Kiinnostusta hälyttimen kimppatilaukseen?
Kiinnostusta hälyttimen kimppatilaukseen?
Kyselin alustavasti hälytin.comista mahdollisuutta hälyttimen kimppatilaukseen ja pienen lisäalen lupasivatkin mikäli tulee riittävästi tilauksia (vähintään n.5-10). Tarjolla näyttää olevan niin VATillista kuin VATitonta. Hinnat mielestäni jo valmiiksi edulliset (kertokaa jos jostakin löytyy halvempia).
Jos itseltäsi ei asennus onnistu niin minä voin asentaa sopivaa korvausta vastaan. Mikäli kiinnostusta tilaukseen on niin ilmoitelkaa, minä ainakin tilaan itselleni hälyttimen lähiviikkoina - sain jo tarpeekseni jäätyneistä lukoista pakkasten tultua.
Jos itseltäsi ei asennus onnistu niin minä voin asentaa sopivaa korvausta vastaan. Mikäli kiinnostusta tilaukseen on niin ilmoitelkaa, minä ainakin tilaan itselleni hälyttimen lähiviikkoina - sain jo tarpeekseni jäätyneistä lukoista pakkasten tultua.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
-
- "Hirsch"
- Viesti:
http://www.halytin.comRansu kirjoitti:Mitä tuollainen hälyytin kustantaisi...?
BMW 525iA Touring Executive
Mistähän klubiosiota toi pitäis löytyä?
Saatan olla tietty hieman sokee, mutta vinkki kelpais.
Saatan olla tietty hieman sokee, mutta vinkki kelpais.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Jooh ei ne niin hirveän edullisia ollu kun mulle tarjoittiin 400e:llä klubialennuksineen..onko nykyään edukkaammat "diilit"?
Noh, kaikki maksaa ja olihan toi hinta asennettuna, mutta vanhaan autoon tommosia viitsi ostella.
)
Noh, kaikki maksaa ja olihan toi hinta asennettuna, mutta vanhaan autoon tommosia viitsi ostella.
Löytyy otsikolla "uusi yhteistyökumppani" (olet muuten kirjoittanut ko. ketjuuntetammi kirjoitti:Mistähän klubiosiota toi pitäis löytyä?

Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Kyllä mä muistin että olen kyseiseen ketjuun kirjottanu, mutta en millään muistanu mihin ketjuun sitä tuli elokuussa kirjoteltua.Löytyy otsikolla "uusi yhteistyökumppani" (olet muuten kirjoittanut ko. ketjuun icon_biggrin.gif )
No mä olin tuolloinkin tuosta itseasennettavasta kiinnostunu, että sen puoleen ei mitään hävinny.
Ehkä tuota otsikkoa pitäis muokata niin pääsis useampi klubilainen etuisuuksiin kiinni.
Teemu paimiosta
#1266,
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992