Megasquirt projektista
Edelleen on mega vähän vaiheessa kun tuli pistettyä kone hajalle tuosta megasatkusta. Koneen rakentamiseen ja muuhun säätämiseen meni koko kesä ja nyt talvella ei ole muita projekteja kuin tuo megan viimeistely ja holsetin sovittaminen joten jos vihdoin ja viimein pääsisi k-jetistä eroon. Jaa niin toki se 99turbon entisöinti, mutta jossain toisessa threadissa siitä enemmän.
Hiljaa hyvä tulee.
-t-
Hiljaa hyvä tulee.
-t-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
Noniin. Sain tänään T8:sta savut, kun saatiin kaverin kanssa megan asetukset kohdilleen. Pientä viilaamista toki on vielä, kuten pienehkö ilmavuoto imusarjassa ja kaasuvaijerin sovittaminen d-jetin imusarjaan.
Mutta tosiaan, nyt megasquirt ohjaa bensapuolta ja sytkää. Vielä kun tulisi paremmat kelit, niin voisi alkaa etsiä säätöjä kohdilleen.
-tuomas-
Mutta tosiaan, nyt megasquirt ohjaa bensapuolta ja sytkää. Vielä kun tulisi paremmat kelit, niin voisi alkaa etsiä säätöjä kohdilleen.
-tuomas-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi