Jossain taisin nähdä sellasen maininnan, että menee hinta kruunun kurssin mukaan eli periaattessa on aina "päivän hinta".Tosin Doc Powerin sivuilla tuolle on lätkäisty lähtöhinnaksi 550e, kun esimerkiksi BSR:n omassa nettikaupassa 520e. Taitaa tosin vaihdella hieman kruunun kurssin mukaan BSR:n hinta.
Doc-Power Kimppa 2009 - Ohi on
Re: Doc-Power Kimppa 2009 HUOM! Myös putkistot(ilm.huhtikuussa)
Re: Doc-Power Kimppatilaus 2009 (huhtikuu aikaa ilmottautua)
Juu olen ihan samaa mieltä että ylimääräisestä ei kannata maksaa ja itsekin kuluttajana vertaan hintoja jne, mutta tiedän myös että halvalla ei saa aina sitä parasta/toimivinta tuotetta ja siihen liittyvää palvelua(esim takuut jne). Pointti oli lähinnä siinä että kun tuon steg1sen hinta on samassa haarukassa eri firmoilla ja myös eri automerkkeihin tarjottuna, niin kyllä se hinta aina jostain koostuu niinkuin Vigge tuossa aiemmin jo kirjoittikin. "Lisävaruste" jonka ostaa tai ei, niinkuin parhaaksi näkee. Auton ylläpitämiseen kuitenkin kuluu niin paljon rahaa että tuollainen ~500-1000e on mielestäni aika siedettävä summa autoilijalle, varsinkin kun polttoainettakin kuluu vähemmän jos ajaa "normaalisti". Nythän streetgearilta saa steg1stä n.300eurolla joten saa nähdä kuinka moni sitä ostaa. ite en ainakaan uskaltaisi kun ei ole minkäänlaista faktaa tuotteestaTurbo Sensonic kirjoitti:ja siitä, että "jos ei ole rahaa, niin ei osta sitä softaakaan" ei ollut tässä se avainpointti. Pointti oli se, että kannattaako mistään maksaa ylimääräistä, jos jonkun tuotteen voisi jostain saada halvemmalla. Minä ainakin yritän saada kaikki ostamani tuotteet mahdollisimman halvalla,

Re: Doc-Power Kimppa 2009 HUOM! Myös putkistot(ilm.huhtikuussa)
Virisofta=kräkätty tehtaan softa josta parametrejä on muuteltu, kuka milläkin metodilla. Vähän sama kun kräkätty tietokonepeli jossa on huijauskoodit ja kopionesto kierretty. Tai matkapuhelin josta SIM-lukko murrettu. Laillisuudeltaankin kaikkien käyttö lienee melko samalla viivalla.
Monella muulla automerkillä on viriputkat kehittäny bolt-on sarjoja kaupallisiin moottorinohjaus-systeemeihin. Stock-ecu tunaustakin tehdään mutta yleensä se on avaimet käteen palvelua jossa saa yksilöllisen lopputuloksen. Monilla on myös omaa kehitystä erilaisiin moottorinosiin yms. Tällöin liiketoiminta pohjautuu palveluihin ja oikeisiin tuotteisiin.
Saabin kohdalla ruotsalaiset viriputkat ovat saaneet nauttia lihavista vuosista kun ovat vuosikausia voineet kovaan hintaan myydä noin 10 erilaista softaacrakkia. Sama käy kaikille kun trionic:n adaptaatio silottaa suurimmassa osaa tapauksissa yksilölliset erot. Ei tosin aina ja ne on sitten niitä jotka ihmettelee miksi se pannu kilahti. En ole ihan vakuuttunut Ruotsalaisten "tuotekehitykseen" käyttämästä ajasta. Epäilen että eräs juuri konkurssiin mennyt ruotsalaisfirma olisi koskaan saanu omin avuin selville trionicin binääristä yhtään mitään. Ja tainnu tätä toistakin jonkinlaiset syväkurkut auttaa saabin suunnalta. Suite porukka nähdään jonkinlaisena uhkana tälle toiminnalle koska siitä keskustelu on kielletty STCS:n foorumilla.
Putiikit jotka myy pelkästään postilaatikkosoftaa joutaa kuolla pois. Ne jotka pystyvät tarjoamaan omia tuotteitaan ja oikeaa palvelua sitä haluaville jatkakoot.
siinä 2 centtiäni...
Monella muulla automerkillä on viriputkat kehittäny bolt-on sarjoja kaupallisiin moottorinohjaus-systeemeihin. Stock-ecu tunaustakin tehdään mutta yleensä se on avaimet käteen palvelua jossa saa yksilöllisen lopputuloksen. Monilla on myös omaa kehitystä erilaisiin moottorinosiin yms. Tällöin liiketoiminta pohjautuu palveluihin ja oikeisiin tuotteisiin.
Saabin kohdalla ruotsalaiset viriputkat ovat saaneet nauttia lihavista vuosista kun ovat vuosikausia voineet kovaan hintaan myydä noin 10 erilaista softaacrakkia. Sama käy kaikille kun trionic:n adaptaatio silottaa suurimmassa osaa tapauksissa yksilölliset erot. Ei tosin aina ja ne on sitten niitä jotka ihmettelee miksi se pannu kilahti. En ole ihan vakuuttunut Ruotsalaisten "tuotekehitykseen" käyttämästä ajasta. Epäilen että eräs juuri konkurssiin mennyt ruotsalaisfirma olisi koskaan saanu omin avuin selville trionicin binääristä yhtään mitään. Ja tainnu tätä toistakin jonkinlaiset syväkurkut auttaa saabin suunnalta. Suite porukka nähdään jonkinlaisena uhkana tälle toiminnalle koska siitä keskustelu on kielletty STCS:n foorumilla.

Putiikit jotka myy pelkästään postilaatikkosoftaa joutaa kuolla pois. Ne jotka pystyvät tarjoamaan omia tuotteitaan ja oikeaa palvelua sitä haluaville jatkakoot.
siinä 2 centtiäni...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Doc-Power Kimppa 2009 HUOM! Myös putkistot(ilm.huhtikuussa)
Minä epäilen kuitenkin kuten "JouniCSE":kin, että eivät nuo viriputkat ole aloittaneet tuota kehitystä aivan pisteestä nolla. Todennäköisesti Saabilta on "vuotanut" noiden tiettyjen viripuljujen tietoon, kuinka softan koodi puretaan ja kuinka sitä voi modata. Loppu onkin sitten ollut omaa kehitystyötä esim. juuri tuon PPC:n parissa, kun on tehty käyttäjille "helppo" työkalu softan siirtämiseen, minkä periaatteessa voisi tehdä läppärilläkin, jos olisi vain tarvittava interface. Ei noiden viripuljujen ole nyt sentään tarvinnut "keksiä pyörää uudestaan".Vigge kirjoitti:Ongelmahan on siinä ettei Saab jaa niitä työkaluja millä softan muokkaus onnistuu, saatikka sitten manuskaa mistä käy suoraan ilmi miten softa toimii, niin yhden jos toisenkin työtunnin saat laskea sille hommalle että työkalu saadaan valmiiksi ja ymmärretään että mitä muokataan, miten ja mistä. Mikäli tämä asia ei vaatisi ylim. panostuksia (rahaa, aikaa know&how:ta) niin varmaan niitä softiakin olisi ollut saatavilla esim Trionic8:iin jokaiselta saab virittäjältä joka pitkän aikaa, mutta mistähän luulet että tuotteiden rajallisuus johtuu/ se että eräät firmat ostaa softia lisensseillä esmes BSR:ltä kun eivät itse hommaan pysty?
PPC:kin varmaan tuli saabilta piirustuksien kanssa logistiikkaketju/ palvelu valmiiksi mietittynä?
Olen täysin samaa mieltä kanssasi tästä asiasta.JouniCSE kirjoitti:Saabin kohdalla ruotsalaiset viriputkat ovat saaneet nauttia lihavista vuosista kun ovat vuosikausia voineet kovaan hintaan myydä noin 10 erilaista softaacrakkia. Sama käy kaikille kun trionic:n adaptaatio silottaa suurimmassa osaa tapauksissa yksilölliset erot. Ei tosin aina ja ne on sitten niitä jotka ihmettelee miksi se pannu kilahti. En ole ihan vakuuttunut Ruotsalaisten "tuotekehitykseen" käyttämästä ajasta. Epäilen että eräs juuri konkurssiin mennyt ruotsalaisfirma olisi koskaan saanu omin avuin selville trionicin binääristä yhtään mitään. Ja tainnu tätä toistakin jonkinlaiset syväkurkut auttaa saabin suunnalta.
Ai on vai? Tuota mä en tiennytkään! Aika "härskiä". Eikös pohjoismaissa ole kuitenkin voimassa sananvapaus?JouniCSE kirjoitti:Vigge tuossa kertoili Suite porukka nähdään jonkinlaisena uhkana tälle toiminnalle koska siitä keskustelu on kielletty STCS:n foorumilla.

Ihan asiallinen mielipide. Mä en ehkä ottaisi noin jyrkkää kantaa, mutta hinnoissa olisi kylläkin tarkistamisen varaa.JouniCSE kirjoitti:Putiikit jotka myy pelkästään postilaatikkosoftaa joutaa kuolla pois. Ne jotka pystyvät tarjoamaan omia tuotteitaan ja oikeaa palvelua sitä haluaville jatkakoot.
siinä 2 centtiäni...
Jaahans, tuollaisesta mä en ollut kuullukaan. Täytyykin raapaista sinne sähköpostia ja kysellä vähän lisäkysymyksiä! Noilla näyttäisi olevan T8:n softa 1.8t:hen 3495 SEK, joten ainakin hinnat näyttäisivät olevan kohdallaan.J8 kirjoitti:Nythän streetgearilta saa steg1stä n.300eurolla joten saa nähdä kuinka moni sitä ostaa. ite en ainakaan uskaltaisi kun ei ole minkäänlaista faktaa tuotteesta
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: Doc-Power Kimppa 2009 HUOM! Myös putkistot(ilm.huhtikuussa)
Ilmoittele sitten meneekö pelkästään männät vaihtoon, vai alakerran laakeritkin myös
.

Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
Re: Doc-Power Kimppa 2009 HUOM! Myös putkistot(ilm.huhtikuussa)
toistan nyt vieä itseäni, että kyse oli nimenomaan näistä uudemmista vehkeistä ja niihin tarjolla olevista tuotteista, ei kivikautista ECUista ja kuten sanottu tonkihan se konkkaan mennyt firmankin omien sanojensa mukaan tarvittavat välineet saabin jätteiden seasta millä softan "modaus" sitten oli mahdollista. Se mikä on menetelmä ja millä softaa ronkitaan on täysin vapaa, samoin mitä muutetaan mutta kuten aina työ on sitä suurempi jos joudut itse hommat tekmään. Vaikka joku tuossa vihjaisi että syväkurkkuja on ja onhan niitä, lienee selvää että jos samat firmat ovat aina ensimmäisenä markkinoilla softien kanssa osaataan varmaan jotain tehdä myös "in-house", eikä ns. olla muiden "työn" varassa.Turbo Sensonic kirjoitti:
Minä epäilen kuitenkin kuten "JouniCSE":kin, että eivät nuo viriputkat ole aloittaneet tuota kehitystä aivan pisteestä nolla. Todennäköisesti Saabilta on "vuotanut" noiden tiettyjen viripuljujen tietoon, kuinka softan koodi puretaan ja kuinka sitä voi modata. Loppu onkin sitten ollut omaa kehitystyötä esim. juuri tuon PPC:n parissa, kun on tehty käyttäjille "helppo" työkalu softan siirtämiseen, minkä periaatteessa voisi tehdä läppärilläkin, jos olisi vain tarvittava interface. Ei noiden viripuljujen ole nyt sentään tarvinnut "keksiä pyörää uudestaan".
Jounin kanssa olen aivan saa mieltä etteivät konkka-putkan ukkelit omin avuin kyllä mitään osanneet tehdä ja se näkyi niin käytännössä kuin "lopputyön" laadussa. Tästäkin päästään kätevästi siihen että pari vuotta sitten käyty "lumipallo" keskustelu ko. firman know&how:sta on nyt enemmän kuin julkista tietoa vaikka silloin "eräät" niin liputti osaamisen puolesta, no antaa olla

Mutta se että olet markkinoilla, missä muita pelureita ei vielä ole tai on vähän antaa lunnollisesti mahdollisuuden rahastaa ja samaa tahtia kun pitää yllä tulevaisuudessakin niin rahaa tulee vaikka vanhempien tuotteiden rinnalle tulee yhtä jos toista "kopionti" palveluita ja jatkojalostetumpia tuotteita tarjoavia firmoja ajan saatossa. Järkevämpi myytimallihan tämän tyypiselle yritykselle on niemenomaan postilaatikkosoftat joita on rajallinen määrä ja mitä ei juuri "räätälöidä". Tämä siksi, että vastuun vierittäminen asiakkaalle on helpompaa kun taataan toimivuus vain suppeassa kkp:ssä (valtaväestön kkp:ssä siis...) ja jos omistaja möyhemmin tunkee autoonsa sellaista kamaa mitä softan tekijä ei sinne ole speksannut voi aina vedota siihen ettei sitä tueta.. Eli myyntimallihan alkaa muistuttamaan enemmän maitokauppaa ja kamaa voi myydä lähes perävalo takuilla ja saattohoito kuten todettu "hoida" kuntoon muuten emme takaa mitään. Täytyy kuitenkin muistaa että kysyntä pikkumodivireille on huomattavasti suurempi kuin suuresti modatuille, missä myös softan vaatimusket kasvaa ja sellaista toimintaa ei on järkevää IMHO pyörittää raskaan organisaation kautta. Siihen tarkoitukseen sopii paremmin pienet putkat missä työ/asiakassushteet hoidetaan case by case tasolla asiakkaan tarpeiden mukaan, eikä ns. maitokaupan tapaan.
Eli itse kyllä veikkaan, että postilaatikkosoftille on tarvetta nyt ja jatkossa ja kauppa tulee käymään siinä missä nytkin, kun kuitenkin moni stage I ostaja hommaan sen tavaran taholta millä on jonkun lainen brändi olemassa kuin että sokkona ostaa "mustamäen torilta" vaikka sieltäkin saisi vastaavan puoleen hintaan. Ei siis pidä sotkea keskenään harrastustoimintaa ja normi kuluttajan ostomalleja, sillä jos näin ei olisi niin varmaan ei mikään isompi yritys kannattaisi sillä lähes joka tuotteelle on olemassa myös se halvempi vaihtoehto ja en näe että softamyynti olisi jotekin erilaista kaupankäyntiä.
JouniCSE kirjoitti:
Vigge tuossa kertoili Suite porukka nähdään jonkinlaisena uhkana tälle toiminnalle koska siitä keskustelu on kielletty STCS:n foorumilla.
Sehän on ollut jo pitkään tiedossa, että tietyt toimittajat tukevat sekä rahallisesti STCS:n tomintaa että myöntävät alennuksia ko. klubin jäsenille ja edellyttävät vastapalveluksena, että myös heidän eduistaan pidetään huolta. Mallissa ei mielestäni ole suoranaisesti mitään väärää kunhan linjaukset ovat kohdillaan, vai onko tässä jonkun mielestä jotain outoa? ns. ilmaisia lounaita ei ole ja ihan vastaavia "kytkyjä" on sponsorointi-sopparit täynnä...Turbo Sensonic kirjoitti:
Ai on vai? Tuota mä en tiennytkään! Aika "härskiä". Eikös pohjoismaissa ole kuitenkin voimassa sananvapaus?
Suitesta puhumien ei Ruotsin foorumilla ole kielletyä (useampi keskustelu käynnissä tälläkin hetkellä), eikä softan moodaamisesta puhuminen, päätös siinä muodossa miten sen itse ymmärsin koski sitä ettei STCS:n foorumin kautta haluta pyöritettävän "kopionti" palvelua, tyylin tässä maptun stage III kopsaa pois. Ihmisten toimintamalliahan ei tämä "linjaus" muuta se vain siirtää keskustelut muualla, pois tukijoiden silmistä, aivan siinä missä kimppatilaukset siirtyivät taanoin pois.
Tulihan taas raavittua...
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Re: Doc-Power Kimppa 2009 HUOM! Myös putkistot(ilm.huhtikuussa)
Tästähän vois melkeen jostain kohtaa poikkasta keskustelun erilleen, koska aika heikosti enää koskee tuota kimppatilausta. Asialinjalla mennään, se on todettava positiivisena seikkana, mutta helpottaisi silti varmaan kimppatilaukseen osallistumishaluisia, jos keskustelu ei rönsyilisi näin paljon.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Doc-Power Kimppa 2009 HUOM! Myös putkistot(ilm.huhtikuussa)
Josta päästään siihen, että jos mut Saab -klubin toimittajana kutsutaan kyseisen konkurssiin menneen firman suomalaisen maahantuojan puolesta tekemään juttua tapahtumasta ja em. konkurssiin menneen firman toiminnasta, niin se artikkeli on pikemminkin "myyntipuhe" ja promootiota kuin tekninen artikkeli kyseisen firman toiminnasta. Toisin sanoen kysymys on vähän niin kuin työtodistuksesta (jos tällainen huono analogia sallittaneen), eli siihen ei voi tavallaan kirjoittaa mitään negatiivista. Vai olisko mun pitänyt kirjoittaa siihen, että kyse on paskasta firmasta, jossa on ammattitaidottomia työntekijöitä?Vigge kirjoitti:Tästäkin päästään kätevästi siihen että pari vuotta sitten käyty "lumipallo" keskustelu ko. firman know&how:sta on nyt enemmän kuin julkista tietoa vaikka silloin "eräät" niin liputti osaamisen puolesta, no antaa olla

Tietääkseni kukaan ei koskaan maksanut noista peukaloinneista yhtään mitään, joten jos ilmaiseksi saa jotain, niin eipä siitä olisi hirveästi varaa valittaakaan, vai kuinka? OK, sulle siitä tuli kuitenkin ylimääräistä vaivaa aika paljonkin.
Olen samaa mieltä tästä asiasta. Tuo voi olla yksi syy siihen, miksi esim. BSR myy ainoastaan sitä bulkki-postilaatikkosoftaa, koska mahdollisten vikatapauksien tms. sattuessa voi aina vedota siihen, että kyseessä on vakiosofta, sitä on myyty "niin-ja-niin paljon, eikä kenenkään muun auto ole vielä porsinut". Eipähän ole niin suurta riskiä pelissä...Vigge kirjoitti:Mutta se että olet markkinoilla, missä muita pelureita ei vielä ole tai on vähän antaa lunnollisesti mahdollisuuden rahastaa ja samaa tahtia kun pitää yllä tulevaisuudessakin niin rahaa tulee vaikka vanhempien tuotteiden rinnalle tulee yhtä jos toista "kopionti" palveluita ja jatkojalostetumpia tuotteita tarjoavia firmoja ajan saatossa. Järkevämpi myytimallihan tämän tyypiselle yritykselle on niemenomaan postilaatikkosoftat joita on rajallinen määrä ja mitä ei juuri "räätälöidä". Tämä siksi, että vastuun vierittäminen asiakkaalle on helpompaa kun taataan toimivuus vain suppeassa kkp:ssä (valtaväestön kkp:ssä siis...) ja jos omistaja möyhemmin tunkee autoonsa sellaista kamaa mitä softan tekijä ei sinne ole speksannut voi aina vedota siihen ettei sitä tueta.. Eli myyntimallihan alkaa muistuttamaan enemmän maitokauppaa ja kamaa voi myydä lähes perävalo takuilla ja saattohoito kuten todettu "hoida" kuntoon muuten emme takaa mitään. Täytyy kuitenkin muistaa että kysyntä pikkumodivireille on huomattavasti suurempi kuin suuresti modatuille, missä myös softan vaatimusket kasvaa ja sellaista toimintaa ei on järkevää IMHO pyörittää raskaan organisaation kautta. Siihen tarkoitukseen sopii paremmin pienet putkat missä työ/asiakassushteet hoidetaan case by case tasolla asiakkaan tarpeiden mukaan, eikä ns. maitokaupan tapaan.
Eli itse kyllä veikkaan, että postilaatikkosoftille on tarvetta nyt ja jatkossa ja kauppa tulee käymään siinä missä nytkin, kun kuitenkin moni stage I ostaja hommaan sen tavaran taholta millä on jonkun lainen brändi olemassa kuin että sokkona ostaa "mustamäen torilta" vaikka sieltäkin saisi vastaavan puoleen hintaan. Ei siis pidä sotkea keskenään harrastustoimintaa ja normi kuluttajan ostomalleja, sillä jos näin ei olisi niin varmaan ei mikään isompi yritys kannattaisi sillä lähes joka tuotteelle on olemassa myös se halvempi vaihtoehto ja en näe että softamyynti olisi jotekin erilaista kaupankäyntiä.
Tuosta T8:n softasta vielä sen verran, että ei se nyt enää "niin uusi" homma ole, mutta ymmärrän sen, jos joskus vuosina 2003-2005 eka kyseiseen automalliin softan tehnyt viriputka teki sillä tiliä ihan huolella. Mutta nyt on nykyään tarjolla mm. Hirschiä, jonka voi muutoskatsastaa ym. viriputkien tuotteita, joten kilpailu on koventunut ja kyllä sen pitäisi jossain vaiheessa näkyä softien hinnoissa. Tai sitten annetaan firmojen mennä mieluummin konkkaan kuin ruvetaan polkemaan hintoja...
Joo, tuo on tietty selvää, että kun jäsenille myönnetään alennuksia tms. noiden viriputkien toimesta, niin he haluavat, että heidän eduistaan pidetään huolta. Mielenkiintoisimpana näkisin tekijänoikeusasiat kunkin viriputkan softaan. Softahan on alunperin peräisin Saabilta ja sitten joku on puukottanut sitä & laittanut myyntiin "omana" softanaan. Joka tapauksessa mahdolliset softan kopioinnit ovat kuitenkin "underground" -toimintaa, josta ei parane hirveästi höpistä keskustelufoorumien yleisellä puolella.Vigge kirjoitti:Sehän on ollut jo pitkään tiedossa, että tietyt toimittajat tukevat sekä rahallisesti STCS:n tomintaa että myöntävät alennuksia ko. klubin jäsenille ja edellyttävät vastapalveluksena, että myös heidän eduistaan pidetään huolta. Mallissa ei mielestäni ole suoranaisesti mitään väärää kunhan linjaukset ovat kohdillaan, vai onko tässä jonkun mielestä jotain outoa? ns. ilmaisia lounaita ei ole ja ihan vastaavia "kytkyjä" on sponsorointi-sopparit täynnä...
Suitesta puhumien ei Ruotsin foorumilla ole kielletyä (useampi keskustelu käynnissä tälläkin hetkellä), eikä softan moodaamisesta puhuminen, päätös siinä muodossa miten sen itse ymmärsin koski sitä ettei STCS:n foorumin kautta haluta pyöritettävän "kopionti" palvelua, tyylin tässä maptun stage III kopsaa pois. Ihmisten toimintamalliahan ei tämä "linjaus" muuta se vain siirtää keskustelut muualla, pois tukijoiden silmistä, aivan siinä missä kimppatilaukset siirtyivät taanoin pois.
STCS:sähän mainostettiin jossain vaiheessa jostain Mats -nimistä heppua, joka myi kohtuuhintaan puukottamiaan softia, joten siinäkin tapauksessa olisi mielenkiintoista tietää, oliko/onko se ottanut jonkun viriputkan softan ja puukottanut sitä & laittanut myyntiin muita viriputkia halvemmalla.
Ihan asiallista tekstiä, mutta edelleen painotan, että tuo kirjoittamani juttu oli tosiaan tehty promootiotarkoituksessa, eikä ollut "tekninen" artikkeli em. yrityksen tuotteista ja henkilökunnan ammattitaidosta. Yleensähän Saabistia tehdään hyvässä hengessä ja artikkelit ovat positiivisia, eikä niissä haukuta yhteistyökumppaneitamme (tässä tapauksessa Trolli.nu ja heidän edustamansa nyt konkurssiin mennyt yritys).Vigge kirjoitti:Tulihan taas raavittua...
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Doc-Power Kimppa 2009 HUOM! Myös putkistot(ilm.huhtikuussa)
Jos tähän saa oman mielipiteensä kertoa, niin minun mielestäni kannattaisi vähän "kilpailuttaa" noita toimittajia. Mitäs jos joku kimppatilauksen vetäjä ottaisi yhteyttä esim. Lindemanin Vesaan ja kyselisi häneltä Maptunin tarjoukset virisoftille ym. kimppatilattaville härpäkkeille? Olisi mielenkiintoista tietää, minkälaisia kimppa-alennuksia Maptun myöntäisi kimppatilauksesta.Azanovix kirjoitti:Tästähän vois melkeen jostain kohtaa poikkasta keskustelun erilleen, koska aika heikosti enää koskee tuota kimppatilausta. Asialinjalla mennään, se on todettava positiivisena seikkana, mutta helpottaisi silti varmaan kimppatilaukseen osallistumishaluisia, jos keskustelu ei rönsyilisi näin paljon.
Jos joku tähän nyt sitten sanoo, että miksi en itse ala vetämään moista kimppatilausta, niin mulla on yhdellä toisella foorumilla menossa sähkökitaroiden ja niiden mikkien kimppatilaukset, joissa on mukana yhteensä noin 80 tilaajaa, joten EOEA. Mutta olisi tietysti mielenkiintoista tietää Maptunin kimppa-alennuksista.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: Doc-Power Kimppa 2009 HUOM! Myös putkistot(ilm.huhtikuussa)
Alle 10kpl kasassa joten tuohon 15kpl:seen tarvitaan vielä porukkaa...
Re: Doc-Power Kimppa 2009 HUOM! Myös putkistot(ilm.huhtikuussa)
15kpl:stä puuttuu enään muutama, joten 15% ale alkaa piakkoin varmistumaan. Vielä olisi siis mahikset vaikka tohon isompaankin aleen!;)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Doc-Power Kimppa 2009 HUOM! Myös putkistot(ilm.huhtikuussa)
Suomen Maptunilla olisi tällä hetkellä 15% alennukset Suomen Saab klubin jäsenille, ainakin klubilehdessä olleen mainoksen mukaan.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: Doc-Power Kimppa 2009 HUOM! Myös putkistot(ilm.huhtikuussa)
Siis käsitinkö oikein? En voi tilata tässä kimppatilauksessa näitä dp ja cat-backia koska autossani EI ole entuudestaan BSR tms. softaa (ei ole mitään virisoftaa vielä). Olis nimittäin ollut kiva alennus kaltaiselleni tyhjätaskulle...
I'm your turbo lover!
Ex: Ng 900SE Turbo '95
Audi Ur-S6 2,2t
Ex: Ng 900SE Turbo '95
Audi Ur-S6 2,2t
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Doc-Power Kimppa 2009 HUOM! Myös putkistot(ilm.huhtikuussa)
Jos on muuten tilaamassa autoonsa steg 1 PPC:tä, niin kannattaa myös tsekata brittiläisen Partsforsaabsin hinnat sille. Näyttäisi olevan jossain 530-550 euron paikkeilla valuuttakurssista riippuen. Jos laittaisivat Doc Powerilla tuon alle, niin asiaa voisi jo harkitakin 

#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: Doc-Power Kimppa 2009 HUOM! Myös putkistot(ilm.huhtikuussa)
Pelkkää dp+catbackia ei voinut tilata, mutta jos samalla kertaa ottaa softankin niin sitten saa tilata. Noihan meni pakettina jotenkin, että Steg1 on softa, Steg2 on softa+catback ja Steg3 on softa+catback+dp.
Eli joko ottaa kaikki yhdessä läjässä (softa,dp,cb) tai on jo ennestään BSR softa, jolloin voi ostaa pelkän putkistonkin.
Eli joko ottaa kaikki yhdessä läjässä (softa,dp,cb) tai on jo ennestään BSR softa, jolloin voi ostaa pelkän putkistonkin.