...
-
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Re: 9-5:n steg1
En näe 9-5:sen virittämiseen mitään muuta järkevää keinoa kuin trionicin ohjelmointi.ng900aero kirjoitti:Steg1 kiinnostaisi, mutta ainakin SP:llä hinta on suorastaan posketon, 748,72e 8O Siis pelkästä trionicin uudelleenohjelmoinnista ja käsittääkseni aivan turhasta ilmansuodattimesta lähes 4500 mummoa 8O
Löytyykö edullisempia vaihtoehtoja 2.0t:n trimmaamiseen :?:
Katso myyntipalstalta jos joku haluaa halvalla luopua käytetystä viriecusta esim. auton myynnin yhteydessä.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Eipä se ohjelmointi itsessään juuri mitään maksa mutta mietippä paljonko aikaa ja vaivaa on menny softan vääntämiseen, testaukseen jne ja jotain vaivanpalkkaakin tarvis firman saada 

9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Ainakin MapTun antaa sitten seuraavat "ilmaiseksi" eli kun stage-1 on liian lussu niin seuraava ohjelmointi on jo huom. halvempi (1000-2000sek??), tosi alkaa rautakin vaihtua eli se taas maksaa...
Päivitykset on neuvottelu kysymyksiä.

Päivitykset on neuvottelu kysymyksiä.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
tarjouskysely päälle seuraaviin osoitteisiin:
http://www.hirsch-performance.ch/
http://nordictuning.com/
http://www.maptun.fi/
http://www.speedparts.se/
http://www.sqr.se/
http://www.bsrab.se/
Eiköhän noilla pääse eteenpäin ja kilpailu asiakkaista on välillä kova kun kuljettajat aihtavat valmistajasta toiseen
http://www.hirsch-performance.ch/
http://nordictuning.com/
http://www.maptun.fi/
http://www.speedparts.se/
http://www.sqr.se/
http://www.bsrab.se/
Eiköhän noilla pääse eteenpäin ja kilpailu asiakkaista on välillä kova kun kuljettajat aihtavat valmistajasta toiseen
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
No Speedparts ja BSRAb on samalla softalla liikeellä ja softassa on pari kohtaa jotka ei ole moottoriystävällisiä. Maptun tekee vaikka custom softan. Nordic on myös vahva tekijä softissa. Hirsch on sitten tehtaan oma virittäjä ja se ainut "laillinen". SQR ei ole paljon tietoa olemassa.
Softan vaihto = vaihtaa metalliboksin toiseen annettujen ohjeiden mukaan. Siihen pystyy jokainen ja ei tarvitse erityistä huoltohemmoa avustamaan.
Softia saa
Pro Carservice Speedparts
Länsiauto Nordic tai suoraan ruotsista
BSRAB ruotsista (PPC = tulee erillinen laite jolla siiretään uusi softa moottoriohjaukseen ja vanha menee laitteeseen)
Hirsch Sveitsistä
Softan vaihto = vaihtaa metalliboksin toiseen annettujen ohjeiden mukaan. Siihen pystyy jokainen ja ei tarvitse erityistä huoltohemmoa avustamaan.
Softia saa
Pro Carservice Speedparts
Länsiauto Nordic tai suoraan ruotsista
BSRAB ruotsista (PPC = tulee erillinen laite jolla siiretään uusi softa moottoriohjaukseen ja vanha menee laitteeseen)
Hirsch Sveitsistä
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Re: PPC
Ota haku toiminto käyttöön ÄLÄ OTA RISKIÄ konerikosta. Pitis löytyä kommenttia. Eri viripajojen nimillä vaan hakua.ng900aero kirjoitti:Ehdinkin jo ihastelemaan tuota PPC:tä BSR:n sivuilta, heti tietysti tuli mieleen kuinka ovat tehneet ecun ja PPC:n yhteennaittamisenTai pikemminkin kuinkahan sen saisi disabloitua..
Käteväähän tuossa PPC:ssä olisi tietenkin mahdollisuus palauttaa alkuperäinen softa, mutta mitäs järkeä olisi palauttaa omapainoltaan 1555kg:n autoon 110kW:n tehoja ja hieman suurempaa bensankulutusta.
No joka tapauksessa tuo BSR:n Steg1-ohjelmisto luultavastikin tulee hankinnan kohteeksi, vai ovatko nuo moottoriepäystävälliset piirteet kuinka fataaleja ja onko tiedossa konerikkoja tuolta saralta?
Saabilta kaiketikaan ei ole ollut saatavilla kuin sitä 185hv:n täyspainesoftaa?
9-3.1972
Niin, olet kai ottanut huomioon, että viriboksilla on jonkilainen jälleenmyyntiarvo. PPC:llä nolla. Tuskin PPC nostaa auton jälleenmyyntiarvoa? Harva ostaja on mielissään "pelottavasta" virisoftasta. Aika moni perusautoilija kavahtaa virisoftaa.
Rellukuskit ei uskalla lähteä edes koeajolle jos mainitsee autossa olevan kolmattasataa kaakkia
Rellukuskit ei uskalla lähteä edes koeajolle jos mainitsee autossa olevan kolmattasataa kaakkia

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Mä tiedän tapauksen jossa 2.0T kone on viritetty yli 400Nm väännöille ja autolla on ajettu viritettynä jo 100 000km ilman mitään ongelmia. Salaisuus piilee siinä, että autolla ei lähetetä 0-100 lähtöjä. Nopeet repäsyt lootan rikkoo.
Normaalilla ajolla ja huolloilla moottori kestää kuten vakiokin.
Normaalilla ajolla ja huolloilla moottori kestää kuten vakiokin.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
BSR
Itse olen keskustellut Doc Powerin kanssa, joka myy BSR:n PPC:tä. Doc Power on kuulemma Suomessa myynyt yli 200 PPC:tä, joista noin puolet Saabeja. BSR Ab on kuulemma myynyt n 3500 PPC:tä maailmanlaajuisesti.potkuhousu kirjoitti:No Speedparts ja BSRAb on samalla softalla liikeellä ja softassa on pari kohtaa jotka ei ole moottoriystävällisiä.