Mites on laillisuuden laita noiden jälkiasennus-xenonien kanssa. Muistan jostain lukeneeni, että jälkiasennus-xenonien tapauksessa vaaditaan myös aktiivinen ajovalojen korkeuden säätö. Korkeuden täyytyy siis säätyä alusta heilahtelujen mukaan. Onko tällainen pykälä todellisuudessa olemassa vai on juttu lähtöisin kuuluisasta huoltamon baaristaMimmi kirjoitti:Niin, olisiko kiinostuneita hankkimaan Saabinsa keulille jälkiasennus-xenonit (jolloin valoteho vastaa moottoritehoja). Ne käyvät kaikkien halogeenien kantoihin (kunhan tilataan sopivalla kannalla) ja ovat aidot kaasupurkausvalot. Tarkoituksena olisi kerätä porukkaa ja hakea yhteisostona joko Virosta tai Sveduista (Sveduista ne saa toimitettuna tänne). Hinta-arvio on H1...H7 (H4 lyhyet, ei H4 bi-xenon) 580.- ja H4 bi-xenon 730.- (tämä voi muuttua ALASPÄIN, jos tulee tarpeeksi tilauksia). H4 bi-xenon tarvitsee lampun laipasta 10 cm tilaa taaksepäin ja 3 cm halkaisijaltaan olevan tilan vaihtajayksikköä varten (muut menevät suoraan alkuperäisen lampun paikalle). Lamput kytketään alkuperäisen lampun johtoon ja voidaan purkaa koska tahansa ja siirtää seuraavaan autoon.
