Tuollaista löytyi eräältä merkkifoorumilta. Miten paljon muuten painaa tuollainen 50mm halkasijaltaan oleva lätkä jos sen paksuus on 1mm/2mmRaskaampia vanhoja lotjia (Volvo, Saab) on kevennetty poraamalla erinäisiin koteloihin ja palkkeihin sisustassa 50mm reikiä... aina mihin katsari ei näe
Kevennä Saabiasi :)
Kevennä Saabiasi :)
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
-
900aero-84
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
paino kyllä pitäis saaha puotettua mikäli jos se vaikuttii saman lailla kuin vaikka +250kg sillon aerokin tuntuu aika laiskalta, valoista lähtiessä vois jäähä jollekkin corollallekkin, mutta jos ottaa 200kg pois niin tuliskohan suoritus kykyä suhteessa yhtä paljon?
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Kyllä jenkki ainakin kevenee yllättävän paljon.
http://koti.mbnet.fi/~skote/Oviprojekti/Ranchero4.html
Ja kyllä saapinkin ovista useamman kilon sais poistettua.
http://koti.mbnet.fi/~skote/Oviprojekti/Ranchero4.html
Ja kyllä saapinkin ovista useamman kilon sais poistettua.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Tiedän joitakin kavereita kun tekevät kaikkensa auton keventämiseks, mutta ei ole tullut koskaan mieleen käydä vaalla
Sillä omasta painosta sais helpolla pudotettua 10 kg.
Ei nyt pahalla ketään kohtaan
....ja jos painoo liikaa, niin emännänhän voi aina jättää kotiin 
Ei nyt pahalla ketään kohtaan
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
-
Firges9000
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
No, on kyllä reikäjuustoa tehtyhewidero kirjoitti:Kyllä jenkki ainakin kevenee yllättävän paljon.
http://koti.mbnet.fi/~skote/Oviprojekti/Ranchero4.html
Ja kyllä saapinkin ovista useamman kilon sais poistettua.
On muuten livakoita menijöitä esim. nuo vanhat Golf GTI mallit joissa painoa taitaa olla jotain 800kg kieppeillä ja vaikka kone tehoa ei ole hirvittävästi yli 100hv. En kyllä kehtaa lähteä nykyistä sabaa tuolla tavalla keventämään
Juu, toi on hyvä keino lähteä keventämään autoa jos melu ei hirveästi häiritseOttakaas lattian äänieristematot pois ja kainaloon. Epäilen että et jaksa kantaa niitä samassa kasassa.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Aloita ossi siitä, et jätä ne neljä koria keikee sieltä morkusta kotia.. Johan sillä auto kevenee monta kymmentä kiloa..900aero-84 kirjoitti:paino kyllä pitäis saaha puotettua mikäli jos se vaikuttii saman lailla kuin vaikka +250kg sillon aerokin tuntuu aika laiskalta, valoista lähtiessä vois jäähä jollekkin corollallekkin, mutta jos ottaa 200kg pois niin tuliskohan suoritus kykyä suhteessa yhtä paljon?
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
Mikäs se wanhan kansan laskusääntö olikaan, 15hp/100kg? Itsellä on ollut jo pitkään haaveissa jonkun halvan T8:n metsästys ja virittäminen 0-budjetilla, eli ahdot tappiin ja painoa pois niin paljon kuin lähes laillisesti lähtee. Ilmeisesti kuitenkin tulee prosentteja jos esim. ajelee ilman ovipahveja ja lattiaverhoilua katsastukseen?