VÄLIJÄÄHDYTTIMEN KIMPPATILAUS
AMW:ltä tuli seuraavanlainen viesti, suosittelen AMW:ltä tilaavia lukemaan punaisella präntätyn tekstin...
---
Kimppa tilaus :
Kaikki jotka haluaa AMW coolerin, tulee ilmoittaa AMW:lle ensiviikon aikana
!!!!!!
Siis AMW:lle , foorumi ei kelpaa eikä kaveri ...
Siis 9-3 ja NG 900
99-900
9000 ei ilmastointia .
Sitten vielä 50 mm kennosta ...Ei se mikään ongelma ole löytää
50 mm kennoa ...saan sitä ihan niin paljon kuin tarvitsen .
Vastausta ei ole kyllä luettu ,tai sitten sitä ei ole ymmärretty oikein.
Jos siis haluaa pitää ilmastoinnin ja uusi cooleri tulee alkuperäiselle
paikalle ...EI MITÄÄN JÄRKEÄ .
Ja kennon eteen on vaikea saada mahtumaan cooleria minkä kennon
paksuus on 50 mm KUN SEN PAKSUUS ON PÄÄTYJEN KANSSA
vähintään 60 mm !.
Ja Jos haluaa hyvän tulisi jäähdyttimet järjestellä uudestaan ja SEHÄN
ON JO UUSI PROJEKTI ja työnä isompi kuin coolerin asennus .
T:Maatsi
---
Lähinnä tämä tarkoittaa nyt sitä että jos olet tilaamassa AMW:ltä niin nyt pitäisi soittaa Maatsille ja ilmaista halukkuutensa, muuten ei pääse alennukseen käsiksi. En tiedä miten sitten maksupuolen kanssa mutta käsitin että tällä hetkellä riittäisi että ilmoittautuu ostajaksi ja sopii maksusta Maatsin kanssa hänelle käyvän aikataulun mukaisesti.
-John
---
Kimppa tilaus :
Kaikki jotka haluaa AMW coolerin, tulee ilmoittaa AMW:lle ensiviikon aikana
!!!!!!
Siis AMW:lle , foorumi ei kelpaa eikä kaveri ...
Siis 9-3 ja NG 900
99-900
9000 ei ilmastointia .
Sitten vielä 50 mm kennosta ...Ei se mikään ongelma ole löytää
50 mm kennoa ...saan sitä ihan niin paljon kuin tarvitsen .
Vastausta ei ole kyllä luettu ,tai sitten sitä ei ole ymmärretty oikein.
Jos siis haluaa pitää ilmastoinnin ja uusi cooleri tulee alkuperäiselle
paikalle ...EI MITÄÄN JÄRKEÄ .
Ja kennon eteen on vaikea saada mahtumaan cooleria minkä kennon
paksuus on 50 mm KUN SEN PAKSUUS ON PÄÄTYJEN KANSSA
vähintään 60 mm !.
Ja Jos haluaa hyvän tulisi jäähdyttimet järjestellä uudestaan ja SEHÄN
ON JO UUSI PROJEKTI ja työnä isompi kuin coolerin asennus .
T:Maatsi
---
Lähinnä tämä tarkoittaa nyt sitä että jos olet tilaamassa AMW:ltä niin nyt pitäisi soittaa Maatsille ja ilmaista halukkuutensa, muuten ei pääse alennukseen käsiksi. En tiedä miten sitten maksupuolen kanssa mutta käsitin että tällä hetkellä riittäisi että ilmoittautuu ostajaksi ja sopii maksusta Maatsin kanssa hänelle käyvän aikataulun mukaisesti.
-John
Mulla vaan ei mene jakeluun tuo etteikö coolerin vaihdosta muka ole jotain hyötyä..
Jos ei uudesta coolerista muuta hyötyä ole niin ainakin se ettei pamahda kyljet paskaksi kun ahtopaineet kasvaa.Sitäkin on tapahtunut vakio coolerille.
Miksihän tonnareihin yleensä myydään kallista cooleria jos siitä ei ole mitään hyötyä..

Miksihän tonnareihin yleensä myydään kallista cooleria jos siitä ei ole mitään hyötyä..

Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Johtuisko toi sitten vaan siitä, että tonnarissa on melko iso cooleri jo orkkiksena ja jotta vaihdolla päästäisiin "näkyviin" tuloksiin niin uuden coolerin pitäisi olla merkittävästi isompi/paremmin hengittävä. Eli ilmeisesti orkkikennosta (32mm) uuteen (50mm) ei vielä vaikutusta ole?! Minkähän paksuista se SP:lla myytävänä oleva kenno sitten on jos se kuitenkin pitäisi mahtua keulille? Se on kyllä totta, ettei orkkiscooleri kestä hirveitä ahtoja, muovipäädyt kurkkaa...Milli kirjoitti:Mulla vaan ei mene jakeluun tuo etteikö coolerin vaihdosta muka ole jotain hyötyä..Jos ei uudesta coolerista muuta hyötyä ole niin ainakin se ettei pamahda kyljet paskaksi kun ahtopaineet kasvaa.Sitäkin on tapahtunut vakio coolerille.
Miksihän tonnareihin yleensä myydään kallista cooleria jos siitä ei ole mitään hyötyä..
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
#1856
#1856
Jäähdyttäjän ja ilmastoinnikennon väli on muistaakseni 60-65mn. Eli 50mm paksuinen kenno päätyineen sinne kyllä mahtuu. Tai siis jotkut saa sen mahtumaan (http://www.kylarjonson.se), kaikki ei siinä ilmeisesti sitten onnistu. Ja luulempa että kyllä siitä paksummasta kennosta hyötyä on vaikka se alkuperäisellä paikalla olisikin. Riippuu tietenkin mitä haluaa. Jos aikoo ottaa koneesta yli 300hp ja ajaa radalla, niin siinä tapauksessa ilmastointi pois ja heti.
En tiedä miten Maptunin reetulla on tuossa omassa.. Mut sillä oli ainakin viimeksi 60mm ja 500hp!
Ilmastoinnista en ole kysynyt että vieläkö siltä se löytyy.. Mut reetu sano tosiaan tosta 60mm että ahdasta on.Paksumpaa ei saa meneen eli sillä täytyy olla vielä ilmastointi paikallaan.
Tai tiedä sitten taas.. 



Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
-
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
Täytyy Maptunin Fredrikillä olla vielä ilmastointi paikallaan jos sanoo 60mm kennon tekevän tiukkaa.
Mä olen jo vuoden aikana neljä kertaa irroittanut ja taas uudelleen asentanut orkkis 32mm kennon. Joka kerta se on ollut ahdasta puuhaa, mut ilmastoinninkenno poistettuna edes AMW:n 75mm kenno ei tekisi tiukkaa.(Pahimmillaan töötin kiinnitystä joutuisi ehkä siirtäämään)
Oon kans miettinyt kennojen järjestyksen vaihtoa, mut hyöty vois olla aika olematon.
Mä olen jo vuoden aikana neljä kertaa irroittanut ja taas uudelleen asentanut orkkis 32mm kennon. Joka kerta se on ollut ahdasta puuhaa, mut ilmastoinninkenno poistettuna edes AMW:n 75mm kenno ei tekisi tiukkaa.(Pahimmillaan töötin kiinnitystä joutuisi ehkä siirtäämään)
Oon kans miettinyt kennojen järjestyksen vaihtoa, mut hyöty vois olla aika olematon.
Joo ei sillä varmaan hirveesti hyötyä tulis, tosin virtaus coolerille olis parempi ja häiriöttömämpi (=tehokkaampi) mut aattelin lähinnä että asennus vois olla helpompaa ja kennon paksuudelle ei olis välttämättä niin tiukkoja rajotuksia. Tulishan siinä kyllä vähän putkistomuutosta... vois olla iso homma toteuttaa.2,3T sport kirjoitti: Oon kans miettinyt kennojen järjestyksen vaihtoa, mut hyöty vois olla aika olematon.
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
#1856
#1856
Ei tästä cooleri hommasta tule vit...kaan!
Ei jaksa koko ajan ruinata vastauksia.Jos noilla cooleri puoteilla tosiaan menee noin hyvin ettei asiakkaat kelpaa ni siittä vaan.
Hommaan kyllä coolerini jostain muualta kuin suomesta!
Viriverkot on nyt todella syvissä vesissä ja todellakin ihan muualla...


Viriverkot on nyt todella syvissä vesissä ja todellakin ihan muualla...

Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
IC
Kyselin MapTunilta suomesta 9000 IC:tä ja heiltä löytyy 50mm paksu
kenno tonnarin keulalle, joka on kuulemma ihan laadukas ja sopii myös ilmastoinnin kanssa vakio paikkaan. Hintakaan ei minusta ollut kovin paha muistaakseni jotain 900 euron hujakoilla ja sopii suoraan.
kenno tonnarin keulalle, joka on kuulemma ihan laadukas ja sopii myös ilmastoinnin kanssa vakio paikkaan. Hintakaan ei minusta ollut kovin paha muistaakseni jotain 900 euron hujakoilla ja sopii suoraan.