Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Joo harmittavasti näyttää olevan toi Borg warner liian "pitkä"

Tuossa on potun mitat

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... _5_new.pdf

ja tässä borg warnerin

http://www.turbodriven.com/files/pdf/17 ... hPages.pdf
Solmurauta
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Loka 06, 2009 13:29
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)

Viesti Kirjoittaja Solmurauta »

jeippo kirjoitti:Vähän asiaa sivuten.. Mutta kuvasta tuli mieleen jossa hukkaportin tuo läppä näkyy. Uusi mitsu laitettu forgen kellolla, eihän se heittämällä kohalleen mene, mutta kuinka kannattais tuo kello eka laittaa? Nyt tein vaan omasta päästä niin, että ruuvasin tankoa sen verran sisään päin, että jouduin sitä noin 3-4mm venyttää ulospäin jotta sain kiinni sen siihen hukkaporttiin. Eli kirraa nyt sen muutaman millin verran koko ajan läppää kiinni päin.. Oikein vai ihan väärin??
Tarkotitko tuolla kuvakysymyksellä linkkiä ebayn turboon?
testing1
"Aero"
Viestit: 429
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:34

Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)

Viesti Kirjoittaja testing1 »

Jos Borg Warneria pitää siirtää vajaa 5cm akun suuntaan, niin onnistuisiko adapterilla jossa lyhyt vino putkenpätkä, jollonka ei tarvisi kääntää koko ahdinta ja alkaa putkia ja letkuja miettiin uusiksi.
Tolla virityksellä ahdin myös laskisi hiukan alemmaksi, tiedä sitten olisiko siittä hyötyä vai haittaa. Mahtuuko muuten vakio tuuletin vielä vai vaatiiko ohuempaa?
Noin voisi mennä vakiosarjaan, eikä tarvisi teettää "silmille hyppivää" tuning pakosarjaa.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
aero t7
"Aero"
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 14:35
Paikkakunta: vantaa

Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)

Viesti Kirjoittaja aero t7 »

testing1 kirjoitti:Jos Borg Warneria pitää siirtää vajaa 5cm akun suuntaan, niin onnistuisiko adapterilla jossa lyhyt vino putkenpätkä, jollonka ei tarvisi kääntää koko ahdinta ja alkaa putkia ja letkuja miettiin uusiksi.
Tolla virityksellä ahdin myös laskisi hiukan alemmaksi, tiedä sitten olisiko siittä hyötyä vai haittaa. Mahtuuko muuten vakio tuuletin vielä vai vaatiiko ohuempaa?
Noin voisi mennä vakiosarjaan, eikä tarvisi teettää "silmille hyppivää" tuning pakosarjaa.
Tota mietin itsekkin..
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

tänään lähti Garret gt3071 tilaukseen ja samalla joku v-band - kitti. saas nähdä mitä tulee :)
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

hieman päivitystä:
Saatu jo / tilauksessa: Garret gt3071(0.64ar), extreme pakosarja T25 laipalla, siemens deka 870cc, T5 nokat, 600x300x76- välijäähy, innovate lc-1 laajakaista, uudet b234T männät (t5 kanget saa myydä jos löytyy varastosta! t5 kansipahvi, uusi jakoketju ja laahaimet (tp-ketju otettu pois), kaikki tiivisteet, kaikki alakerran laakerit, ö-paineanturi, 1xpakovena, kansi plaanattu, ja paljon muuta. nyt vaan venajousia (jäykempiä) ja t5 kankia tännepäin niin saadan femma tielle :)
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

2 kpl T5 kankia löytyy vielä.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Azanovix kirjoitti:2 kpl T5 kankia löytyy vielä.
2,0 ja 2,3 T5 kanget ovat eripituiset, ei käy ristiin.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

Niin totta... Joku päivä opettelen lukemaan. :D
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

mistä perkele mä saan ne jäykemmät venajouset ja T5 kanget?! noista uupuu koko projekti! :(
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

tilaat volvon jouset sinne.
paljoko maksat kangista, mul o monta sarjaa :mrgreen: :mrgreen:
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

mitkä volvon jouset? oisit aikaisemmin sanonut, sano sä hinta :D
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

9135130, ovat sitte 8venasesta että pari pussukkaa ku tilaat. Hinta jotain 115e/16kpl ja ovat tasalaatusempi ja yhtä jämäköitä ku jotku maptöööningin virijouset.
Kanget o kyl kalliita kerra niitä ei markkinoilla paljo ole :lol:
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4578
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Meneekö noi ko. volvon jouset suoraan T7 kanteen ? Nehän on tosi lähellä vakio T5 jousien mittoja ja siksi sopii sellaisenaan T5 kanteen ja on tosiaan aika jämyt vakioihin nähden. Saa Volvon tiskiltä tilaamalla reilun satkun kustannuksella tinkauksen jälkeen.

Itse laitoin ne T5 kanteen ilman modauksia mutta juurikin noi maptunin toimittamat mukamas T7 jouset ei olisi menneet ilman sorvausta paikalleen ja vapaapituus oli tosi paljon lyhempi kuin veltoissa vakiojousissa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

jaa joo tosiaan, enpä aatellu sen kummemmin ku tuota ehotusta tein et T7 kansi kyseessä. Eli komento takas! Shrickillä oli öööö oisko jokku penarin jouset jokka sinne passas. Pitäs kaivella mitkä ne oli..
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Vastaa Viestiin