T5 männät T7 koneeseen mutta
T5 männät T7 koneeseen mutta
Eli paljonko noista T5 männistä joutuu sorvaamaan pois jotta ovat passelit T7 koneeseen?
Puoli milliä??
Onko joku mittaillut niin voisin suoraan viedä männät koneistamoon?
Puoli milliä??
Onko joku mittaillut niin voisin suoraan viedä männät koneistamoon?
Re: T5 männät T7 koneeseen mutta
Omaan tuleva kokoonpano olisi T5 lohko + T5 männät + T7 kansi. Eli T5 lohkohan on korkeudeltaan ilmeisesti täysin sama kuin T7, jolloin männistä otettava siivu olisi sama kuin TURBOapc:lläkin? Aiemmin olen lukenut, että T7 kannentiiviste olisi millin verran ohuempi T5 verrattuna, jolloin männistä kannattaisi ottaa se milli pois?
Re: T5 männät T7 koneeseen mutta
Mulla otettiin milli ja ilman ongelmia on pelannut, isommallakin ilmamääällä
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
-
- "Viggen"
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 21:29
- Paikkakunta: Vantaa
Re: T5 männät T7 koneeseen mutta
Miks et vaan heitä T5 kansipahvia niin ei tarvi sorvailla mäntiä?raimsshi kirjoitti:Omaan tuleva kokoonpano olisi T5 lohko + T5 männät + T7 kansi. Eli T5 lohkohan on korkeudeltaan ilmeisesti täysin sama kuin T7, jolloin männistä otettava siivu olisi sama kuin TURBOapc:lläkin? Aiemmin olen lukenut, että T7 kannentiiviste olisi millin verran ohuempi T5 verrattuna, jolloin männistä kannattaisi ottaa se milli pois?
Re: T5 männät T7 koneeseen mutta
Puristukset tippuu T5 pahvilla. Tarkoitus kuitenkin ajella pelkällä viinalla jos ja kun koko projekti joskus etenee.Markkanenn kirjoitti:Miks et vaan heitä T5 kansipahvia niin ei tarvi sorvailla mäntiä?raimsshi kirjoitti:Omaan tuleva kokoonpano olisi T5 lohko + T5 männät + T7 kansi. Eli T5 lohkohan on korkeudeltaan ilmeisesti täysin sama kuin T7, jolloin männistä otettava siivu olisi sama kuin TURBOapc:lläkin? Aiemmin olen lukenut, että T7 kannentiiviste olisi millin verran ohuempi T5 verrattuna, jolloin männistä kannattaisi ottaa se milli pois?
Re: T5 männät T7 koneeseen mutta
Millä koneella tuo T7-vehjes on? Vois tulla aika mielenkiintoinen kombinaatio jos 2.3 heittäis vaparin 10:1 rojut sisään T5-pahvilla...
Tätä ainakin ite pyöritelly päässä, tuolla olis puristukset varmaan about 9.5:1 luokkaa?
Tätä ainakin ite pyöritelly päässä, tuolla olis puristukset varmaan about 9.5:1 luokkaa?
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: T5 männät T7 koneeseen mutta
vesa67 kirjoitti:Mulla otettiin milli ja ilman ongelmia on pelannut, isommallakin ilmamääällä
Tuliko nuo vesa aivan tuohon dekkitasoon tuolla millillä? Vai hivenen alle?
Re: T5 männät T7 koneeseen mutta
T5 mäntä tulee noin ~0.4mm yli dekkitason joten millin poistolla jää selvästi alle.TURBOapc kirjoitti:vesa67 kirjoitti:Mulla otettiin milli ja ilman ongelmia on pelannut, isommallakin ilmamääällä
Tuliko nuo vesa aivan tuohon dekkitasoon tuolla millillä? Vai hivenen alle?
2.3 t5 mäntä on laeltaan laakea "kulho" joten madallus ottaa pois vaan pienen soiron männän reunalta.
Re: T5 männät T7 koneeseen mutta
hyvä tietää, tosin nuo minun männät ovat muistaakseni tasaiset..
edittiä: ovat 96 vm 2,3 t nuo männät.
edittiä: ovat 96 vm 2,3 t nuo männät.
Re: T5 männät T7 koneeseen mutta
eli ovat kulhomaiset, vai onko sua koijattu ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: T5 männät T7 koneeseen mutta
no pentele, pitää tänään tarkistaa...
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: T5 männät T7 koneeseen mutta
niitä nyt ilmeisesti on tasalakisia ja kulhomaisia...omat on kulhomaiset.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: T5 männät T7 koneeseen mutta
tästähän sain jo naurut naamalle ircin puolella, mutta ideana on laittaa T5 2.3 romut T7 pahvilla...sorvaamatta yhtään mitään.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: T5 männät T7 koneeseen mutta
En ole yhtään 2,3 T5 turbotonnarin mäntää nähnyt mikä olisi tasalakinen, ja T5 takomännistä en tiedä miltä ne näyttää
Vaparin männät on tasalakisempia mutta niissä on venttiilien kohdilla sellaiset resessit.
T7 männät nyt erottaa sokeakin T5 männistä.
T5 männät T7 kansitiivisteellä modaamatta ... menee aikalailla marginaalit nolliin paljealueella eli ne puolikuun muotoiset alueet. Siitä pelkästään voi tulla hassuja ilmiöitä mutta pakkohan sun on koittaa. Kerro sitten miten kävi. Venttiilien kanssa pitäis olla pari milliä varaa kyllä.
Vaparin männät on tasalakisempia mutta niissä on venttiilien kohdilla sellaiset resessit.
T7 männät nyt erottaa sokeakin T5 männistä.
T5 männät T7 kansitiivisteellä modaamatta ... menee aikalailla marginaalit nolliin paljealueella eli ne puolikuun muotoiset alueet. Siitä pelkästään voi tulla hassuja ilmiöitä mutta pakkohan sun on koittaa. Kerro sitten miten kävi. Venttiilien kanssa pitäis olla pari milliä varaa kyllä.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: T5 männät T7 koneeseen mutta
Kulhomaiset olivat, projekti etenee niin isolla nopeudella että muisti ei pysy perässä
Taidanpa sanoa pojille jotta millin ottaisivat pois.
Entäs nuo kiertokanget? ovatko samat kuin tuossa T5 koneessa?
Toisin sanoen annanko olla männissä olevat kiertokanget paikoillaan vai laitanko alkuperäiset?
Taidanpa sanoa pojille jotta millin ottaisivat pois.
Entäs nuo kiertokanget? ovatko samat kuin tuossa T5 koneessa?
Toisin sanoen annanko olla männissä olevat kiertokanget paikoillaan vai laitanko alkuperäiset?