vaihdevälin lyhennin..?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
juuso
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 17:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja juuso »

ens viikon tiistaina tai keskiviikkona on keppejä valmiina..
hintaa ajattelin 80e. vaihtokepillä 70e. :wink:
on asiallinen ja hintansa väärti.
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

aika suolanen hinta 8O

multa vois saaha halvemmalla jos vaan jaksaa oottaa jonkin aikaa ku en pääse työstää sitä nyt varmaan 2-4viikkoon.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
juuso
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 17:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja juuso »

900aero-84 kirjoitti:aika suolanen hinta 8O
hyvästä kepistä.. 8)

voihan sitä yrittää tinkiä...
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Niin totta on se kyllä hyvä värkki. Mulla ees taas liike on ihan kohallaan, mut sivuttais liike on ehkä vähän liian lyhyt, tai sit se vaan johtuu ku oli tottunu siihen pitkään keppiin. Varsinkin vaihto 2-3:selle ku menee välillä 2-5
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

Tietääkö joku maillainen se pallohässäkkä on -90 ässän kepissä?? Eli onko siinä kaksi muovista palloa vai ylempi metallia ja alempi muovia?
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Kullä meijän -91 ässässä on ihan muovia kumpikin pallo...

Ainakin näyttää yläpuoli samalta kuin -87 mallissakin...

Ja ei sitä hitsailtukkaan ollu sit palloo kii...

Sehän on helppo kattoo, vetää kumihaitarin pois, ottaa Saban oman torx-ruuwarin ja ruuwaa kepin irti ja kattoo minkälainen sydeemi on siunaantunut :roll:

No, näkee sen ihan siitä päältäkin ilman irtiottoa, kokeilee vaikka magneetilla jos olis ihan musta rautaa...



asiasta kolmanteen, mun korotus (30mm) on pelittänyt ihan kivasti, ainut miinus tuli siitä kun keppi jäykistyi hieman. Äsken kun kävin vilkuilemassa sitä ässän kepukkaa, niin on ne kyllä iavan älyttömän pitkät ne välit...

pajan sivulla kertoivat muistaakseni jostain 16cm pitkästä liikkeestä, joten mulla olis n. 7cm liike :roll: :idea:

Noi mun laskelmat saattaa kyl heittää :lol: :lol: :lol:
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Täytyy munkin huomenna mitata se liike siitä. koroke tais mulla olla n.2cm ja keppi on nykyään 5cm lyhempi ku yleensä. Vaikka muutosta tuskin huomaa ku katoo keppiä.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
johniemi
"Aero"
Viestit: 342
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 12:44
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja johniemi »

Oisko Juuso sulla nyt myydä noita keppejä? Ja voisko tosta hinnasta tingata vähäsen? :)

-John
juuso
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 17:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja juuso »

johniemi kirjoitti:Oisko Juuso sulla nyt myydä noita keppejä? Ja voisko tosta hinnasta tingata vähäsen? :)

-John
laitoin yv:n.
jajamies

Viesti Kirjoittaja jajamies »

Valistakaa nyt vähän tyhmää. Olenko mä ymmärtänyt ton toiminnan ihan oikein. Eli kepin liikeradat lyhenee ja on jotenkin tarkempi? Vai kuinka? Ja lyheneekö itse vaihdekeppi siinä samalla? 8O Korjatkaa jos mä olen ymmärtäny ihan väärin.
juuso
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 17:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja juuso »

keppi ei lyhene. :wink: voihan sitäkin lyhentää...
vaihdeväli kylläkin.
jajamies

Viesti Kirjoittaja jajamies »

No niin. Mä arvasin, että jotain mä olen käsittäny väärin. Siinä kepin lyhentämisessä ei kyllä mun mielestä olis mitään järkeä. Kun on tämmöinen hukkapätkä niin se menee nytkin vitosella vähän turhan kauas. Ilmeisesti tuo vaihdevälin lyhennin auttaisi siihenkin vaivaan. Rupeaa pikkuhiljaa itseäkin kiinnostamaan....
juuso
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 17:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja juuso »

*mainos*
ihan on kyllä kätevä peli... :wink:
Limmo
"Turbo"
Viestit: 298
Liittynyt: La Kesä 19, 2004 02:14
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Limmo »

Pakkohan se oli sitten omaankin autoon tommonen rakennella kun töissä tänään (tai näköjään sitte jo eilen :) ) lueskelin vähän foorumia ja törmäsin tähän topiciin. Eihän se ihan menny ku elokuvissa, mut n. 4 tunnin homma tais olla. Lopputulokseen pitää olla kyl ihan tyytyväinen! Ei sitä kai ihan turhaan oo kehuttu! Tosin hallitus palautti maanpinnalle tosi nopeesti :? "Tää on ihan liian jäykkä! Tosi huono!" Täytyy varmaan vielä purkaa ja kiristää uudelleen ne kolme pulttia mitkä sen kepin kiinnittää, et on varmasti keppi sitten keskittyny oikein. Ei käsittääkseni pitäis olla hirveen jäykkä, korotin ylempää palloa 20mm. Hävis kyllä klapit kepistä, todella "jämäkän" tuntunen vaihtaessa!
9-3SC 2.0t Aut. -08
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Mulla olisi ylimääräsenä 30mm korotusta ja siihen sopiva keppi...

kelpaako kellekkään, tarjouksia otetaan vastaan... 8O
Vastaa Viestiin