Joo, mutta rajansa silti kaikella..miksu79 kirjoitti:je tooosi turvallinen.9000CD23T kirjoitti:Varmaan "todella" turvallinen viritys.
ps mukana olo edes peruskoulun fysiikantunneilla auttaa monessa asiassa
Günther tuning vanteet ja renkaat(9-3 Aero "wannabe" Viggen)
Re: Günther tuning vanteet ja renkaat(9-3 Aero "wannabe" Viggen)
Re: Günther tuning vanteet ja renkaat(9-3 Aero "wannabe" Viggen)
Ei kyllä kovin kovalta venyltä näytä noi golffin kumet edel. sivulla
Re: Günther tuning vanteet ja renkaat(9-3 Aero "wannabe" Viggen)
Samaa mieltä, kyseessä ei ole mitkään sämpylät, eikä kyllä mitkään venykumitkaan.. Tositetta siitä, että nämä " venykumit" aiheuttivat auton suistumisen..?Kääntä kirjoitti:Ei kyllä kovin kovalta venyltä näytä noi golffin kumet edel. sivulla
Tämä taas on jo järjetöntä vaikka keltä kysyttäisiin..miksu79 kirjoitti:je tooosi turvallinen.9000CD23T kirjoitti:Varmaan "todella" turvallinen viritys.
ex - NG 9-3X BioPower vm -10
ex - NG 9-5 Tid4 Vector vm -10
ex - NG 9-3X BioPower vm -10
ex - OG 9-5 Tid Vector Hirsch vm -08
ex - NG 9-3 Tids Vector vm -08
ex - OG 9-3 Aero ´wannabe viggen´
ex - NG 9-5 Tid4 Vector vm -10
ex - NG 9-3X BioPower vm -10
ex - OG 9-5 Tid Vector Hirsch vm -08
ex - NG 9-3 Tids Vector vm -08
ex - OG 9-3 Aero ´wannabe viggen´
Re: Günther tuning vanteet ja renkaat(9-3 Aero "wannabe" Viggen)
Onko noita kapeita kumeja kovinkin vaikeeta saada vanteelle? Parilla kaverilla bemareissa tuota tyyliä (ihan hienon näköisiä niissä) ja lähes aina kun uusia kumeja vaihdattavat niin puhkeaa rengas tai sitten vannetta vahingoitettu että vuotaa...
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9-5 Aero -01 Biopower
Re: Günther tuning vanteet ja renkaat(9-3 Aero "wannabe" Viggen)
näytää bemarissa just siltä ettei oo ollu varaa ostaa riittävän leveitä kumeja leveälle vanteelle, ne kun tuppaavat olemaan arvokkaita.
#3272
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7554
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Günther tuning vanteet ja renkaat(9-3 Aero "wannabe" Viggen)
http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=229831Tositetta siitä, että nämä " venykumit" aiheuttivat auton suistumisen..?
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Günther tuning vanteet ja renkaat(9-3 Aero "wannabe" Viggen)
Kyseisessä klonksvagenissa oli myös madallettu alusta ja vakaajat, joten en välttämättä pistäis suoraan venykumien piikkiin ulosajoa. Lähti omalla tiisselillä kerran yllättäin rampissa normi nopeuksissa persus irti. Autossa konin sport kit ja takana oli vaan paskemmat kiina renkaat kuin edessä ja keli kostea. Eli se alusta ja ja pyöränkulmat vaikuttaa myös paljon, samoin vakaajat. Ajelin talvipäivillä jääradalla yhdellä saabbaalla jossa jäykkäri takana. Ei tarvittu kun pieni ratin heilautus niin perä oli irti. Omalla sai siellä roiskia ja känkkäriä käyttää reilusti että sai perän irti. Kummassakin autossa oli kitkat alla ja sama korimalli. Madallussarjat jne.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Günther tuning vanteet ja renkaat(9-3 Aero "wannabe" Viggen)
No jo on jeesustelu yksistä renkaista! Eihän nuo lekendan saabin renkaat ole edes juurikaan venytetty. Ihme kukkahattuja
Saab 9-3 2.0t -01
Re: Günther tuning vanteet ja renkaat(9-3 Aero "wannabe" Viggen)
Tähän soppaan voidaan heittää vielä seuraava mietelmä.
Mites kun te jeesustelette siitä että miten vaarallista ja rikollista on ajaa venykumeilla.
Eikös teidän pitäisi sitten samaan hengenvetoon tuomita ihmiset jotka ajavat yli vuoden vanhoilla autoilla, joissa ei välttämättä ole pyöräkulmat kunnossa, alustassa saattaa olla väljää tai jopa joku koiranluu irti?
Sama sakki jeesustelee kumien hengenvaarallisuudesta, joilla on lastutettuja autoja, jotka on yhtä laittomia kuin stro:n normeista poikkeava rengas-vanne-combo.
Ei ne kumit ketään tapa, loppupeleissä se on se ajotyyli, kaasupolkimen asento ja omat kädet, jotka ihmisiä tappaa. Auto on aina "vaarallinen" kun se on käytetty.
Tai oikeastaan auto on aina vaarallinen kun se on liikenteessä.
Ei aseet tapa, vaan se käsi joka liipasin puristaa.
Ei kamerat aiheuta lapsipornoa, vaan se pedofiili joka on kameran takana.
Eikä venykumit tapa ketään jos sillä autolla ei ajeta suorituskyvyn yli.
Sanotaan näin että suoraan venykumeista johtuvia onnettumuuksia tuskin on yhtään nyt, tai tulee yhtään olemaan. Onnettomuuksissa on aina muutama muukin muuttuja, joka sen aiheuttaa. Ei pelkästään renkaat...
I______I hymiö tähän. Ettette ristiin naulitse minua
Ja jotta tämä ei menisi ihan ohi aiheen. Autosta pidän, pientä spaceria taakse vielä niin saa stancen kuntoon...
Mites kun te jeesustelette siitä että miten vaarallista ja rikollista on ajaa venykumeilla.
Eikös teidän pitäisi sitten samaan hengenvetoon tuomita ihmiset jotka ajavat yli vuoden vanhoilla autoilla, joissa ei välttämättä ole pyöräkulmat kunnossa, alustassa saattaa olla väljää tai jopa joku koiranluu irti?
Sama sakki jeesustelee kumien hengenvaarallisuudesta, joilla on lastutettuja autoja, jotka on yhtä laittomia kuin stro:n normeista poikkeava rengas-vanne-combo.
Ei ne kumit ketään tapa, loppupeleissä se on se ajotyyli, kaasupolkimen asento ja omat kädet, jotka ihmisiä tappaa. Auto on aina "vaarallinen" kun se on käytetty.
Tai oikeastaan auto on aina vaarallinen kun se on liikenteessä.
Ei aseet tapa, vaan se käsi joka liipasin puristaa.
Ei kamerat aiheuta lapsipornoa, vaan se pedofiili joka on kameran takana.
Eikä venykumit tapa ketään jos sillä autolla ei ajeta suorituskyvyn yli.
Sanotaan näin että suoraan venykumeista johtuvia onnettumuuksia tuskin on yhtään nyt, tai tulee yhtään olemaan. Onnettomuuksissa on aina muutama muukin muuttuja, joka sen aiheuttaa. Ei pelkästään renkaat...
I______I hymiö tähän. Ettette ristiin naulitse minua
Ja jotta tämä ei menisi ihan ohi aiheen. Autosta pidän, pientä spaceria taakse vielä niin saa stancen kuntoon...
Jani Virtanen
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 1
- Liittynyt: Su Loka 30, 2011 17:02
Re: Günther tuning vanteet ja renkaat(9-3 Aero "wannabe" Viggen)
Kyllä ihan paikallisessa rengasliikkeessä laitetaan, ellet jotain ihan överivenyä tavoittele. Ja jos ei laiteta, niin kikkailet itse sen siihen päälle. Rengas vanteelle, jarrucleaneria 4-6 kierrosta sinne renkaan sisäpuolelle ja liekkiä perään, kyllä se rengas siihen vanteen päälle pamahtaaj0ne kirjoitti:Onko noita kapeita kumeja kovinkin vaikeeta saada vanteelle? Parilla kaverilla bemareissa tuota tyyliä (ihan hienon näköisiä niissä) ja lähes aina kun uusia kumeja vaihdattavat niin puhkeaa rengas tai sitten vannetta vahingoitettu että vuotaa...
Varmasti yksi ketjun viisaimmista teksteistä. Ihan yhtä hyvin ne venyvanurenkaat pitää, se on kuskista vaan kiinni.Ei ne kumit ketään tapa, loppupeleissä se on se ajotyyli, kaasupolkimen asento ja omat kädet, jotka ihmisiä tappaa. Auto on aina "vaarallinen" kun se on käytetty.
Tai oikeastaan auto on aina vaarallinen kun se on liikenteessä.
Re: Günther tuning vanteet ja renkaat(9-3 Aero "wannabe" Viggen)
Kun nyt käsitellään näitä rengasasioita, niin vähän aiheen sivusta. Mitäs tykkäätte tästä jutusta?
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... si_news_p3
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... si_news_p3
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Günther tuning vanteet ja renkaat(9-3 Aero "wannabe" Viggen)
Mursulainen kirjoitti:
Varmasti yksi ketjun viisaimmista teksteistä. Ihan yhtä hyvin ne venyvanurenkaat pitää, se on kuskista vaan kiinni.
Missään kohtaa en sanonut että ne venuvanukumit pitää yhtä hyvin kuin muut.
Mutta se että eipä se käytetty rengaskaan pidä yhtä hyvin kuin uusi, ja sen takia se ulosajon syy löytyy usein ajotyylistä. Kun ei osata huomioida tosiseikkoja jotka vaikuttavat auton suorituskykyyn. ( Suorituskykyhän ei ole sama asia kuin 0-100km/h aika)
Jani Virtanen
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Re: Günther tuning vanteet ja renkaat(9-3 Aero "wannabe" Viggen)
viggen kirjoitti:Kun nyt käsitellään näitä rengasasioita, niin vähän aiheen sivusta. Mitäs tykkäätte tästä jutusta?
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... si_news_p3
lehtijutun linkki kirjoitti: - Vastuu on sillä, kuka vaihdon tekee. Jos päästäisimme autot sakkorenkailla liikenteeseen, olisi se vähän sama kuin se, että katsastusasema päästäisi huonokuntoisia ja vaarallisia autoja tarkastuksesta läpi.
Tässä on taas vähän tehty renkaanvaihtamisesta rakettitiedettä.
Tuossahan voisi vertailuna käyttää vaikka että lääkäri ei saisi päästää kuumeista potilasta kotiin sairastamaan, tai että poliisi päästää juopuneen kotiin nukkumaan eikä viekkään tätä putkaan.
Ymmärrän kyllä että asiasta sanotaan, mutta sitä en ymmärrä että jollakulla on niin paljon asiakkaita että voi kieltäytyä tai on edes varaa kieltäytyä töistä.
Moraalinen vastuu, jos sen mukaan aletaan maailmaa pyörittämään, niin tämä pallo menee aivan sekaisin.
Mutta toisaalta, kieltäydyin minäkin tänään ottamasta työtä asiakkaalta joka halusi meidän "korjaavan" palavan ABS valon kyseenalaisin keinoin (ottamalla hyppylanka öljynpaine valosta). Sanoin asiakkaalle että voin kertoa miten sen teet, mutta me emme tee sitä. Tavallaan toimin itse samoin kuin tuo linkin rengasyrittäjä. Mutta silti tuo tuntuu kummalliselta.
Jani Virtanen
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Re: Günther tuning vanteet ja renkaat(9-3 Aero "wannabe" Viggen)
Sulla on vielä paaaaljoooon opeteltavaa tämän elämän tosiasioista...vai oletko terroristi?JaniV kirjoitti:Ymmärrän kyllä että asiasta sanotaan, mutta sitä en ymmärrä että jollakulla on niin paljon asiakkaita että voi kieltäytyä tai on edes varaa kieltäytyä töistä.
Moraalinen vastuu, jos sen mukaan aletaan maailmaa pyörittämään, niin tämä pallo menee aivan sekaisin.
Re: Günther tuning vanteet ja renkaat(9-3 Aero "wannabe" Viggen)
CDTA kirjoitti:Sulla on vielä paaaaljoooon opeteltavaa tämän elämän tosiasioista...vai oletko terroristi?JaniV kirjoitti:Ymmärrän kyllä että asiasta sanotaan, mutta sitä en ymmärrä että jollakulla on niin paljon asiakkaita että voi kieltäytyä tai on edes varaa kieltäytyä töistä.
Moraalinen vastuu, jos sen mukaan aletaan maailmaa pyörittämään, niin tämä pallo menee aivan sekaisin.
Ai terroristi? Materialisti ehkä, mutta en terroristi.
Mietippä nyt, mikä tässä maailmassa on oikeasti toteutettu tietyllä tapaa vain sen takia että se on moraalisesti oikein. Että siinä ei olisi takana raha, bisnes, tai joku näiden saavuttamiseen johtava seikka.
Mietippä nyt.
Ja jos viittaat siihen että ihmettelen miten joku voi kieltäytyä töistä, tarkoitin sillä sitä että tänäpäivänä tosiasia on vain se että asiakas saa ne sakkorenkaansa alle, sanoo rengasyrittäjän moraali mitä tahansa. Jos ei tämän rengasliikkeen vaihtamana, niin naapurikorttelissa on rengas-rane jolla on löyhempi moraali. Korkean moraalin rengasasentaja menetti asiakkaan, rahaa ja sai vain "hyvän" mielen, millä ei kukaan loppupeleissä tee hevon vittuakaan tässä maailmassa.
Jani Virtanen
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com