Mitsu TD04-18T 6# suorin siivin KIMPPATILAUS!!

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Do dii, kyselin asiaa myös MapTun: lta ja Freetuhan oli innokkaana heti asiasta, ja heitti muutaman lisäpointinkin juttuun.
Freetu kirjoitti: Hi Jouni!

I will look up what we can do about this.
I can give a really good price if all that would like to buy a maptun software, or do an upgrade
from a lower maptun stage.
Can do a good group buy.

I must dicuss this with Maptun Finland because we have agreement that we do not sell directly to you guys.

I think we can find a good solution to all partners.

The problem today is to get 18T turbos,
we can not deliver any until mid december.
Perhaps we could find a good other turbo.

Could you look this up, that all customer wan't maptun software.
We can even give the old not maptun customer good price if the upgrade from
other tuning company to Maptun.

Give me your thought absout this.

Tanks for your inquiry.
I will be back :)

/Fredrik
Eli lyhyesti:
Freetu voisi sopia Suomen MapTun: nin kanssa hyvän diilin jos saisimme kasaan suuremman ostavan porukan.

Voisin kysyä vaikka seuraavia:
- hinta pelkälle ahtimelle
- hinta jos päivittää softaa stage? -> stage? ja siihen ahdin yms.
- pelkkä softan päivitys ylöspäin
- softan vaihto muusta maptuniin
Tarpeet ovat varmasti aika sekalaisia joten emme voi tietysti sopia muuta kun että jokainen päättää omat tarpeensa, ei mitään std pakettia jokaiselle.

Jos jollain on muita ehdotuksia ja tarpeita niin ehdotuksia.

Varmaankin kaikki variaatiot käy ja jos halukkaita ahtimen ostajia + softan päivittäjiä löytyy niin kysytään könttähinta.
Luulisin että ainakin jos joku on miettinyt päivittää softan + raudan tehokkaampaan niin nyt olisi mahdollisuus saada se halavalla :wink:

Kysyn erikseen onko myös erikoshintaa heille joilla ei ole mitään stekkiä vielä, luulisi että stage-1: seen haluavia löytyy jonnin verran.
Kuten tiedetään niin stage-1: sen omistajista sikiää varsinaisia virikaman suurkuluttajia eli Freetun kannattaisi ehdottomasti satsata siihen että saisi vietyä pikkusormen :wink:

Katsotaan mitä Freetu sanoo ja jatketaan sitten, ja "haaveilijat" haaveilkoon edelleen, he jotka vakavasti ovat harkinneet avatkoon suunsa, tämä siksi ettei käy kuten on tapana eli 50 on ensin mukana ja kun on aika kaivaa eurot kukkarosta niin 45 onkin kadonnut ja se taas kostautuu noille jäljelle jääneille tosiostajille.

Kerätään iso läjä ostettavia softia ja rautaa ja niille halpa hinta, silleenhän se menee, siitä se mammakin tykkää :D

EDIT:
Toimitusajaksi voidaan sopia vaikka heti -> tammikuu, jos joku vaikka on saamassa suuria veronpalautuksia... :wink:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Heh, taitaa mennä mun yksinpuheluksi tämä :D

But anysay, hintoja alkaa tippua, mutta vasta kun olen saanut kaikki hinnat niin teen vertailun ja paan hinnat julki.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
NG900SET -95
"Viggen"
Viestit: 529
Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NG900SET -95 »

Kiinnostaisi saada toinen turbo ainakin varalle jos hinta on edullinen. Voi olla ettei tämä nykyinen 213tkm ajettu T25:nen enää kauaa kestä 1,5bar paineita. Samanlaista turboa on oikeastaan turha ostaa mutta olisi hyvä jos ahdin olisi suoraan vaihdettavissa ilman sovitteita. Sellainen olisi ainakin stage 4:sen T25/28.

Tietääkö kukaan paljonko on mekaanista hommaa että ton mitsun TD04-18T 6# NG900:sen keulalle? Jos se ei vaadi kuin öljy ja vesi putkien vaihdon niin vois harkita stage 4 softaa mitsun ahtimella. Tai sitten pitäis tehdä niinkuin mieli halajaa ja ostaa suoraan stage 5:nen... Kytkin pitää jokatapauksessa pistää uusiksi ostaa minkä ahtimen tahansa.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Ja nyt kun on vauhti päällä niin kysy tuolta tarjous jonkun firman nimissä (jonka saat YV:nä)

http://www.mhimee.nl/mhi/action/showHome

Jakelu löytyy Tästä
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Kyllähän tuo softan vaihto firma->firmaan kiinnostaa.Ahtimen vaihto on vielä juttelun alla(emännän kans porinaa ja sulattelua)
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

SEPA kirjoitti:Kyllähän tuo softan vaihto firma->firmaan kiinnostaa.Ahtimen vaihto on vielä juttelun alla(emännän kans porinaa ja sulattelua)
Siihen on tulossa hyvä tarjous :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Kyllähän täällä kiinnostusta on.Ei siinä mitään. Vaikka just sain ton pienemmän version mut ahtimia kun ei ole koskaan liikaa. :wink: Ja voisin samalla päivittää näin aluksi stage 5 softaan. Jos nyt saatte semmosen ihanan hinnan sovittua... :D
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Mulla on toistaiseksi ihan vakio, mutta kuten jotkut jo tietävät muutosta tulossa. Softa ja ahtoo.....................
9-3.1972
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

93t sport kirjoitti:
SEPA kirjoitti:Kyllähän tuo softan vaihto firma->firmaan kiinnostaa.Ahtimen vaihto on vielä juttelun alla(emännän kans porinaa ja sulattelua)
Siihen on tulossa hyvä tarjous :D
Stage4:n softaa vois kysellä
NG900SET -95
"Viggen"
Viestit: 529
Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NG900SET -95 »

SEPA kirjoitti:
93t sport kirjoitti:
SEPA kirjoitti:Kyllähän tuo softan vaihto firma->firmaan kiinnostaa.Ahtimen vaihto on vielä juttelun alla(emännän kans porinaa ja sulattelua)
Siihen on tulossa hyvä tarjous :D
Stage4:n softaa vois kysellä
Pitääkö sulla vakio kytkin vai onko jo Viggenin kytkin paikalla?

Ajattelin kysyä suoraan stage 5:sen päivitys hintaa jos kimppatilaus TD04-18T 6# toteutuu. Sittenhän ei puutu kuin suuttimet ja 3bar MAP. Kytkin ei mulla kuitenkaan pidättele enää yhtään lisäpollea joten se menee uusiksi seuraavaksi.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Niinkauan kuin vakiokytkin pitää en vaiha.Turboo en saa vaihtaa(vaimo saakutti) :cry: mut haaveissa on tieteski hajottaa se et saa tilata uuden 8)
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Tiedon jyvästä:

Eka tarjouskierros on laitettu menemään ja kohta kun saamme ahtimen tarkan koodin lähtee toinen tarjouspyyntö Mitsun dealerteille euroopassa.

Asia etenee kuin juna vaikka mä en vieläkään halua sitä ahdinta, siis luulisin, mutta tuntuu että yleinen mielipide pakotaa mun hankkimaan sen :lol:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Täällä yks jees-jees-saattaisi-kiinnostaa-mies ilmoittautuu. ~450e hintaluokka sopii budjettiin paremmin kuin hyvin, jos se toteutuu ja speksit täsmää/sopii projektiin niin olen varma tilaaja.

Tuosta kyseisestä tilaukseen menossa olevasta ahtimesta olisi siis kiva saada nuo oikeat speksit, eli imu ja pako ulos/sisään-koot sekä A/R. Karttakin olisi kiva jos joku osaisi sitä hyödyllisesti ja oikein tulkita.

Hankintalistalla itsellä on siis jompi kumpi näistä muodissa olevista, tuo Mitsu tai Se KKK K24.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Tarjous on pyydetty seuraavalle ahtimille. Ahdin on modifioitu vastaamaan toiveitamme. Ajatuksena on saada mahdollisimman yksikertainen vaihto malliin PlugAndPray

- TD04HL - 18T Volvo V70R MY 97-99 (FWD/AWD)
- TD04HL - 15T Saab 9000 aero MY 93-97

Eli Vulvassa käytettyä kompuraa Aeron pakopesällä. Odottelemme hintaa tälle kapistukselle.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3859
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Saattaisin olla kiinnostunut, jos lähtee n. 450 euroon. :) Omalla T25 on päästelty jo n. 270 000 km, niin se alkaa vetelemään kait viimeisiään, kun käytettiin dynossa.

Miten tuollaisen 18T asennus onnistuu NG900:een pitää näin tyhmempänä kysellä? Entä 15T:n asennus? Mitä hinta eroa noillla 18T:llä ja 15T:llä oikein on? Pitää ilmeisesti vain modata putket uusiksi - vai? ...eli tehdä vain sovittimet?

Saattaisin saada rahnat kasaan tuossa kuukauden sisään ehkä, niin voisin tulla mukaan tilaukseen!

Tai saako mistään T25 mistään halvalla? Sekin riittäisi, kun en ole ainakaan vielä hirmu virittäjä. :D
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Vastaa Viestiin