9-5 aerohan on jo vakiona madallettu hieman.
Saako sitä helposti madallettua lisää ihan virallisin konstein.
Tälläin talvella autoni näyttää hullulta kun ei ole matalaprofiilisia renkaita alla.
pepeco
9-5 aeron madallus
Paikkoja löytyy useita! Esim ProCarservice jyväskylässä(tuolta saa klubi alennusta), PRO-Carservice Oy
Yritystie 2
FI-40320 Jyväskylä
r.seijari@mail.saabnet.com
Phone: +358 14282200
Fax: +358 14282201
tai http://www.jmtech.fi , tuolta tilasin itse ja maksoi muistaakseni 240,-
Yritystie 2
FI-40320 Jyväskylä
r.seijari@mail.saabnet.com
Phone: +358 14282200
Fax: +358 14282201
tai http://www.jmtech.fi , tuolta tilasin itse ja maksoi muistaakseni 240,-
Saab 9-3 TTID Vector 2008
KiitosFrostgrey kirjoitti:Paikkoja löytyy useita! Esim ProCarservice jyväskylässä(tuolta saa klubi alennusta), PRO-Carservice Oy
Yritystie 2
FI-40320 Jyväskylä
r.seijari@mail.saabnet.com
Phone: +358 14282200
Fax: +358 14282201
tai http://www.jmtech.fi , tuolta tilasin itse ja maksoi muistaakseni 240,-
Oletko madaltanut omaa autoasi noissa kuvissa näkyvässä autossa.
Paljonko madalsit? Jotkut suosittelee jotain 30 mm.
Vaihdoitko myös iskarit? Oliko vaikeuksia?
Kiitti jo etukäteen
Pepeco
Kyllä noissa kuvissa on -30mm H&R:n jouset. takapäässä on Konin keltaiset , mutta etupäässä on alkuperäiset iskarit (vielä
).
Takapäähän jouduin pistämään säädettävät uretaani puslat, koska camberi meni vähän liikaa negatiiviseksi, joten takapyörät 8*18 vanteilla kuluisivat turhan nopeasti sisäreunoista.
Nyt on pyörän kulmat säädetty ammattilaisella, ja ainakin viime kesänä kului renkaat aivan tasaisesti

Takapäähän jouduin pistämään säädettävät uretaani puslat, koska camberi meni vähän liikaa negatiiviseksi, joten takapyörät 8*18 vanteilla kuluisivat turhan nopeasti sisäreunoista.
Nyt on pyörän kulmat säädetty ammattilaisella, ja ainakin viime kesänä kului renkaat aivan tasaisesti

Saab 9-3 TTID Vector 2008