mikkoimp kirjoitti:kun nyt tuli kuulalaakeroiduista puhe niin onko gt 37 kuulilla? entä mahtaako mahtua näin aluksi vakio pakosarjalla tonnariin?
Ei ja ei
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
niin onko han niitä masterin turboja kokeilleet mieltä mitä näistä turboista ja yv toimii jos ei uskalla julkisesti todistaa omaavansa kyseistä tuotetta. mielen kiinnolla odottelen kokemuksia kun kuitenkin joudun ton turbon isontaan ja kiire ei ole eli aikaa on kokemuksia kuunnella
9000 cd 2turbo aut 89 soffaks
9000 turbo 86 levikesarjalla/projekti---)ajoon joskus
3kpl mopareita
Tästä katalogista näkee vähä paremmin nuita speksejä, kun on ilmoitettu trim-luvut kompressorille. Tuota MP802314 -mallia vähän jo tsiikailin. Siinä näkyy katalogin mukaan olevan Trim60 kompura. Jos hommais tommosen 99:iin, ku meni se aiemmin ollu garretti vaihtokuntoon.
Tuolla samaisella saitilla on muuten verkkokauppa, josta voi ostaa noita ahtimiakin. Hinnat on kyl hitusen toista luokkaa, kuin täällä kotimaassa, jos tommosia perus ahtimia saa 520dollarilla.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Katselin tuota MP 802138 mallia ja siinä näyttäisi olevan outletin kiinnitys samanlainen kuin satkun vakioahtimissa. Eli siis ryssänmutka tulee kolmella pultilla tuohon hukkiksen koteloon kiinni.
Futurez:lla meinasivat, että on 99% varmuudella sama. Olisko kenelläkään mittoja tuosta satkun outletin pulttijaosta?
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Frostwind kirjoitti:Katselin tuota MP 802138 mallia ja siinä näyttäisi olevan outletin kiinnitys samanlainen kuin satkun vakioahtimissa. Eli siis ryssänmutka tulee kolmella pultilla tuohon hukkiksen koteloon kiinni.
Futurez:lla meinasivat, että on 99% varmuudella sama. Olisko kenelläkään mittoja tuosta satkun outletin pulttijaosta?
T03 mitta kiinnitysreijästä kiinnitysreikään 71mm. Pakoaukko 53mm.
Näin ainakin laippojen Autocad kuvissa jotka löysin netistä.
Tarkistatko molemmat jos sulla on niitä irrallaan ja kirjoittelet tänne takasin...
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
Frostwind kirjoitti:Valitettavasti ei oo irrallisia, mutta voin yrittää selvitellä.
EDIT: Soitin tuossa Hernesmaalle ja sain sieltä varmistuksen, että on 71mm.
EDIT2: En sitten muistanut kysyä tuota pakoaukon kokoa
No eiköhän sekin pidä kutinsa sitten. Ja onhan se helpommin muutettavissa jos pientä heittoa on.
Lähetin tuossa spostia futurez:lle ja tiedustelin tuon MP:n mittoja. Jos ovat samat niin sitä kai sitten joutunee tilaamaan tuon ahtimen
EDIT: Mahtavatkohan nuo öljyn tulo- ja paluuputkien kiinnitykset olla samat kuin T03:ssa? Tuossa MP:ssä tulopuolen pultinreikien etäisyys toisistaan 38.10mm ja paluupuolella 50.80mm. Kiinnitykset m8*1.25. Tulopuolen reiän koko 10mm.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Aika jänniä on tosiaan nuo AR:ät noihin mastereihin. T03 vakiot on ilmeisesti turbiini A/R.48 ja kompura A/R.42. Aika tajuton suhde tässä kun kompura masterissa A/R.60. No korvausahtimeksi varmaan ihan käypä, ja onhan se edullinen....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
e0000333 kirjoitti:Aika jänniä on tosiaan nuo AR:ät noihin mastereihin. T03 vakiot on ilmeisesti turbiini A/R.48 ja kompura A/R.42. Aika tajuton suhde tässä kun kompura masterissa A/R.60. No korvausahtimeksi varmaan ihan käypä, ja onhan se edullinen....
Itsekin tuota olen ihmetellyt ja tuolla MP:llä Siltasen mukaan pitäisi olla kiskottu 450hp 20tappisesta Audista ja onhan se tosiaan ihan eri luokkaa kuin Saabin kansi, mutta kuitenkin..
Minulle kovin vakuutteli ettei pakopuoli ahdista.
Eihän nuo A/R:t kyllä taida olla vertauskelpoisia eri valmistajien kesken?
Voinen heittää tähän speksit niin ei tarvii sun Frostwind odottaa jos tätä ahdinta mietit:
e0000333 kirjoitti:Aika jänniä on tosiaan nuo AR:ät noihin mastereihin. T03 vakiot on ilmeisesti turbiini A/R.48 ja kompura A/R.42. Aika tajuton suhde tässä kun kompura masterissa A/R.60. No korvausahtimeksi varmaan ihan käypä, ja onhan se edullinen....
Esim. tuo minun haavelema MP 802314 on nimenomaan pako AR .48, imu AR .42 ja trim 60. Tämähän on ainakin arvojen perusteella lievähkö viriahdin verrattuna vakio ahtimiin näissä vanhemmissa 2.0 saabeissa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01