Hinta olis aika mukava, jos olis vaan tarpeeksi ostajia niin mikä jot'ei
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
to4 kirjoitti:Onkos nuo nyt suoralla pakopesällä? Jos on sillä mutkamallilla, ei käy ainakaan B202:sen kylkeen ihan helpolla.
#6-pakopesän on kuulemma suoraa mallia, kuin myös siivetkin. Näin ymmärsin saamastani niukasta vastauksesta. Varastot hupenevat aika nopeasti, ei ollut kuulemma kovin montaa läjää enää jäljellä.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Minkälaiseen settiin tuommoinen turbo on omiaan. Eli mihin malleihin käy ja minkälaiseen virisettiin sopiva? Minkälaisia tehoja tuommoisella tavoitellaan?
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
peinu kirjoitti:Minkälaiseen settiin tuommoinen turbo on omiaan. Eli mihin malleihin käy ja minkälaiseen virisettiin sopiva? Minkälaisia tehoja tuommoisella tavoitellaan?
Jos suorille siivillä, niin paljon yli 300hp ei kannata odottaa. Ahdin ei nimittäin täysin balanssissa tolla #6 pakopesällä. Ongelma tulee siitä ettei pakopesä siedä pakopulsseja stabiilisti yli 300hp tehoilla. Jos siivet leikatut niin silloin päästään suht hyvällä varmuudella lähelle 350hp tehoja.
Itse olen kiinnostunut suorista siivistä, kun tuo paketti ei muutenkaan kestä noilla kalauilla paljon yli 300hp. Suorilla siivillä ahdin herää myös alempaa, jolloin alaväännöstä ei juurikaan tarvitse tinkiä 15T:hen verrattuna.