Eski kirjoitti:Oma 9-3 on nyt puslienvaihdossa PCS:llä ja samalla laitetaan tuo klämppikin paikalleen. Oli sitten alapallokin mennyt väljäksi, että tuleepa uutta tukivarttakin sitten samaan syssyyn. Niin ja vetoakselin holkki...
Eski
Mistäs meinaat hankkia tuon uuden tukivarren? Saabilla hinta on 298 €, Motonetissa 133 €
Edit: ai niin, unohtui sanoa, että molemmat ovat Scan Techin osia (eli samaa tavaraa).
Turbo Sensonic kirjoitti:
Mistäs meinaat hankkia tuon uuden tukivarren? Saabilla hinta on 298 €, Motonetissa 133 €
Edit: ai niin, unohtui sanoa, että molemmat ovat Scan Techin osia (eli samaa tavaraa).
PCS:ltä löytyy tukivarsia hyllystä ja hinta oli hyvin lähellä tuota Motonetin hintaa...
Turbo Sensonic kirjoitti:
Mistäs meinaat hankkia tuon uuden tukivarren? Saabilla hinta on 298 €, Motonetissa 133 €
Edit: ai niin, unohtui sanoa, että molemmat ovat Scan Techin osia (eli samaa tavaraa).
Joskus tilasin PCS:ltä molemmat uudet tukivarret. Toinen oli Scan Tech, toinen Saab. Samaa tavaraa eivät tasan varmasti olleet, sen verran eroa oli mm. pallonivelen kumissa ja valujäljessä.
Juu eihän tuo ScanTech ole mikään valmistaja, vaan tukkuri, joka pakkaa myös Volvon osia pakettiin http://www.scantechsweden.com/
Scan-Tech Sweden is a global leader in the distribution of Original Equipment quality Genuine and aftermarket Volvo and SAAB replacement parts. Based in Stockholm, Sweden with a Sales office in North America, Scan-Tech inventories over 10,000 individual part numbers available for immediate shipment. With a current customer base spanning over 70 countries on six continents, Scan-Tech has built a strong reputation for service, quality, innovation and total dedication to its customers.
qaw kirjoitti:Samaa tavaraa eivät tasan varmasti olleet, sen verran eroa oli mm. pallonivelen kumissa ja valujäljessä.
Mä en taas huomannut mitään eroa Motonetista ostetun (Scan Techin pakkaama) ja orkkiksen (mikä autossa oli kiinni) tukivarren välillä. Ja hinta puhuu silti puolestaan. Ostin molemmat tukivarret Motonetista ja hyvin ovat kestäneet. Jos nyt sattuisi jompi kumpi noista tukivarsista särkymään, niin ostaisin uudenkin Motonetista, sen verran tuo hinta on halvempi.
Eipä tullut kysyttyä millaisessa paketissa tukivarret oli, mutta molemmat meni vaihtoon... Nyt on Powerflexin puslat ja uusi vetarinholkki, mutta klämppiä ei ehditty vielä laittaa paikalleen... No nytpä tietää mitä vaikutti puslien vaihto, eli selvästi paremmin kulkee auto suoraan jopa uraisella tiellä, ei vetele kiihdytyksessä ja muutenkin ohjaus tuntuu selvästi tarkemmalta. Pakoputken keskipönttökin olisi sopivasti puhki, mutta taisi mennä viriputkirahat noihin tukivarsiin
93t sport kirjoitti:Ensin on sanottava että alakierrosvääntö tuntuu hieman parantuneen
Kyllä näin todellakin tapahtui. Vaikka clamppiosat ovat vasta takapaksiin ehtineet. Mutta eiköhän kun PCS:llä pyörähdän kesänkorvilla. Uusien takapuslien (powerflexit) + clampin myötä alakierroksilla kasva aivan uusiin sfääreihin.
93t sport kirjoitti:Ensin on sanottava että alakierrosvääntö tuntuu hieman parantuneen
Kyllä näin todellakin tapahtui. Vaikka clamppiosat ovat vasta takapaksiin ehtineet. Mutta eiköhän kun PCS:llä pyörähdän kesänkorvilla. Uusien takapuslien (powerflexit) + clampin myötä alakierroksilla kasva aivan uusiin sfääreihin.
Kerran tevisu:lle
Nörttipiireissä saa uskomattoman määrän respektiä kun näyttää verisiä rystysiä ja ranteita sekä mustia kynnen alusia. Kaikki huomaa, että se hullu saapisti on laittanu klämpin ihan ite.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11