Garrett to4

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Garrett to4

Viesti Kirjoittaja Milli »

Kuka tietää kyseisestä ahtimesta jotain? :roll: Tekeekö yleensä mitään? Ja tietenki paljonko viive kasvaa verrattuna esim vakioon? Olisi 2kpl suhkot tuliteriä tiedossa..
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Avatar
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja riisipussi »

Riippuu jonkiverran koosta :roll:
Tuolla karttoja http://www.turbocalculator.com/garrett.html
9000 CD 2.3 -90
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Kerrotko tarkempia speksejä ahtimista? Jos sattuu oikean kokoinen, voisin olla kiinnostunut sitä toisesta kappaleesta :) . Saisi tuo oma nimimerkkikin katetta.
Foxbody turbo
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Taisi osua pörssissä kaksi tuollaista silmiin...
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Ei ollu pörssissä ku joku köh.. ööppelijätkä myi noita.. Kaverin tuttu.En sit tiiä.Ku ei noista älyä mitään. :twisted: Ja ei ole tarkempia tietoja. Kaveri vain soitti et nyt olis to4 kaks kipaletta kaupan. :twisted:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Yleensä TO4:ssa ei ole sisäänrakennettua hukkista. Joten sen verran joutuu hankkiin. Tehoa noista ulos mutta heräävät aika myöhään, tarkemmat tiedot mallista ja A/R:tä ja rupelien koosta niin vois jotain sanoakkin asiaan.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
TurboJanne
"Aero"
Viestit: 465
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja TurboJanne »

T4 pienemmästä päästä toimii jo ihan kiltisti 2-litraisessa koneessa. Ratkaisevaa on kunnollinen pakosarja ja hukkaportti, ja hukkaportin sijoitus. 500hv-luokitellun turbonkin saa heräämään jo 3000 rpm, jos on hyvä pakosarja.
Vastaa Viestiin