Mitsu 18T tietoa?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

antonmies kirjoitti:Nii, multa saa suoralla #7 pesällä olevan 49189-01370 TD04HL-18 850e/kpl, kimppana halvempi. Samoin irtonaisena volvon suoralla lähdöllä olevat 6# ja 7# pesät, ovh 300e, mutta neuvoteltavissa jonkun verran. Kimppa onnistuu näissäkin!
Mites 19T?
http://web.telia.com/~u58304000/turbo3/ ... ubishi.htm

Ton perusteella vois olla parempi ku 18T?[/url]
antonmies
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 22:12
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Onnistuu 19T:n toimitus. Toimitusaika vaan on pitkä, n.3-4kk, koska MHI ei varastoi niitä Euroopassa. Hinta muodostunee aikalailla samaksi. Volvon suoralähtöiselläkin 7# turbiinilla sellaisen saan puuhasteltua, mutta silloin hinta on vähän yli tonnin.
antonmies
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 22:12
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Sen verran on tilanne muuttunut, että 49189-05400 on korvautunut mallilla 49189-05410, toimitusaika 1vko. Tullee jatkossa löytymään hyllyltä. Hinta tulee olemaan noin 950e. Ahdin on vinolla turbiinilähdöllä.
siffonen
Matalapaineturbo
Viestit: 185
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2006 13:06
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja siffonen »

oon tilaamassa virosta tollaista 18t mitsua, hintaa 620€+30€ toimituskulut, niin he kysyvät turbon numeroa joka sijaitee kompurassa. antonmies kirjoitteli onneksi nuo numerot, eli onko mitään eroa 49189-05400 verrattuna 49189-05410, kuiteski kummatki käy 9-5 2.3t 1998????
antonmies
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 22:12
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antonmies »

kummatkaan ei mee suappiin
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

antonmies kirjoitti:kummatkaan ei mee suappiin
Miksi ei? Laittamalla saa sinne vaikka minkä?

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
antonmies
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 22:12
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antonmies »

V-M kirjoitti:
antonmies kirjoitti:kummatkaan ei mee suappiin
Miksi ei? Laittamalla saa sinne vaikka minkä?

V-M
siis suoraan. sitähän toi siffonen kyseli. Ja tekstistä päätellen ei välttämättä ole niitä laittajamiehiä?
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

antonmies kirjoitti:
V-M kirjoitti:
antonmies kirjoitti:kummatkaan ei mee suappiin
Miksi ei? Laittamalla saa sinne vaikka minkä?

V-M
siis suoraan. sitähän toi siffonen kyseli. Ja tekstistä päätellen ei välttämättä ole niitä laittajamiehiä?
No niinpä näyttikin olevan... sorry. Eihän nuo juuri mikään mee heittämällä joko keskiosaa pitää käännellä tai banjoja/letkuja uusia.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
antonmies
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 22:12
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antonmies »

ja pakosarjan laippa on eri.
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Passi »

antonmies kirjoitti:ja pakosarjan laippa on eri.
900 T16 pakosarjaan se sopii just ja just. Tarkkaa kyl on tiivistyksen kanssa. Itse vähän pyöristin vaan pakosarjan suorakulmaista sisäreikää että sopis paremmin mitsun pyöreeseen sisäreikään.

Sellasella välilaipalla sit onkin helpompaa.

Kaikki nesteputket/letkut sitten joutuu myös uusimaan. Myös pakosarjan laippa on eri. Ohan tossa hommaa kun lähtee sovittamaan, mutta kyl tuo TD04HL-16T #7 ihan hyvin puhisee.

T. Pasi

Kuva
99T-museopeli
antonmies
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 22:12
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Miks 2 lambdaa?
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Toinen moottorin ohjaukselle ja toinen esim. seosmittarille :?:
antonmies
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 22:12
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antonmies »

aa, eli kapeakaistaa vissiin molemmat sit.
siffonen
Matalapaineturbo
Viestit: 185
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2006 13:06
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja siffonen »

mitenkäs maptun sitten myö tuota td04hl-18t #6 turboa saab 9-5:een? vai onko se sitten muokattu sopivaksi saappiin? entäs 49189-01370 TD04HL-18T 7# suoralla pakopesällä, käykö?
antonmies
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 22:12
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antonmies »

juu ensimmäseen ja ei toiseen.
Vastaa Viestiin