Samanlaisesta projektistahan oli juttua myös AM Worksin osalta.(jos ero näkyy dynossa, niin putkia tehdään oli tietääkseni AMW:n vastaus).
Raportoin heti kun ton mallikappaleen valmistus etenee, näillä näkymin menee pari viikkoa. Jos IC onnistuu hyvin mun autoon niin pari viikkoa ootetaan jotta saadaan tieto kaikille kiinnostuneilla ja lasketaan tilaajien määrä ja vasta sit Repo tilaa riittävän määrän kennomateriaalia.
Kaveri on varsin kiireinen joten älkää soitelko ko. aiheesta suoraan hänelle, mä kyllä hoputan projektia kaikkien puolesta

Jos vaan saan järjestymään ajan samasta dynosta jossa autoani jarrutettiin viime lokakuussa niin saadaan jotain suuntaa IC:n tuomasta muutoksesta, koska autooni ei ole tehty viri-muutoksia sen penkityksen jälkeen.
Orkkis kennon korkeus on 39,5cm ja aion asennuksen helpottamiseksi pudottaa korkeuden 38cm:ään.(sama korkeus SP:n kennossa) Samaten liitosputkien kohdalta mitattuna max leveyttä on tarkoitus pienentää n.2cm. Imuputkiston kumiset mutkakappaleet joustavat helposti sen suuruusluokan muutoksen joten ei tarvitse uusia osia. Muutokset ovat mielestäni tarpeellisia ja luulen ettei kukaan joka on ilmastoidun tonnarin keulalta irrottanut IC:tä ole eri mieltä.