Hirch viritykset

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Hirch viritykset

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Kyselin tossa mahdollista yksilöllistä viritystä Sabaan Hirchin putiikista ja vastaus oli aika yksiselkoinen vaikka tivasin ettet te viitsis sit sitsä pliide...

The maximum performance we can offer you is 260 hp and 350 Nm. The parts to be exchanged are the intercooler, exhaust system, intake pipe and the trionic T7. The price is EUR 2800.-- incl. transport, excl. VAT.

Best regards
hirsch performance ag

Ceyhun Dönmez



ettet te viitsis sit sitsä pliide...

This is the maximum we can offer. Unfortunately we do not make special programs.

Thanks for the understanding.

Best regards
hirsch performance ag

Ceyhun Dönmez


Täytyy kaiketi olla aika hyvää pataa ton firman kanssa että saa jotain erikoisempaa
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

No näköjään viitsisitsä et sä viitsisisivät näköjään toimittaa suoraan suomeen..kyselin tossa hiljattain mun 9-3:een noita Hirsch - palikoita ensin Saabilta ja sitten Länsi-Autosta, mutta vastaus oli selkeä: Suomen myyntiohjelmassa on vain 9-5:n lelut + että kysele vaikka jälleenmyyjältä (L-auto / Metro) jos pystyvät toimittamaan yksittäin tohon 9-3:een lastun + takuu raukeaa vaikka Hirsch on "virallinen" virittäjä, koska 9-3:n palat ei oo suomessa myynnissä
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Länsiautohan myy Nordicin virikamoja + Hirschin 9-5:sta.

Hmm, mitäköhän sille Hirschin 9-3 Aero 280 hv:n setille tapahtui? Heillä oli sellainen myynnissä yhdessä vaiheessa. Setti sisälsi koneen muuttamisen 2.3 -litraiseksi :twisted:

Sellaista ei tietenkään enää löydy Hirschin sivuilta, mutta mulla sattuu olemaan himassa Hirschin brosyyri ja hinnasto, jossa kyseinen setti mainitaan :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hirch viritykset

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

potkuhousu kirjoitti:Kyselin tossa mahdollista yksilöllistä viritystä Sabaan Hirchin putiikista ja vastaus oli aika yksiselkoinen vaikka tivasin ettet te viitsis sit sitsä pliide...
Taitaa olla niin, että jos haluaa Trionic -Saabiinsa tosi yksilöllistä viriä, niin täytyy kääntyä Maptunin puoleen :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Hirch viritykset

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:
potkuhousu kirjoitti:Kyselin tossa mahdollista yksilöllistä viritystä Sabaan Hirchin putiikista ja vastaus oli aika yksiselkoinen vaikka tivasin ettet te viitsis sit sitsä pliide...
Taitaa olla niin, että jos haluaa Trionic -Saabiinsa tosi yksilöllistä viriä, niin täytyy kääntyä Maptunin puoleen :wink:
SQR niittää myös mainetta tällä alalla. Itsellä ei mitään kokemuksia putkasta, mutta maailmalla positiivisessä maineessa. Muistaakseni SQR historiaa mahtuu jonkin musta tahra, T-S voi valaista asiaa jos muistaa.
#1730
500whp.net member
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hirch viritykset

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Vigge kirjoitti:SQR niittää myös mainetta tällä alalla. Itsellä ei mitään kokemuksia putkasta, mutta maailmalla positiivisessä maineessa. Muistaakseni SQR historiaa mahtuu jonkin musta tahra, T-S voi valaista asiaa jos muistaa.
Tosiaan, unohdin SQR:n. Oon kuullut siitä sekä hyviä että huonoja juttuja. Hyvät olen kuullut silloin, kun softa on pelittänyt OK. Huonot: huono asiakaspalvelu (käytännössä yhden miehen firma, joten tuskin saa nopeita vastauksia kysymyksiinsä), jotkut softat eivät ole käyttäytyneet niin kuin olisi pitänyt, joistain Trionic -bokseista ei ole voinut onkia ulos Trionicin vikakoodeja, koska softa on crackätty oikein huolella.

Tämmöisiä oon kuullut. Tiedä sitten, onko noi jutut tosia. Mä oon ainakin tosi tyytyväinen Maptuniin :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
jannu huoleton
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 18:26
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jannu huoleton »

Mulla on positiivisia kokemuksia SQR:stä ja Frank Strömqvististä, joka käytännössä hoitaa ainakin noi softahommat. Frank teki mulle tonnariin custom chipit, kun ei ollut valmiita olemassa mun tonnarin koodilla. Nyt ovat chipit olleet reilut kaksi vuotta kiinni ja toimineet moitteettomasti. Kyselin tuossa pari viikkoa sitten upgreidausta tonnariin ja Frank vastasi saman vuorokauden aikana, että eiköhän se onnistu, vaikka pyytämäni upgreidaus ei olekaan heidän vakiotuotteita. Jos saat tuon trionicin chipin binäärit luetettua jossain ja fileet disketille tai rompulle ja liitetiedostona Frankille niin se saattaisi auttaa asiaa. Näin tein ainakin itse ja homma hoitui hyvin.

Kannattaa kysellä ja hieman kärsivällisyyttä, Frank tekee lähes ympäripyöreää päivää!
Vastaa Viestiin