Virittäjät TV-sarja

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Virittäjät TV-sarja

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

Kansa huutaa jo uutta jaksoa.. :wink:
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Markkanenn
"Viggen"
Viestit: 587
Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 21:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Virittäjät TV-sarja

Viesti Kirjoittaja Markkanenn »

Linkit voi jatkossa käydä täältä katsomassa: http://www.dnsf.org/showthread.php?1621 ... post580108

2.jakson linkki heti siinä.
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Virittäjät TV-sarja

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

Perus hyvä jakso..salokaan ei löytänyt juuri mitään valitettavaa..tai no turboviiveestä kommentoi mut on se varmaan fiksumpaa rakentaa ahdettu moottori kun rueta tuollaisesta toyotan koneesta yrittämään vaparina samanlaisia teholukemia..tai pitäiskö siinä olla joku 8litranen kasi niin vastais heti kaasuun.. :wink:
no joo..ens jaksossa kupla saattaa ihan pikkaisen jakaa mielipiteitä ja kommentteja rata kilpurina.. :)
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
like_a_glove
"Hirsch"
Viestit: 944
Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: Virittäjät TV-sarja

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

vastaus moottori dilemmaan...pitäis. 8)

ja haluan täsmentää että itse en tykkää niistä(V8) pätkääkään.

mutta kaasuun vastaavuus on hyvä ja mitä muuta voi "kilpa" autolta pyytää, kun että kaikki toimii just silloin kun pitää.

Aatteleppas jos jarruissa ois samanlainen viive kun turbossa, tai vaikka kytkimessä kans...eipä ois kovin nopea ajaa.

8)
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Virittäjät TV-sarja

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

Ihan totta puhut..tietysti jokainen kilpamoottorin rakentaja haluaa tehdä mahdollsimman nopeasti reagoivan moottorin jolla on helppo ajaa..ei mikään 80-luvun turbo potku jota odotetaan ja odotetaan kunnes aasi potkaisee selkään ole varmaan ihan mieleisin.. :wink:

onhan viri vapareissa omat hyvät puolensa,laaja käyttöalue ja korkealta laulava weberin säestys sinfonia..mukavaa kuunneltavaa varsinkin historic kilpureissa..
mutta ahtimella vaan niin helpommin haettavissa voimaa..
onko siinä sit vaan se perus dilemma; turbo auto on rikki tai menossa rikki.. :wink:
no ei..tottakai kunnon osilla rakennettu kestää..

en ole isoilla v8:lla ajanut mutta mukavan leppoisia ajaa turbomaisen alaväännön vuoksi..kait niistäkin melko rähisijöitä saa halutessaan..no joo.

eihän se pikku viive jarruissa tai kykässä haittaisi jos kuskilta löytyy samanlainen.. :roll:
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
99GLS
"Aero"
Viestit: 380
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2012 13:13

Re: Virittäjät TV-sarja

Viesti Kirjoittaja 99GLS »

Vaikka tykkään turboautoista niin kyllä kireä vapari V8 on jotain uskomatonta ajettavuudeltaan, siihen kun vielä heittäis sen ahtimen tai pari kuitenkin niin että voimaa tulisi edelleen tyhjäkäynniltä alkaen :D
Vastaa Viestiin