2.0lpt tonnarin virittämistä +300hv teholuokkaan :)

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
deportivo
"Viggen"
Viestit: 532
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Re: 2.0lpt tonnarin virittämistä +300hv teholuokkaan :)

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Tossa linkissä tais olla #5 pesä. Älä osta sillä vaan #6 pesällä. Sekin sais varmaan olla #7 mutta kyllä tolla 19T #6 tommoinen haluamasi tavoite n.320-350 hv täyttyy, ja on bolt on.

Olisko tossa "voimaa 9-5 aeroon" topicissa just todettu käytännössä että tolla 19T #5 ei voimaa sitten tullutkaan.

Mulla oli joskus 18T #6 NG satkussa ja Hariselta tuli 353hv pihalle ja maili meni vaparin laatikolla ( ei edullinen tolle ahtimelle) 245km/h. Harisen penkki on kuitenkin optimistinen useiden mielestä.
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: 2.0lpt tonnarin virittämistä +300hv teholuokkaan :)

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

Aivan..kyllä itsekin jotain tuon tyyppistä ahdinta seuraajaksi haaveillut,kuitenkin kiinnostaa tuo bolt-on tyyppinen asennus,säästää vähän aikaa ja rahaa kun ei tartte ranetella niin paljoa..tuo oma 15T on myös 6# pesällä,voi kait sillä lähelle 300hv päästä,tosin seuraava rojekti on vaihtaa cooleri et saa ahtoilmoja alas ja härnättyä painetta enemmän kun ei nuo vakio muovipäädyt ilmeisesti kestä 1,5bar ahtoja..nii ja map menee samalla vaihtoon..jos sit kävis penkissä kokeilee alkaako kolmosella lukemat..ainakin kakkosella :mrgreen:
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Turbohullu
Matalapaineturbo
Viestit: 173
Liittynyt: La Joulu 18, 2010 16:36
Paikkakunta: Leppävirta/Varkaus

Re: 2.0lpt tonnarin virittämistä +300hv teholuokkaan :)

Viesti Kirjoittaja Turbohullu »

Pitäneen ehtiä sitten #6 pesällä oleva 19t :mrgreen:

Ja sitten niistä suuttimista niin 630cc dekat taitaa tulla näin alkuun.

Eikös se map-anturi pitäne vaihtaa kun menee yli 1.54bar ahdot? Vai oonko ihan väärässä :roll:
9000 Cse 2.0t Jubilee -97 Stage X
9000 2.3T Aero - 93 Stage 3
#6089
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: 2.0lpt tonnarin virittämistä +300hv teholuokkaan :)

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

Mulla on ahtopyynnit 1.35bar,mut piikkailee maksimissaan 1.47bar et jos pyynnit nostaa 1.5bar niin kyllähän tuo vakio mappi aika sokeaksi jää..ei noi 3bar mapit kalliita näyttäis olevan jos saa liittimet rakenneltua,mut tuo maptunin mappi aika tyyris..

http://fi.maptun.com/shopCategory.php?hl=31&cg=636
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Turbohullu
Matalapaineturbo
Viestit: 173
Liittynyt: La Joulu 18, 2010 16:36
Paikkakunta: Leppävirta/Varkaus

Re: 2.0lpt tonnarin virittämistä +300hv teholuokkaan :)

Viesti Kirjoittaja Turbohullu »

Oli tarkotus se stg 3 laittaa nii ahtopyynti tulee olemaan varmaan jotain 1.1-1.2bar veikkaisin :roll:

Joo on aika kalliin oloinen toi maptunin 3bar mappi...
9000 Cse 2.0t Jubilee -97 Stage X
9000 2.3T Aero - 93 Stage 3
#6089
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Re: 2.0lpt tonnarin virittämistä +300hv teholuokkaan :)

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

älä osta noita 630 dekoja vaan suoraan ne isommat 870 dekat, ovat paremmat sumultaan vaikka ovatkin isommat ja lähes saman hintaiset..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Re: 2.0lpt tonnarin virittämistä +300hv teholuokkaan :)

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

mulla oo mitään ongelmii ollu noilla 630cc ruutilla ja toteutuu 1450mg/c, toki 2.3 kone
9-3.1972
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: 2.0lpt tonnarin virittämistä +300hv teholuokkaan :)

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Ei se huono sumu suuttimen tuottoon vaikuta, mutta kylmä- ja tyhjäkäyntiominaisuuksiin kyllä. Etenkin 2-litraisessa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Re: 2.0lpt tonnarin virittämistä +300hv teholuokkaan :)

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

joo vähän, mutta ei ole haitannut mulla niin paljoa kuin porukka valitellut, tiedä sit mistä johtuu?
9-3.1972
Turbohullu
Matalapaineturbo
Viestit: 173
Liittynyt: La Joulu 18, 2010 16:36
Paikkakunta: Leppävirta/Varkaus

Re: 2.0lpt tonnarin virittämistä +300hv teholuokkaan :)

Viesti Kirjoittaja Turbohullu »

Jaa a, mitkähä suuttimet ne loppupelissä sitten on hyvät ja mitkä huonot :roll:

Ja tosiaan on 2litran myllystä kyse, joten saattaa olla eroavaisuuksia 2.3 kanssa, jossa käytetty 630cc dekoja :mrgreen:

Mutta aika näyttää mitä tuo tullessaan :lol:

- Jani
9000 Cse 2.0t Jubilee -97 Stage X
9000 2.3T Aero - 93 Stage 3
#6089
Keme
"Viggen"
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 12:12
Paikkakunta: Rannikko

Re: 2.0lpt tonnarin virittämistä +300hv teholuokkaan :)

Viesti Kirjoittaja Keme »

Turbohullu kirjoitti:Jaa a, mitkähä suuttimet ne loppupelissä sitten on hyvät ja mitkä huonot :roll:
Turha niitä 630 dekoja on ostaa, kun aika monesta eri lähteestä on kuullut ettei ne ole kovin häävit. Ts. samalla rahalla saa parempia niin miksi ostaa tieten tahtoen ne (ehkä) huonommat? EV14 suuttimia en ole kuullut haukuttavan ominaisuuksiltaan huonoiksi, eli olisivatko ne sitten ne hyvät suuttimet.
jeeeeeee!
aapee73
"Ruisku"
Viestit: 137
Liittynyt: Ti Huhti 27, 2010 09:17
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: 2.0lpt tonnarin virittämistä +300hv teholuokkaan :)

Viesti Kirjoittaja aapee73 »

Tässä on esimerkki hyvistä suuttimista.

http://www.injectordynamics.com/ID1000.html
#5500
Saab 9-5 Aero Wagon MY01 biopower
Saab 9-5 2.0t Vector Wagon MY02 EX | Saab 9-5 2.3t SE Wagon MY99 EX| | Saab 9-5 2.3t SE MY98 EX | Saab NG900 2.0 MY97 EX | Saab 99GLS MY79 EX
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Re: 2.0lpt tonnarin virittämistä +300hv teholuokkaan :)

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

toimi se 2.0:kin mulla ihan jees noilla samoilla 630cc...
9-3.1972
Turbohullu
Matalapaineturbo
Viestit: 173
Liittynyt: La Joulu 18, 2010 16:36
Paikkakunta: Leppävirta/Varkaus

Re: 2.0lpt tonnarin virittämistä +300hv teholuokkaan :)

Viesti Kirjoittaja Turbohullu »

Pitää toi suutinten osto viel tukehdutaa sen aikaa, että saa nyt kytkimen ja uuden softan hommattua. Kattelee sitten nuita suuttimia yms tarkemmin mitkä ois hyvät ja mitkä ei :mrgreen:

Mutta kiitos, että ootte antanu oma kohtasia kokemuksia suuttimista yms :D !

- Jani
9000 Cse 2.0t Jubilee -97 Stage X
9000 2.3T Aero - 93 Stage 3
#6089
saba90
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 11:22
Paikkakunta: Jkl.mlk

Re: 2.0lpt tonnarin virittämistä +300hv teholuokkaan :)

Viesti Kirjoittaja saba90 »

Jokainenhan tietysti ostaa mikä hyvältä tuntuu.. Itte oon tyytyväinen ollu 630. Seuraavaks kun jotain rautaa päivittyy niin täytyy sit katella isommat suuttimet
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Vastaa Viestiin