Maptun Stage 2 tilaus

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Hook
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hook »

Toi Maptunin päivitys maptun steg 1-> maptun steg 3 90% (?) alennuksella maksoi 10 euron tarkkuudella noin 200 euroa postikuluineen suomen maptunilta 1.5v sitten.
Ehkä en hallitse prosenttilaskua, mutta tuollainen oli klubilaisen hinta päivitykselle, vaikka kuinka silloinkin puhuttiin 90%... :?
Eli jos haluaa säästää noin 200 euroa, niin suoraan Steg 3!... 8)

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
tevisu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Suomen Maptun on käsittääkseni perustettu, jotta suomalaisten asiakkaiden EI TARVITSISI asioida ruotsiksi/englanniksi ja laskutus olisi helpompaa.

Miksi näin ei kuitenkaan ole?
AnttiR
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Tevisulle ja muillekin: yritys perustetaan pääsääntöisesti (poislukien aatteelliset yms ) kartuttamaan omistajansa pankkitiliä. Kun luen ,että muillakin kuin minulla on ainakin yhtä huonoja kokemuksia Suomen Maptunista ,niin en voi olla ihmettelemästä sitä miksi Ruotsin emoliike antaa ko yrityksen edustaa vielä heidän tuotteitaan. Ovat varmaankin tietoisia asiakkaiden tyytymättömyydestä VAI OVATKO?
Tässä taitaa olla ilmassa edustajan vaihdon ainekset ilmassa?
G-mies
"Ukkomies"

Viesti Kirjoittaja G-mies »

saapasi kirjoitti:Kovin tulee ristiriitaista tietoa, mutta luotan nyt G-mieheen. Sinä kun tiesit noi VSS-jututkin. Tosin toimitusaikahan on ihan heidän päästään kiinni ja tietenkin tapaus/tilauskohtaisestihan näissä kokemuksissa mennään.
Odotitko siis eka 2kk ja sitten laitoit freetulle vai missä vaiheessa suunnilleen otit ruotsiin yhteyttä?
Onneksi tässä on hyvin näitä kuukausia ennen kesää, joten töppäilyvaraa heille annettakoon :lol:
No joo, ymmärsin kyllä mitä jthing tarkoitti, eli Suomeksi ei juuri taida vastauksia tulla, mutta lahden toiselta puolelta kyllä saa apuja.

Joo, siis ensin odottelin muutaman viikon, sitten varmaan reilun kuukauden päivät soittelin JP:lle (Suomen MapTunin edustaja)viikon välein, että missä viipyy ja aina luvattiin seuraavalle viikolle. No, kun loppujen lopuksi tavaraa ei vaan alkanut kuulua, otin yhteyttä suoraan Freetuun ja kerroin miten asiat olivat täällä päässä sujuneet. Kerroin mm sen, että en ollut siihen päivään mennessä saanut selkeää vastausta miksi boksia ei ole tullut. Kohta puhelin soi ja Freetun työtoveri Johnny soittaa ja saan selityksen miksi näin oli käynyt. Mun boksin tilausta ei oltu tehty normaalin tilauskanavan kautta vaan se oli tullut Ruotsiin sähköpostina ja hukkunut sitten heidän postitulvansa alle. Johnny sanoo tekevänsä mulle softan heti ja laittaa tulemaan TNT:llä. ECU tuli parissa päivässä kotiovelle. Että sellasta. Olihan siinä softassa vielä säätämistä jälkeenpäinkin, ahdot piikkas hieman, mutta sain uuden ECUn uudella softalla ja homma toimii. Kaikki jälkipyykki on pesty Ruotsin MapTunin kanssa ja hyvin on onnistunut.

Mutta nyt töihin...

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
se93tbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Mä sanon tähän vaan että, ostakaa muualta jos ei homma toimi. Manuaalin kanssa ei tule ongelmia ainakaan erään toisen ruotsinfirman kanssa 8)

Automaattista en sano muutakuin että tapeltu on softien kanssa ja odotella saa aina "seuraavaa" täällä suomessa (maptun) :evil:
Vastauksia ei ole tullut pitkiin aikoihin muualta kuin ruotsinpäästä :evil:

Että nordicilta sain kokeiluun softia suorastaan liukuhihnatyönä, ikävä kyllä yksikään ei toiminut mun automaatissa. Jos toimisi en tässä kirjoittelisi.

ETTÄ NÄIN :evil:
9-3.1972
NG900T
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja NG900T »

deportivo kirjoitti:Ruotsin pää hoitaa hommat asiallisesti ja nopeasti kuntoon, Suomen osasto on sitten luku sinänsä. :evil:
Minä myös allekirjoitan tämän.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Vastaa Viestiin