Santeri kirjoitti:Nuo edellä mainitut Hirsch-vanteet on tosi komeat mutta niissä kuten kaikissa muissakin epäsymmetrisissä vanteissa häiritsee se että ne pyörivät toisella puolella auto "väärään" suuntaan.
Eiköhän tuossa kyseisessä Hirsch-vannesetissä tule kuitenkin vanteita kaksi molemmille puolille eli pyörivät ihan "oikein päin"! Vai olenko käsittänyt jotain väärin?
Santeri kirjoitti:Nuo edellä mainitut Hirsch-vanteet on tosi komeat mutta niissä kuten kaikissa muissakin epäsymmetrisissä vanteissa häiritsee se että ne pyörivät toisella puolella auto "väärään" suuntaan.
Siksi valinnaksi tuli Turbo X vanteet.
Kun oli aivan pakko ahtaa 19¨alkuperäisvanteet alle
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
8x18 ET35 vanne og9-3 alle? Kokemuksia? Minkä kokoisilla kumeilla?
Mikä ET vanteessa?
Mutta 235/35R18 vois olla hyvä uraimuri? Tai edellistä 8mm suuremmalla säteellä 225/40R18. Molemmat menee suositusten mukaan 8" leveälle vanteelle. Eri asia mahtuuko vanteen ET:n puolesta.
8x18 ET35 vanne og9-3 alle? Kokemuksia? Minkä kokoisilla kumeilla?
Mikä ET vanteessa?
Mutta 235/35R18 vois olla hyvä uraimuri? Tai edellistä 8mm suuremmalla säteellä 225/40R18. Molemmat menee suositusten mukaan 8" leveälle vanteelle. Eri asia mahtuuko vanteen ET:n puolesta.
8x18 ET35 vanne og9-3 alle? Kokemuksia? Minkä kokoisilla kumeilla?
Mikä ET vanteessa?
Mutta 235/35R18 vois olla hyvä uraimuri? Tai edellistä 8mm suuremmalla säteellä 225/40R18. Molemmat menee suositusten mukaan 8" leveälle vanteelle. Eri asia mahtuuko vanteen ET:n puolesta.
Nii oikeen tarkasti kun lukee rivien välistä niin et on 35.
Lähinnä kiinnostaa että kuinka pahasti ko. Rengastuksella raapii kaaria.
215/40 kumi kiinnostaisi, meneekö liian german-lookiks 8" vateella?
8x18 ET35 vanne og9-3 alle? Kokemuksia? Minkä kokoisilla kumeilla?
Mikä ET vanteessa?
Mutta 235/35R18 vois olla hyvä uraimuri? Tai edellistä 8mm suuremmalla säteellä 225/40R18. Molemmat menee suositusten mukaan 8" leveälle vanteelle. Eri asia mahtuuko vanteen ET:n puolesta.
Nii oikeen tarkasti kun lukee rivien välistä niin et on 35.
215/40 kumi kiinnostaisi, meneekö liian german-lookiks 8" vateella?
Joo siellähän se oli, muokattu jälkikäteen munkin viestiin Mutta en kyllä kolkkiin sopivasta ET:stä olisi mitään osannut sanoakaan
Joo tuskinpa tulee nimeksikään saksaluukkia, 225 tai 235 voiski olla aika munkit itseasiassa.
Noniin nyt on vanteita sovitettu ja mahtuvat pyörimään ihan mukavasti 225/40 renkaalla. Vanteiden mukana tuli toiseen pariin 235/40 kumit, niillä ei toivoakaan, eli varmaan 215/40 kumit tilaukseen.
Seuraavaksi olisi hieman mietittävä, että suhauttaisiko vanteiden päälle uuden maalin kun alkuperäinen on jo parhaat päivänsä nähnyt, ei varsinaisia kolhuja tai kanttari-ihottumaa, mutta kivet on kehää päässyt hakkaamaan.
Hiekkapuhallus + pulverimaalaus ilmeisesti olisi kova sana?
Cruor kirjoitti:
Hiekkapuhallus + pulverimaalaus ilmeisesti olisi kova sana?
Myös ideoita värin suhteen otetaan vastaan
Elä puhalla, ellet halua hioa niin pirusti. Nitromors maalin/lakan poistoaine on paljon kovempi sana. sitten Plastic paddingin kemiallisella metallilla paikkaat isommat kolhut jos tarvii. Väriksi tumman harmaa satiini. Mattakin käy. Ja jos Saabin alkuperäiset keskiökupit ei mee paikalleen, niin tekisin sillekin asialle jotain ennen maalausta. Tää ois mun resepti