Kimppatilaus SQR

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
PP
"Tuplakaasari"
Viestit: 51
Liittynyt: Su Kesä 06, 2004 16:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja PP »

Hintamuutoksia: (hinnat sisältävät rahtikulut ruotsista asiakkaalle)

Tutustumistarjous:

Kaikki T5 steg -boksit: 445 € (sis. rahti ruotsista asiakkaalle ja alv)

Kaikki T7 steg -boksit: 695 € (sis. rahti ruotsista asiakkaalle ja alv)
Hinnat edellyttävät vaihtoboksin palauttamista!
Maksutapa: Ennakkomaksu

Tarjous on voimassa huhtikuun (2006) loppuun asti!

Lisäinfoa: patrik@scanmodul.fi
GSM: 040 5966 592
HARTSA
"Turbo"
Viestit: 249
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 15:29
Paikkakunta: toholampi

Viesti Kirjoittaja HARTSA »

no, onkos kellään kokemusta sqr-vireistä... :?
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
PP
"Tuplakaasari"
Viestit: 51
Liittynyt: Su Kesä 06, 2004 16:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja PP »

HARTSA kirjoitti:no, onkos kellään kokemusta sqr-vireistä... :?
http://www.stcs.nu (forum) siellä on SQR -vireistä kokemuksia, mutta ruotsin kielellä.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

HARTSA kirjoitti:no, onkos kellään kokemusta sqr-vireistä... :?
kohta on...pitäis tällä viikolla stage 3 kilahtaa postiluukusta. 3" DP on tosin vielä vaiheessa ja talvinakit alla.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Avatar
valtteri
"Hölösuu"
Viestit: 2021
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 16:02
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja valtteri »

peinu kirjoitti:
turkkaki kirjoitti:keles kun ovat uusiin nuo virit.. eikö vanhoja LH-jettejä viritä enää muut kun speedparts..
Mats Johansson on tuolla stcs:llä niittänyt mainetta myös tuolla rintamalla.

mats.i.johansson@velocitybredband.se

skriva på svenska :)
Mats on jo lähes "legendan" maineessa ruotsissa.
Lähettäminen onnistui hyvin kun viime vuonna tilasin.
Jos muistan oikein niin T5 boxien muutokset onnistuu myös.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Joo, olen ollut tuon Matsin kanssa juttusilla tässä kevättalven aikana, mutta lopun perin ajattelin sitten ostaa "merkkisoftan" jonka voi sitten joskus myydä ehkä helpommin eteenpäin kuin suurelle yleisölle tuntemattoman Mattsin. Sekin jäi vähän kaivelemaan, kun se Matts ei osannut oikein kertoa minkäänlaisia tehoarvoja/arvioita viriseteilleen.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Onko manuaalissa ja automaatissa samat väännöt kun puhutaan 9000 2.3T:stä?
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
TT
"Turbo"
Viestit: 241
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 09:49
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TT »

Mulla on ollut nyt Matsin Stage2 boxi kiinni autossa vähän yli vuoden ja hyvin on toiminut eli ei mitään valittamista.

Boxi tule postissa muistaakseni viikon sisällä tilauksesta ja kaikki sujui muutenkin mallikkaasti.
9-3 Aero -01
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Mimmi kirjoitti:Ei.
Mitä eroa on 9000 2.3T manuaalissa ja automaatissa vääntöjen osalta? Ja miksi? Ja missä vuosimalleissa? Ja millä koneilla?
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Mimmi kirjoitti:
Rafu kirjoitti:Onko manuaalissa ja automaatissa samat väännöt kun puhutaan 9000 2.3T:stä?
Ei.
Ja kyse oli nimenomaan SQR softista?
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Timo-O
"Kaasari"
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Marras 02, 2005 09:53
Paikkakunta: HKI

Viesti Kirjoittaja Timo-O »

peinu kirjoitti:Joo, olen ollut tuon Matsin kanssa juttusilla tässä kevättalven aikana, mutta lopun perin ajattelin sitten ostaa "merkkisoftan" jonka voi sitten joskus myydä ehkä helpommin eteenpäin kuin suurelle yleisölle tuntemattoman Mattsin. Sekin jäi vähän kaivelemaan, kun se Matts ei osannut oikein kertoa minkäänlaisia tehoarvoja/arvioita viriseteilleen.
Matsbox inside jo toisessa polvessa. Hyvät kontaktit Matsiin ja hyvät kokemukset tonnareiden viribokseista. Muilta en seuraavaakaan boksia tilaa tosin se tulee eteen sitten jos auto jostain syystä vaihtuu! Asiakas saa sellaisen boksin kun haluaa, kohtuu hintaan ja toimitus hoituu kätevästi ja nopeasti. Mats ei turhaan keuhkoo tehoista kuten virifirmat yleensä. Käytäntö ja kokemukset puhukoon puolestaan. Ei muuta kuin oikea softa kehään ja muut lelut sen mukaiset, niin homma hoituu!
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Petkele ku taittus tuo ruotti hiukka paremmin ni voiskin vähän kysellä tuosta chipistä omia toiveitaan...
Saab 900 2.0t Cab -97
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Mimmi kirjoitti:
Rafu kirjoitti:
Mimmi kirjoitti: Ei.
Ja kyse oli nimenomaan SQR softista?
Missä mainitaan softa?
Tässä, siis tarkoitan että haluaisin varman tiedon onko SQR softassa automaatin vääntöä rajoitettu?
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Vastaa Viestiin