Joka topicissa pitää olla yksi BTCF-kommenttiTuha kirjoitti:Tyylikäs väri tuossa jälkimmäisen koneen venttiilikopassa.![]()

Ja OT saa jäädä tähän. Anteeksi tästäkin jo etukäteen.
Mulla on pakosarja, turbo, ilmastoinnin kompura ja metalliosia tolla vedetty ja hyvännäköset on. 6-7€ semmonen pikkupurkki oli K-raudassa. Samaa sarjaa se musta, jolla on vähän kantta paikkailtu, mutta se ei kestä punahehkuun asti. Mandariinissa (T25) hyvin pysyny viimekesän alusta asti, mutta pakosarjassa parissa kohtaa hilseilee. Pohjat putsattu teräsharjalla. Pitänee kerran pari vuodessa maalata, mutta eihän tuo mitään juurikaan maksa ja helppoa on. Ekalla kerralla taiteilin puol tuntia, mutta toisella onnistuin jo alle 10min. Oli muuten kivaa näpertää ohkasella siveltimellä noita paikkoja93t sport kirjoitti:Tota koitin etsiä mutta tähän hätään en saanut mistään
http://www.maalilinja.fi/tuotetiedot/te ... maali.html
T5 vakiokannen pakoventtiilin istukan sisähalkaisija 23mm; virtaava ala noin 8,3cm2Suppari kirjoitti:Jos tarkoitit ulkomittaa,niin taatusti riittää.Frostgrey kirjoitti: Entä minkä kokoisesta putkesta tuo kannattaa tehdä, riittääkö 42mm
Muok.Siis useimmille.Voit tehdä myös pykälää isommasta mutta ei toi 42 ahdista kyllä ihan äkkiä..KUULEMMA?
Kyllähän tuo Hansin tuotos ihan pakosarjalta näyttää, melkein jopa ammatimiehen tekemältä. 4. pytyn ekat mutkat voisivat olla loivempiakinHane_81 kirjoitti:Belgialainen ystäväni Hans Krueger laittoi kuvan tonnariin tehdystä pakosarjasta. Kuulemma on itse tehty joten sopinee tähän aiheeseen mukavasti. Putken kokona kuulemani mukaan 42,4mm ja hitsaus tehty migillä.
täälläpä kuva Kruegerin sarjasta:
http://kuvablogi.com/nayta/302523/