Mitsu 18T tietoa?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Passi »

antonmies kirjoitti:Miks 2 lambdaa?
Jos sais valita et ottaako yhen vaiko kaks vaimoa, niin mitä vastaisit? :)

Toinen on kapeakaista ja toinen on laajakaista. Talvisäilytykseen otan ainakin ton laajakaistan vekka jne.

T. Pasi
99T-museopeli
antonmies
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 22:12
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Eikö siinä sit oo simuloitua kapeakaistaa?

kaks vaimoa on äkkiä tuplanalkutus :lol:
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

vulvas40t4 kirjoitti:Siinäpä olisi kuva 7# suorasta turbiinista 18Tssä. :)

Kuva
Onko niin että tää ei "heittämällä" käy tontun DPhen kii? Enko pulttijako eri vai mitä? Pakosarja siis T03 joka löytyy vanhemmista tontuista.
Onkohan vesi ja öljyröörit eri vs 15T ?
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Eiköhän tuo ole "hieman" suurempi kuin se -15T reikä? ainakin mun Vollesta peräisin olevassa -16T:ssa on tuo reijän sisämitta karvan alle 3" eli mitään kavennuksia ei tarvi tehdä alkuun noilla lähdöillä.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Thor|
"Ruisku"
Viestit: 148
Liittynyt: Su Maalis 14, 2004 14:01
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Thor| »

Joku on ilmeisesti tuollaisen ahtimen tonnariin sovittanu? Millaisia muutoksia se viimeisenpäälle tarvitsee toimiakseen. Esim. jos tuo ahdin on T3 laipalla, niin pultit sopivat mutta aiheuttaako tuon aukon muototojen eroavaisuus ongelmia? Vesi ja öljyputket tietenkin pitää tehdä uusiks ja ilmeisesti DP muokata uuteen uskoon?
Vastaa Viestiin