vulvas40t4 kirjoitti:Siinäpä olisi kuva 7# suorasta turbiinista 18Tssä.
Onko niin että tää ei "heittämällä" käy tontun DPhen kii? Enko pulttijako eri vai mitä? Pakosarja siis T03 joka löytyy vanhemmista tontuista.
Onkohan vesi ja öljyröörit eri vs 15T ?
Eiköhän tuo ole "hieman" suurempi kuin se -15T reikä? ainakin mun Vollesta peräisin olevassa -16T:ssa on tuo reijän sisämitta karvan alle 3" eli mitään kavennuksia ei tarvi tehdä alkuun noilla lähdöillä.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Joku on ilmeisesti tuollaisen ahtimen tonnariin sovittanu? Millaisia muutoksia se viimeisenpäälle tarvitsee toimiakseen. Esim. jos tuo ahdin on T3 laipalla, niin pultit sopivat mutta aiheuttaako tuon aukon muototojen eroavaisuus ongelmia? Vesi ja öljyputket tietenkin pitää tehdä uusiks ja ilmeisesti DP muokata uuteen uskoon?