Ecuproject: B235 Biopower-rev.8_Aero_esp-working_AT5_PIB.bin
Ecuproject: B235 Biopower-rev.8_Aero_esp-working_AT5_PIB.bin
Tere,
Onko kukaan kokeillu tuota softaa normi bensalla Aerossa?
Eli oliko tuohon softaan jo tehty 5-v automaatille 350nm vääntörajan huijaus?
Mitä näkyi MLow kohdassa SIDissä?
Ihan vaan ennakkotietoja kalastelen ennen kuin alan viikonloppuna kokeilemaan.
Onko kukaan kokeillu tuota softaa normi bensalla Aerossa?
Eli oliko tuohon softaan jo tehty 5-v automaatille 350nm vääntörajan huijaus?
Mitä näkyi MLow kohdassa SIDissä?
Ihan vaan ennakkotietoja kalastelen ennen kuin alan viikonloppuna kokeilemaan.
Re: Ecuproject: B235 Biopower-rev.8_Aero_esp-working_AT5_PIB.bin
On
Automaatilla en ole kokeillut
En muista
Siitä vaan kokeilemaan, tarvitsetko muuten erityisesti biopower versiota ?
Automaatilla en ole kokeillut
En muista
Siitä vaan kokeilemaan, tarvitsetko muuten erityisesti biopower versiota ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Ecuproject: B235 Biopower-rev.8_Aero_esp-working_AT5_PIB.bin
En tarvitse biopower versiota ainakaan vielä.
Ainoastaan haluisin rikkoa tuo 350nm hardcodetuksen.
Kun on tullut laitettua downpipeä,3" putkea ja tuubisarjaa olisi kiva ottaa 15T:stä irti se minkä siitä saa. Ja sitten kun se antautuu laittaa tilalle 19T.
Ainoastaan haluisin rikkoa tuo 350nm hardcodetuksen.
Kun on tullut laitettua downpipeä,3" putkea ja tuubisarjaa olisi kiva ottaa 15T:stä irti se minkä siitä saa. Ja sitten kun se antautuu laittaa tilalle 19T.
Re: Ecuproject: B235 Biopower-rev.8_Aero_esp-working_AT5_PIB.bin
Minulla on tuo nyt kaytossa 95-bensalla MY00 Aerossa ja tuntuu pelaavan hyvin. En viela tieda miten saan nakyviin nakutuslaskurit mutta korvatunnistin kuulee silloin talloin muutaman nakutuksen enemman vedatettaessa.
Autoni on manuaali, eli en voi sanoa mita automaatissa nakyy mlow-arvona, mutta manuaalissa nakyy max 350. Jostain syysta softassa on seka manuaalille etta automaatille vaanto rajattu 350:een.
Tarkoitus on siirtaa manuaalin vaannonrajoitinkartta Mackanin rev 4:ta kun saan selville miten voin siirtaa vain yhden kartan binaarista toiseen. Rev-4 tuntui tehokkaammalta keskialueella kun sita pikaisesti kokeilin.
Autoni on manuaali, eli en voi sanoa mita automaatissa nakyy mlow-arvona, mutta manuaalissa nakyy max 350. Jostain syysta softassa on seka manuaalille etta automaatille vaanto rajattu 350:een.
Tarkoitus on siirtaa manuaalin vaannonrajoitinkartta Mackanin rev 4:ta kun saan selville miten voin siirtaa vain yhden kartan binaarista toiseen. Rev-4 tuntui tehokkaammalta keskialueella kun sita pikaisesti kokeilin.
9-5 2.0 kevytaero TD04-15 -00
LEAF 40 -18
Sprinter 313 CDi matkailuauto -14
LEAF 40 -18
Sprinter 313 CDi matkailuauto -14
Re: Ecuproject: B235 Biopower-rev.8_Aero_esp-working_AT5_PIB.bin
avaamalla 2 T7suitea ja kopioimalla haluamasi kartan datat aplikaatiosta toiseen
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Ecuproject: B235 Biopower-rev.8_Aero_esp-working_AT5_PIB.bin
Me tehtiin kuitenkin aeron pohjalta. Tuskin niitä nakuja korvalla kuulet tai sit on softa aika keturallaa. Ellet sitten aja stetoskooppi peltorit päässä.. Täytyy odotella 3.8bar säädintä ja laajakaistaa lambadaa ennenkuin uskaltaa pahemmin vetää. Nakuja ei napsu kuitenkaan ku muutama sillon tällön.
Re: Ecuproject: B235 Biopower-rev.8_Aero_esp-working_AT5_PIB.bin
Arto, tarkemmin ajatellen saattoi olla etta nakutuksia kuului pienellä ilmamassalla lisättäessä kuormaa, siis ennenkuin Trionic alkaa todenteolla puuttumaan niihin.
Katselin rev8:aa tarkemmin silmin ja näyttää siltä että väännönrajoitinta on huijattu, eli todellinen vääntö on "Actions - Show airmass" -mukaan 409 nm maksimissaan sekä automaatille että manuaalille, vaikka SID ja vääntökartta väittävätkin että 350 on maksimi.
Seuraavaksi pitää kehittää ne nakutuslaskurit näkyviin niin näen onko nakutusta oikeasti esiintynyt. Vesa67, kokeilin tuota mutta ei siis tarvitsekaan vaivautua kun vääntö on jo kunnossa.
PS. Kavin heittämässä kunnon maantielenkin viikonloppuna, missa annoin autolle kunnolla happea, ja kone tuntuu tosi hyvältä vakio -00 Aeron softaan verrattuna. Ajattelinkin että 350 neewttonia tuntuu yllättävän tehokkaalta...
Tankkasin viimeksi asemalta mikä myy E5-gasoa minkä oktaaniluku on selvästi yli 95, ja tällä varmaan osavaikutus hyvään suoritukseen. Laation vääntötukeen tuli PU-pusla, millä on yllättävän suuri vaikutus pienentyneen hakemisen muodossa (torque steer) ja tietysti voimansiirron lellumisiin. Olen tosi tyytyväinen autoon nyt. Varmaan jossain vaiheessa nälkä alkaa taas kasvaa syödessä.
Katselin rev8:aa tarkemmin silmin ja näyttää siltä että väännönrajoitinta on huijattu, eli todellinen vääntö on "Actions - Show airmass" -mukaan 409 nm maksimissaan sekä automaatille että manuaalille, vaikka SID ja vääntökartta väittävätkin että 350 on maksimi.
Seuraavaksi pitää kehittää ne nakutuslaskurit näkyviin niin näen onko nakutusta oikeasti esiintynyt. Vesa67, kokeilin tuota mutta ei siis tarvitsekaan vaivautua kun vääntö on jo kunnossa.
PS. Kavin heittämässä kunnon maantielenkin viikonloppuna, missa annoin autolle kunnolla happea, ja kone tuntuu tosi hyvältä vakio -00 Aeron softaan verrattuna. Ajattelinkin että 350 neewttonia tuntuu yllättävän tehokkaalta...
Tankkasin viimeksi asemalta mikä myy E5-gasoa minkä oktaaniluku on selvästi yli 95, ja tällä varmaan osavaikutus hyvään suoritukseen. Laation vääntötukeen tuli PU-pusla, millä on yllättävän suuri vaikutus pienentyneen hakemisen muodossa (torque steer) ja tietysti voimansiirron lellumisiin. Olen tosi tyytyväinen autoon nyt. Varmaan jossain vaiheessa nälkä alkaa taas kasvaa syödessä.
9-5 2.0 kevytaero TD04-15 -00
LEAF 40 -18
Sprinter 313 CDi matkailuauto -14
LEAF 40 -18
Sprinter 313 CDi matkailuauto -14
Re: Ecuproject: B235 Biopower-rev.8_Aero_esp-working_AT5_PIB.bin
eiköhän me tästä broidin kans selvitä ihan kahestaan 

9-3.1972
Re: Ecuproject: B235 Biopower-rev.8_Aero_esp-working_AT5_PIB.bin
No nyt on vedetty lambadaa laajallakaarella 15T:lle. Pyynnit 1280mg @350nm ja hienosti ylittyy 350nm raja. AFR pysyy kurkku auki 11.3 - 12.5 välillä. Ahdot ei nouse yli 1.5 bar .Loivaan ylämäkeen toteutuu 1300-1400mg 3000-4500 välille ?? Hiukan herättää kysymystä tuo toteutunut ilmamäärä. IMM kunto? Mut hienosti ja tasaisesti vetää. -04 cobra, 15T, liian iso tuubisetti, 3"DP+putki, ruskeat suuttimet@3bar vielä.
Viimeksi muokannut arto, Ma Marras 15, 2010 11:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Ecuproject: B235 Biopower-rev.8_Aero_esp-working_AT5_PIB.bin
Noilla lukemilla olis hyvä jo seurata pakolämpöjäkin. Ahtojen perustella mitsu huutaa hoosiannaa ja viileä keli auttaa välttämään nakutusta (tuliko nakuja ?)
3.8 bar FPR:llä saa vakiosuuttimilla pikkasen turvamarginaalia mutta kyllä se hyrrä alkaa olla tukkeena siellä.
Mitä se T7suiten ilmamassasimulattori kertoo maksimi-ilmamääristä ?
3.8 bar FPR:llä saa vakiosuuttimilla pikkasen turvamarginaalia mutta kyllä se hyrrä alkaa olla tukkeena siellä.
Mitä se T7suiten ilmamassasimulattori kertoo maksimi-ilmamääristä ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Ecuproject: B235 Biopower-rev.8_Aero_esp-working_AT5_PIB.bin
Mitsu varmasti huutaa Daavidin poikaa
voishan sitä viikolla poraa lämpömittarin kii ja kattoo vähän lämpöjä. Tolla paineensäätimellä ei taida tässä tapauksessa olla väliä ku ei ainakaan käy laihalla, no laitan sen kumminkin. Mut helkkarin paljon toi tuubisetti vaikutti hengitykseen
nakuja tuli sekalaisessa ajossa, 0-100 km/h, varttimailia ja 700km perus työmatkaa, 25 viikonaikana pahimpaan 2 pyttyyn. Mifi 1kpl. Simulaattori ei kyllä näyttäny 1400mg. Ainoastaan näytti et suuttimet loppuu kesken, tais olla 130. Mut seos on nyt kumminkin koko kierrosalueella innovaten mukaan ok .

