Kimppatilaus SQR
Hintamuutoksia: (hinnat sisältävät rahtikulut ruotsista asiakkaalle)
Tutustumistarjous:
Kaikki T5 steg -boksit: 445 € (sis. rahti ruotsista asiakkaalle ja alv)
Kaikki T7 steg -boksit: 695 € (sis. rahti ruotsista asiakkaalle ja alv)
Hinnat edellyttävät vaihtoboksin palauttamista!
Maksutapa: Ennakkomaksu
Tarjous on voimassa huhtikuun (2006) loppuun asti!
Lisäinfoa: patrik@scanmodul.fi
GSM: 040 5966 592
Tutustumistarjous:
Kaikki T5 steg -boksit: 445 € (sis. rahti ruotsista asiakkaalle ja alv)
Kaikki T7 steg -boksit: 695 € (sis. rahti ruotsista asiakkaalle ja alv)
Hinnat edellyttävät vaihtoboksin palauttamista!
Maksutapa: Ennakkomaksu
Tarjous on voimassa huhtikuun (2006) loppuun asti!
Lisäinfoa: patrik@scanmodul.fi
GSM: 040 5966 592
http://www.stcs.nu (forum) siellä on SQR -vireistä kokemuksia, mutta ruotsin kielellä.HARTSA kirjoitti:no, onkos kellään kokemusta sqr-vireistä...
kohta on...pitäis tällä viikolla stage 3 kilahtaa postiluukusta. 3" DP on tosin vielä vaiheessa ja talvinakit alla.HARTSA kirjoitti:no, onkos kellään kokemusta sqr-vireistä...
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Mats on jo lähes "legendan" maineessa ruotsissa.peinu kirjoitti:Mats Johansson on tuolla stcs:llä niittänyt mainetta myös tuolla rintamalla.turkkaki kirjoitti:keles kun ovat uusiin nuo virit.. eikö vanhoja LH-jettejä viritä enää muut kun speedparts..
mats.i.johansson@velocitybredband.se
skriva på svenska
Lähettäminen onnistui hyvin kun viime vuonna tilasin.
Jos muistan oikein niin T5 boxien muutokset onnistuu myös.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Joo, olen ollut tuon Matsin kanssa juttusilla tässä kevättalven aikana, mutta lopun perin ajattelin sitten ostaa "merkkisoftan" jonka voi sitten joskus myydä ehkä helpommin eteenpäin kuin suurelle yleisölle tuntemattoman Mattsin. Sekin jäi vähän kaivelemaan, kun se Matts ei osannut oikein kertoa minkäänlaisia tehoarvoja/arvioita viriseteilleen.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Matsbox inside jo toisessa polvessa. Hyvät kontaktit Matsiin ja hyvät kokemukset tonnareiden viribokseista. Muilta en seuraavaakaan boksia tilaa tosin se tulee eteen sitten jos auto jostain syystä vaihtuu! Asiakas saa sellaisen boksin kun haluaa, kohtuu hintaan ja toimitus hoituu kätevästi ja nopeasti. Mats ei turhaan keuhkoo tehoista kuten virifirmat yleensä. Käytäntö ja kokemukset puhukoon puolestaan. Ei muuta kuin oikea softa kehään ja muut lelut sen mukaiset, niin homma hoituu!peinu kirjoitti:Joo, olen ollut tuon Matsin kanssa juttusilla tässä kevättalven aikana, mutta lopun perin ajattelin sitten ostaa "merkkisoftan" jonka voi sitten joskus myydä ehkä helpommin eteenpäin kuin suurelle yleisölle tuntemattoman Mattsin. Sekin jäi vähän kaivelemaan, kun se Matts ei osannut oikein kertoa minkäänlaisia tehoarvoja/arvioita viriseteilleen.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
Tässä, siis tarkoitan että haluaisin varman tiedon onko SQR softassa automaatin vääntöä rajoitettu?Mimmi kirjoitti:Missä mainitaan softa?Rafu kirjoitti:Ja kyse oli nimenomaan SQR softista?Mimmi kirjoitti: Ei.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008