Käytiin dynossa...

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

saabisti2 kirjoitti:
Eipä ole muuten tullut vielä vastaan muita SP:n stegeillä...Abbotin kylläkin... :mm Philip Hs Saksasta kertoo juuri asentaneensa Viggenin Convertibleensa Abbotin steg 1:sen :!:
http://www.saabscene.co.uk/ubb/ultimate ... 3;t=000691[/b]
Samainen Phillip Hs oli minuun yhteydessä kun hän teki päätöstä boksin ostamisesta. Kaveri lähestyi minua reilu kuukausi takaperin, kun vihjasin eräällä saitilla ongelmista. Phillip oli myös vakavasti harkinnut SP stagea, mutta hommat kariutuivat aika äkkiä. En muista olenko aikaisemmin kertonut täällä että kehotin Phillipiä ajamaan tuotteen dynossa ennen lopullista ostapäätöstä. Kaveri teki työtä käskettyä ja tiedusteli saksan Sp edustajalta mahdoliisuutta saada boksi dyno testiin, koska oli kuullut että joskus lastutuksen yhteydesää seokset saattavat mennä laihalle. Useista kyselyistä huolimatta ko. sp:n edustaja ei suostunut asiaan kommentoimaan. En tiedä onko tämä surullinen sattuma, vai sp:n toimesta harkittu teko. Toivon että kyseessä on sattuma, siis tosissaan toivon. Kun Phillip ei saanut boksia testiin ei hän myöskään uskaltanut sitä ostaa...
#1730
500whp.net member
Saabi C900
"Saabisti"
Viestit: 351
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
Paikkakunta: Vöyri
Viesti:

Viggen

Viesti Kirjoittaja Saabi C900 »

Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Viggen

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Saabi C900 kirjoitti:http://www.teamsfr.com/bilder/inskickade/thomas/

tuossa olisi yksi...
Pistin kaverille mailia asian tiimoilta, mutta ei tärpänny. Sp:n kamat olivat vaihtuneet Nordicin stage kolmoseen jo jonkin aikaa sitten. Tässä kuitenkin vastaus...

"My Speedparts step 1 tuning is away and I now drive with Nordic step 3.
The experience from Speedparts tuning was really good before my Viggen kit, though the step 1 for Viggen was not as great as I thought.

Of course it felt like more power in the middle region of rpm´s, but
on high revs (4-6000 rpm) I felt the car was "hesitating" - it didn´t want
to keep full power all the way to next gear.

Though this problem is blown away with Nordic step 3. I dont think it is the
software that was the solution - instead I think the problem was the
exhaust.

Now with bigger dimension exhaust 3" and race catalyst, the car is more
rpm-wanting.

Probably you will see the same difference with Speedparts step 3.
The reason I chose Nordic was Speedparts bad way of handling their
customers, the last half year they have changed from the service-company No. 1 to really shitty handling of us customers.

I spoke to them during the beginning of the spring (March) about step 3, but they couldn´t deliver the stuff in a reasonable time - so I chose Nordic instead. This tuesday (the 7th of June !!!) they mailed me and said the stuff was on stock (!!)

That company wont be long...."
#1730
500whp.net member
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Joo, näyttää siltä, että Speedpartsin asiakaspalvelun taso on romahtanut viime aikoina. Olis kiva tietää, mikä on syynä tuohon romahdukseen 8O

Taitaa olla niin, että ovat haukanneet liian ison palan, kun ovat hommanneet itselleen noin monta jälleenmyyjää. Silloin voi jäädä omat, tärkeät hommat kokonaan hoitamatta :cry:

Noi toimitusajat on kyllä venyneet ihan "kohtuuttomiksi". Pro-Car Service on tilannut mun autoon tulevat roinat toukokuun puolella ja niitä ei ole vieläkään tullut :evil:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin