Perunan istutusta Ng900:seen
Minkäs verran tuli letkuille kokonaisuudessaan hintaa?
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Selvä, eli täytyy itse tyytyä etsimään jostain käytetyt . Jos jollain nurkissa pyörii viistokeulasatkun öljyjäähyn letkuja saa tarjota (kiinnitys molemmissa päissä kierteillä, matala öljyjäähy)
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
mistä hommasit punosletkut pottuun ja mitkä letkut? meidän hiflex sanoi mulle että eivät pysty tekemään? tai ainakaan teflon-sisustalla oleva ei onnistu? istutin orkkisputket paikalleen (tonnari)...Hook kirjoitti:Perinteisten modeemien omistajat rakastaa mua näiden kuvien takia
Ohessa kuva kaikista kolmesta ahtimen letkusta.
- Ylimpänä on alavesiletku jonka lohkon päässä on 90 asteen mutka, koska banjo ei mahdu lohkoon kiinni. Suorakin käy, mutta joutuu tekemään paksulla DP:llä varsin jyrkän 90 asteen kurvin, joten ideaalisin liene tuo 90 mutkallinen. (14mm lohkoon sekä ahtimen banjoon)
- Keskellä ohut öljyletku, jossa ahtimen päässä 12mm banjo, joka käy Vakio Garrettin 12mm banjoon sekä potun 11mm "n*ss*n" banjoon. (14mm banjo lohkossa)
- Alimmaisena ylävesiletku, jossa lyhennetty liitos ahtimen päässä, jotta kääntyy paremmin pakosarjan alta. (josko ei hipoisi kuumaa pakosarjaa..), molemmet 14mm banjoja)
Sama sokeille http://www.npr.fi/~heikki/peruna/perunaletku3x.jpg
Hook
Yamaha FZ1-N -08
Noi on vesi ja öljyletkut. Haettuna Dunlop Hiflexistä.
Ainakin Konalan/Malminkartanon hiflex osaa ja kykenee tekemään.
Letkut on mallia "paksut", mutta ohuempikin versio riittänee.
(ohut ~5mm sisämitta, paksu ~9mm sisämitta...)
Hook
Ainakin Konalan/Malminkartanon hiflex osaa ja kykenee tekemään.
Letkut on mallia "paksut", mutta ohuempikin versio riittänee.
(ohut ~5mm sisämitta, paksu ~9mm sisämitta...)
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
täytyypä käydä mainitsemassa täällä hiflexillä että toisessa moisessa pystytään kyllä tekemään...varmasti täälläkin olisivat jostain kusiletkusta saaneet ne tehtyä, mutta ei siitä mistä halusin?Hook kirjoitti:Noi on vesi ja öljyletkut. Haettuna Dunlop Hiflexistä.
Ainakin Konalan/Malminkartanon hiflex osaa ja kykenee tekemään.
Letkut on mallia "paksut", mutta ohuempikin versio riittänee.
(ohut ~5mm sisämitta, paksu ~9mm sisämitta...)
Hook
Yamaha FZ1-N -08
Doddii. Ennakoivasti saabin ahdistuskohtauksia välttääkseni päätin parantaa tilannetta muuttamalla metrin verran 50mm putkea ja tiukan kurvin 60mm rööriksi.. IC:tä asti, josssa 54mm putket vielä hetken...
Kaikki muu on omatekoa ja suunnittelua, paitsi hitsisaumat tallinaapurin ystävällisellä avustuksella...
Tästä se lähti.. onneton jarru, josta ilma menee vasta paineella
Kaikki muu on omatekoa ja suunnittelua, paitsi hitsisaumat tallinaapurin ystävällisellä avustuksella...
Tästä se lähti.. onneton jarru, josta ilma menee vasta paineella
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Ei tuota enempää. Nuokin on myllytyskoneella kiillotettu, mutta tarkoitus ei ollut tehdä noita osista silmille hyppiviä. alumiini muutenkaan ei pitkään pysy kirkkaana. Oleellisempaa on virtaus.Suppari kirjoitti:Hyvältä näyttää.Tuleeko bling blingeiksi?
Genuinesaab/Taliaferro suosittelee ko. parannusta 300+hp autoihin..
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... cts_id=481
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... cts_id=371
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1170
- Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 16:18
- Paikkakunta: Kuopio
Sukellusvene kirjoitti: Sulla taitaa olla itsellä TIG?
..Mulla mitään ole.Hook kirjoitti:Kaikki muu on omatekoa ja suunnittelua, paitsi hitsisaumat (6kpl) tallinaapurin ystävällisellä avustuksella...
Tallinaapurilla on TIG...
Hitsaushommat vei ehkä noin puolituntia naapurilta yhteensä.
Valmiita 30, 60, 90 ja 180 asteen alumiinikurveja hain http://www.moposport.fi (samoin http://www.hevosvoima.com sekä kuulemma amw myyvät..) ja tuossa tuli käytettyä 60, 30, 60 ja 90 asteen kurvit.
Alamutkana on etolan pitkä 90 asteen 60mm letku, josta leikkasin toisesta haarasta siivun tuohon imusarjan päälle.
Nippan varastin valmiista "tuning" osasta.. (sellainen 10cm aluputkenpätkä, josta leikkasin nipan irti ja hitsuutin paikalleen tuohon kurviin...)
Suurin hommahan tuossa on mittailla ja katkoa tuota putkea sopivasti... mallailla ja sitten taas.. Yhteensä ehkä noin 2 täysmittaista työpäivää tallilla, eli myyntiin ei kannattane lähtee rakentaa tuolla viimeistelyasteella..
edit: korjattu "moposport"
Viimeksi muokannut Hook, Ma Huhti 02, 2007 19:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
ootkos hessu laittanu tumpin puhaltamaan pihalle...ku ei tota takaisinkierrätystä näy...???
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Niin no, ihme sinänsä että joku kehtaa kaupitella tuon näköisiä mutkia kaasuläppäkotelolle... Varmaan ihan toimiva, mutta herkästi asiakas tulee tilanneeksi vielä tuon rosterisen kulman, jotta saa edes kohtuullista viimeistelyä.Hook kirjoitti:Suurin hommahan tuossa on mittailla ja katkoa tuota putkea sopivasti... mallailla ja sitten taas.. Yhteensä ehkä noin 2 täysmittaista työpäivää tallilla, eli myyntiin ei kannattane lähtee rakentaa tuolla viimeistelyasteella..
Saab 9-5 Aero MY01
Eikös tuossa ole by-pass filsulla varustettuna, olisko JR:n sininen filsu? Eihän T5:n koneet sitä takaisin hönkäystä kaipaa, toisin kuin T7:tlike_a_glove kirjoitti:ootkos hessu laittanu tumpin puhaltamaan pihalle...ku ei tota takaisinkierrätystä näy...???
Muuten tuo http://www.motosport.fi ei servaa, onko oikea osoite http://www.moposport.fi siis se mopoputka Petikossa (tuolta tuli ostettua n. reilu 20 vuotta sitten viripalikoita Monkeyhin)?
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -