TTiD:n tuplaulostulojen viritys

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
2.polvi
"Hölösuu"
Viestit: 1793
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 23:22

Re: TTiD:n tuplaulostulojen viritys

Viesti Kirjoittaja 2.polvi »

AZP kirjoitti:
Ti Maalis 12, 2019 10:27
Kyllä ne kuuluu myös bokseriin :mrgreen:
Bokserihan on V-moottori.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, Toyota Yaris 1.5 Hybrid Active -23, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13166
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: TTiD:n tuplaulostulojen viritys

Viesti Kirjoittaja AZP »

Itse asiassa 180-asteinen V-kone (esim Ferrari Testarossan V12) ja aito bokseri ovat hieman eri asioita. V-koneessa vastakkaisten sylinterien kiertokanget on samalla kampiakselin kaulalla, jolloin vastakkaiset männät liikkuvat aina samaan suuntaan (oikealle tai vasemmalle samaan aikaan). Vastaavasti bokserikoneen kampiakselissa vastakkaisille kiertokangille on omat kaulansa, jotka on asetettu kampiakselille 180 asteen erolla, jolloin vastakkaiset männät liikkuvat aina vastakkaisiin suuntii (toisen liikkuessa vasemmalle, toinen liikkuu oikealle).

Mutta tämä nyt meni ihan offtopiciksi.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Vastaa Viestiin