Mistä aktuaattori?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
deportivo
"Viggen"
Viestit: 535
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Mistä aktuaattori?

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Onko kokemuksia, minkä muun turbon acu voisi käydä pienellä modauksella ng 900 T25 turboon? Painetta pitäis kestää steg ykkösen hetkellisesti antamat n.1,4 bar. Mistä firmoista/romareilta voisi alkaa kyseleen?

Kaikki vinkit tarpeellisia.

P.S. Maptunia ei tarvitse ehdottaa..
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Maptunista :D
Okei, perun sanani :oops:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
deportivo
"Viggen"
Viestit: 535
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Heh heh.. Ehdotuksia vaan rohkeesti peliin. Lyhyesti Maptunin acu- ruletista. Yli 3 kk sitten Suomesta lähetetty acu Ruotsiin maptunin alihankkijalle modattavaksi. Ei vieläkään mitään tietoa koska se tulee ja missä ko. acu nyt on! Sama peli on forcen acujen kanssa.

Apua tarvitaan!
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Mulla ainakin on tollanen cossu sierran -31 kutsuttu actu joka on alkuperäistä cossun actua jäykempi. Ja on samannöinen ku tuo 25:n actukin. Mä ostin tuon yksityiseltä mutta ainakin autoracingista noita taitaa löytyä. Ja varmaan muualtakin, kysäseppäs cossu foorumista.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
deportivo
"Viggen"
Viestit: 535
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Jouduitko V-M muuttamaan kiinnitystä tms, ton cossun acun kanssa? Paljonko se pitää painetta?
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Kiinnitys on sama, mulla se on vielä hyllyssä mutta väittävät sen pitävän sinne 1.5bar asti. Mutta mulle riittää kun pääsee tuohon 1.1-1.2 bar.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
deportivo
"Viggen"
Viestit: 535
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Joo, kyllä mullekin auttaa noiden paineiden pito. Kuulostaa liian hyvältä, jos tosiaan kiinnityskin on ok. Toivottavasti saan tollaisen pian käsiini ja testiin. Oliko muuten hintava?
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Jotain 40e paikkeilla tuo oli käytettynä. Kantsii tarkistaa tuo paineen pito sitten vielä kun/jos ostat. Tais olla siinä 100e paikkeilla uutena?

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
deportivo
"Viggen"
Viestit: 535
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Kiitos V-M.
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Laitanpa tähän vielä kuvatukset malliksi:

http://kotinetti.suomi.net/enkenberg/Pe ... _0001.html

http://kotinetti.suomi.net/enkenberg/Pe ... _0002.html

Sehän olikin Professional motorssilta ;-) enpäs muistanut.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
deportivo
"Viggen"
Viestit: 535
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Näyttäisi olevan tuossa acussa suora tanko. Mahtaako sopiakaan T25M suoraan? No pitänee soitella tuonnekin firmaan. Riikoselta löytyikin suoraan hyllystä forcen acuja. Luulin, että niitä ei saa mistään, kun maptunkaan ei ollut saanut 3 kk aikana yhtään käsiinsä... Riikosen pitäis huomenna soitella ja tsekata sopivuus ja hinta.
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Siis oliko tässä nyt kyse, että sellaine tarvitaan vai että pitäisi kokeeksi saada josko se auttaisi? Jälkimmäiseen suosittelisin ulkoista lisäjousta, ensimmäiseen suosittelisin jonkinlaista kuvaa acusta niin voisin tarkistaa oman tallin tilanteen...
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

deportivo kirjoitti:Näyttäisi olevan tuossa acussa suora tanko. Mahtaako sopiakaan T25M suoraan?
Siis ööö? Tuossahan on kuvassa molemmat ja molemmissa suorat tangot?
Siis tuo likasempi on T25M:stä?

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
deportivo
"Viggen"
Viestit: 535
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Onkohan mulla pahakin taittovika? Siis käsittääkseni kaikissa ng 900 vm. 94-98 garret t25m, on taivutettu acun tanko. Mielestäni suora tanko ei käy, vaan osuu turbon kiinnikkeeseen. Voin olla kyllä väärässäkin. Joku voisi kuvankin laittaa.
Vastaa Viestiin