Tiukimmat vanteet satkuun OG ? kuvia, myös muut ku OG

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Tiukimmat vanteet satkuun OG ? kuvia, myös muut ku OG

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Mikä vanne hivelee silmiä :?: orkkis vai aftermarket :roll:

http://www.nysoc.com/gallery/album70/P0013159
Viimeksi muokannut saabracing, Su Joulu 19, 2004 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Olisko nuo?
Tuosta SuperAerosta on monta mallia.
BMW 320dA Coupe LCI
Turbo900
"Saabisti"
Viestit: 877
Liittynyt: La Loka 25, 2003 18:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

16" Aero kiiltävällä reunalla. Simply the best.
juuso
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 17:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja juuso »

ne hirsch:in 3-puolaiset vanteet on upeat! 8)
harmi vaan, että ovat 5-pulttiset. :cry:

o.t:
onko muuten mahdollista vaihtaa vanteiden jakoa? eli siis hitsata reiät umpeen ja porata uudet... :?:

edit:
Kuva
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Veikkaan että jos oikeen kovasti haluaisi 4x108 jaon noihin hirsch 19", niin sen saa tilattua :wink:

Eikös noikin oo hirschin teettämiä vanteita...

Ei ne ainakaan ollu mitkään halvat.

Muistelisin että oli oikeen lämpökäsitelty :roll:

Nääkin hienot valssit:
http://www.nysoc.com/gallery/album70/P0013177
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Jos perinteitä noudatetaan, niin 16" Aerot kiiltävällä reunalla ovat oikeat vanteet satkuun. Vielä kun noita saisi tuumaa isompina, niin olisi enemmän kuin juuri sopivat..
t8
"Viggen"
Viestit: 606
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 02:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja t8 »

saabracing kirjoitti:
Nääkin hienot valssit:
http://www.nysoc.com/gallery/album70/P0013177
Juu, passaa hyvin satkuun tuon tyyliset. Tässä omat http://kotisivu.mtv3.fi/systeemi/alut.jpg
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Viimeksi muokannut saabracing, Su Joulu 19, 2004 17:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Kuva
Nuo on kieltämättä aika buenot, ja muutenkin koko auto 8). Vielä kun olis oikeen värinen eli hopeinen :wink:
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
MindW
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja MindW »

saabracing kirjoitti:Nääkin hienot valssit:
http://www.nysoc.com/gallery/album70/P0013177
Tosi "hieno" siipi. Satku ei näytä hyvältä madallettuna.

Edit: Katsos olenkin jo matalapaineturbo.
Saab 96 vm. -63 PR/HA Kaksitahtinen sen olla pitää!
#2028 Elias Penttinen
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

MindW kirjoitti: Tosi "hieno" siipi. Satku ei näytä hyvältä madallettuna.
Näyttää näyttää, kunhan ei madalla liikaa. Eikä aina tarvita edes helmasarjaa:
http://www.saabismionsairaus.net/galler ... ros&id=aac
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
HMK
"Hölösuu"
Viestit: 1239
Liittynyt: Su Syys 07, 2003 14:01
Paikkakunta: Espoo/Huittinen

Viesti Kirjoittaja HMK »

Jenkeillä on sairas tapa pilata hieno auto kaikenmaailman lintulauta-spoilerivirityksillä. Saabiin ei kertakaikkiaan sovi mikään Mitsubishi EVO tms. siipi :evil:
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Karjay
"Aero"
Viestit: 359
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 22:51
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Karjay »

qaw kirjoitti:Näyttää näyttää, kunhan ei madalla liikaa.
Samaa mieltä. Satkujen madaltaminen on kellosepän hommaa.

OG-satkujen vanneasiassa taivun kyllä noiden 16" Aero ja Super Aero -vanteiden kannalle. Nuo kolmipuolaiset vanteet on Saabin tavaramerkki, ja kaiken lisäksi mielestäni muutenkin upean näköisiä satkujen alla. Esimerkki tuotteesta, jossa muoto on niin jengoillaan, että sen näyttävyyttä ei ajan hammas juurikaan nakerra.
GM 900 se 2.0t -97 RE85
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Mitähän sitä keksis, että saa satkuu 7,5" ET35 vanteet mahtumaan. Edestä hinkkaa jousilautaseen, ja takaa reaktiotankoon, taka-akseliin ja iskarinkohtaan. Spaceritkin olis, mutta ei riitä pinnapulteissa pituus :evil: . Löytyykö mistään samalla kierteellä pidenpiä pultteja, vai pitääkö modata rankemmalla kädellä :wink:
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Vastaa Viestiin