria vs 9k, niin sitten tonnari onkin jo ~200kg painavempi panssarivaunu.

Seuraavaksi joku varmaan tulee ja yrittää väittää, että joku rellun Megane muovilaatikko kauppakassi on tonnaria turvallisempi. Siinä on pojat peräti 2000-luvun suunnittelua, EuroNCAP testeissä ainakin 14 tähteä ja varmaan 27 turvatyynyä. Voihan vinde, mulla on vaan 2

Hmm, nyt en kyllä sitten ole ihan perillä asioista...
Koska tulee tehoraja vastaan katukäytössä? En edes tiennyt sellaisesta, luulin että virittää saa niin paljon kuin sielu sietää...
Millä tavalla ne niitä tehoja sitten tutkailee?
Jos on isompaa cooleria ja muuta niin vaatiko inssi dynolapun vai miten?
Paljonko tuollaisessa saa sitten olla tehoja kadulla?
Omegassa on 240 vaparina ja hyvin menee leimasta läpi...
Koska tulee tehoraja vastaan katukäytössä? En edes tiennyt sellaisesta, luulin että virittää saa niin paljon kuin sielu sietää...

Millä tavalla ne niitä tehoja sitten tutkailee?
Jos on isompaa cooleria ja muuta niin vaatiko inssi dynolapun vai miten?
Paljonko tuollaisessa saa sitten olla tehoja kadulla?
Omegassa on 240 vaparina ja hyvin menee leimasta läpi...

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
Mallisarjan tehokkaimman tehojen yli olisko ollut 25%.kallekoo kirjoitti:Hmm, nyt en kyllä sitten ole ihan perillä asioista...
Koska tulee tehoraja vastaan katukäytössä? En edes tiennyt sellaisesta, luulin että virittää saa niin paljon kuin sielu sietää...![]()
Millä tavalla ne niitä tehoja sitten tutkailee?
Jos on isompaa cooleria ja muuta niin vaatiko inssi dynolapun vai miten?
Paljonko tuollaisessa saa sitten olla tehoja kadulla?
Omegassa on 240 vaparina ja hyvin menee leimasta läpi...
Cooleri taidetaan rinnastaa koneen vaihdoksi.
Ja vaparista nyt tuskin sieltä konehuoneesta näkee että siellä on ämpärin kokoinen ahdin ja koko puskurin täyttävä cooleri..
Haku on hyvä näppäin, ja google.
Saab 900 2.0t Cab -97
muistaakseni sitä rajottaa tehopaino suhde jota ei saa ylittää ja sit joku sano että tehoa ei saa olla 20% enempää mitä mallin tehokkaimmassa versiossa on ja sillonki kait täytyy todistaa et auto muutenki vastaa esim. jarruista mallin tehokkainta versiota kait.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
Eli homma ei mennytkään niin kuin ajattelin...
Jos siis hommaan isomman coolerin ja ahtimen niin heti ollaan sitten laittomalla pelillä liikenteessä.
Mikä on sitten se mallisarjan tehokkain, ja jos alustan osat ottaa siitä niin eihän sitä sitten paljoa saa edes lain mukaan virittää.
Eli jos ei halua ongelmia niin vakio ahdin ja cooleri ja niitä rukkaamalla sitten se teho ulos mikä saatavissa on.
Ehdin jo kuvitella että sitä saisi helposti teholelun itselleen, mutta ei...
Täytyy ottaa asiasta tarkemmin selvää ja miettiä sitten uudestaan, kun tietää tarkalleen missä rajat menee, mitä voi ja ei voi tehdä, ja ennenkaikkea, mikä kannattaa ja ei kannata. Turha uhrata isoon cooleriin jos sillä vain ostaa itselleen ongelmia. Täälläpäin ainakin ovat konttorilla pilkun viilaajia, syynää varmasti jos on vähänkin sen näköinen konehuone.

Jos siis hommaan isomman coolerin ja ahtimen niin heti ollaan sitten laittomalla pelillä liikenteessä.
Mikä on sitten se mallisarjan tehokkain, ja jos alustan osat ottaa siitä niin eihän sitä sitten paljoa saa edes lain mukaan virittää.
Eli jos ei halua ongelmia niin vakio ahdin ja cooleri ja niitä rukkaamalla sitten se teho ulos mikä saatavissa on.
Ehdin jo kuvitella että sitä saisi helposti teholelun itselleen, mutta ei...
Täytyy ottaa asiasta tarkemmin selvää ja miettiä sitten uudestaan, kun tietää tarkalleen missä rajat menee, mitä voi ja ei voi tehdä, ja ennenkaikkea, mikä kannattaa ja ei kannata. Turha uhrata isoon cooleriin jos sillä vain ostaa itselleen ongelmia. Täälläpäin ainakin ovat konttorilla pilkun viilaajia, syynää varmasti jos on vähänkin sen näköinen konehuone.
pitäiskö olla? Se että kenno on tyypiltä BAP, TAF jne ei merkitse vielä yhtikäs mitään, kun niitä TAF kennojakin on laidasta laitaan, toiset toimivia ja toiset persiistä. Jos lähtökohtana on että joku herra kello on todennut että TAF kenno olisi se optimaalisin vaihtoehto ja siksi sen tyyppistä kennoa tulee käyttää ei kovin vankalla pohjalla olla...Ansis kirjoitti: Onko kukaan avannut kiinancoolereita, eli onko sisärivoitettu
Mittari kouraan ja ihmettelemään, sillä se selivää toimiiko vai ei.
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Tätä juuri ajoin takaa. Vielä kymmenen vuotta aiemmin ei valinta ollut näin vaikeaaVigge kirjoitti:TAF kenno olisi se optimaalisin vaihtoehto ja siksi sen tyyppistä kennoa tulee käyttää ei kovin vankalla pohjalla olla...Ansis kirjoitti: Onko kukaan avannut kiinancoolereita, eli onko sisärivoitettu
Mittari kouraan ja ihmettelemään, sillä se selivää toimiiko vai ei.

Mallisarjan tehokkain on kai 2,3aero 225 pollea eli sen perusteella maksimi leimattava teho on 270 kaakkia. Alusta ja jarrut pitää sitten olla mallisarjan tehokkaita vastaavat. Muistaakseni myös katti pitää laittaa jos "vertailumallissa" semmoinen on.
Voihan sitä dynolapun hakea semmosilla paineilla ettei tehoraja ylity...
Lisätietoa lakitekstistä: http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779
Voihan sitä dynolapun hakea semmosilla paineilla ettei tehoraja ylity...
Lisätietoa lakitekstistä: http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
#1856
#1856
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Jos Aeroon vertailee, niin pitänee tuunauskohteen olla sitten vuosimallia -93 tai tuoreempi. Vuonna -90 tais tulla 2.3T valikoimiin (200hv, eli max. "katsastettavissa" oleva teho 240hv) ja sitä ennen oli tehokkain 175hv (210hv max). Eikös tuo vertailu pidä nimenomaan tehdä sen vuosimallin mallisarjan tehokkaimpaan?9kTA kirjoitti:Mallisarjan tehokkain on kai 2,3aero 225 pollea eli sen perusteella maksimi leimattava teho on 270 kaakkia. Alusta ja jarrut pitää sitten olla mallisarjan tehokkaita vastaavat. Muistaakseni myös katti pitää laittaa jos "vertailumallissa" semmoinen on.
Voihan sitä dynolapun hakea semmosilla paineilla ettei tehoraja ylity...
Lisätietoa lakitekstistä: http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Luuliks sää et täs maas saa tehdä mitään hauskaa laillisesti. Viritä se siihen rajaan hae dynolappu katsasta ja viritä lisää. Ei meinaan pysty dynottamatta sanoo ku paljon tehoo,vaikka virityksen huomaiski voi sanoo et on viritetty siihen rajaan.kallekoo kirjoitti:Eli homma ei mennytkään niin kuin ajattelin...![]()
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212