Innovate Motorsport LC-2

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Innovate Motorsport LC-2

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

http://www.innovatemotorsports.com/products/lc2.php

Onko kenelläkään kokemuksia tästä uutuudesta?
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Innovate Motorsport LC-2

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

ei ole kokemusta tuosta mut jos ei tarvetta ohjelmoitavaan laajakaistaan niin itse ostin tuon: http://www.aircooled.fi/tuote/747/laaja ... lostulolla
Kuiteskin uusimmalla bosch lambdalla v. lsu4.9,pitkässä juoksussa voi olla parempi..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Re: Innovate Motorsport LC-2

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

onkos noissa lambaadoissa jotain eroa?
itsellä siis innovate lc-1 ja siinä oli muistaakseni lsu4.2
jonkin verran piristettyyn moottoripyörään olisi tulossa ja sillä pitäisi ihan seoksia säädellä, tai siis ei säädellä vaan säädellä sen mukaan mitä näyttää mittari, kaasari peli kun vielä on..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Innovate Motorsport LC-2

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

Bosch LSU4.9 anturi on uuden sukupolven anturi, joka kehitettuun LSU 4.2 pohjalta. LSU 4.9 on ylivoimainen; Bosch käyttää nykyään yksinomaan LSU 4.9 anturia uusissa laajakaistaseosmittaussovelluksissaan sekä suosittelee sitä OEM valmistajille.



Appendix:LSU4.9 vs LSU4.2:




lambda alue: lsu 4.2: lambda = 0.65 ~ ∞ lsu4.9: lambda = 0.65 ~ ∞

Tarkkuus:
LSU 4.2 on tarkka vain keskialueella~~1 ja vähän rikkaalla(0.8.1.0lambda)

LSU4.9 on tarkka koko alueella (rikas ja laiha) sekä mittausalue on laajempi. Esim lambda -alue 1.5-3.0 on mahdollista mitata!

Vasteaika:Nopeampi
Ohuempi anturielementti tekee LSU 4.9 anturista tarkemman ja nopeamman dynaamisissa olosuhteissa.

Lämmitysteho: LSU4.2 10W,epäkeskeinen lämmitin, kun taas LSU 4.9:ssa 7.5W on keskitetty lämmitin, mikä parantaa tehoa ja hyötysuhdetta.

Kalibrointi: LSU4.2 Tarvitaan ilmalla.

LSU4.9 (Automaattinen tai manuaalinen)LSU4.2 on altis referenssihapen epäpuhtaisuuksille (characteristic shift down),tarvitsee kalibrointia. LSU4.9 käyttää referenssi "pumppusolua" referenssihapen sijaan. Ei tarvetta ilmakalibroinnille.
Nernst solun vastus vs. lämpötila 80Ω↔750℃ 300Ω↔790℃ LSU4.9:lla on suurempi resoluutio sisäisen vastuksen suhteessa lämpötilaan: tarkempi lämpötilamittaus ja lämmittimen ohjaus ->tarkempi mittaus.

Lämmitysaika:LSU 4.2 pitkä. LSU4.9 lyhyt.lämpenee nopeasti, lambdaohjaus voi olla toiminnallinen jo lämmitysvaiheessa!.

Luotettavuus:Parannettu luotettavuus LSU4.9 on ylivoimainen verrattuna LSU4.2 luotettavuuden ja käyttöajan suhteen
Bosch suosittelee LSU4.9 kaikille OEM valmistajille
Bosch käyttää LSU4.9 omissa laajakaista seosmittauslaitteissa.
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Re: Innovate Motorsport LC-2

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

Liekö tuolla laajemmalla tarkkuusalueella niin väliä koska lambda 0.8-1.0 on kuitenkin se alue mille yleensä säädetään.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Innovate Motorsport LC-2

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

ei varmaankaan käytännössä isoa merkitystä..jos valita voi niin miksei ota sit uusinta versiota..jos mieleisellä merkillä/mallilla on vaan tarjota..itselle ei ollut mallilla väliä kun softan säätöön hommasin niin siks otin ton lsu4.9:llä olevan.
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2825
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Re: Innovate Motorsport LC-2

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Itse painin tossa n. 2kk sitten samojen kysymysten kanssa.
Sillon kupissa paino EGT mittari samassa yhteydessä enemmän, ku ei kuitenkaan halua hyttiä ihan täyteen mittareita...

http://www.race.fi/en/product/12927a/vems-wbo

Näiden kanssa mulla ei ainakaan oo koskaan ollut ongelmia, vaikka onkin "pahamaineisella" lsu4.2 anturilla.
LC-1 tuntuu olevan kuraa, kun niitä paukkuu joka toisella...
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Innovate Motorsport LC-2

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

ihan samaa mittaria katsoin itsekin silloin kun etsin vaihtoehtoa.. :) aattelin sit vaan et ei näillä vireillä ole "tarvetta" vielä tuolle EGT mittarille mut onhan se kyllä kätevä kun on samassa tuo laajakaista ja pakolämpö..pitää sit varmaan race henkisesti kerätä kojelauta täyteen mittareita kun tarvetta ilmenee..jokainen tyylillään.. :lol:
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Mr_mmc
"Tuplakaasari"
Viestit: 96
Liittynyt: La Maalis 15, 2014 08:53
Paikkakunta: Polvijärvi

Innovate Motorsport LC-2

Viesti Kirjoittaja Mr_mmc »

Mulla on tuo innovate mtx-L ja ensimmäinen anturi särky 5tkm ajon jälkeen, 4.2 anturi, tuosta mittarista on syötöt kappee @ laaja kaistana eculle, toki mitsussa... Sai siten logattua suoraan seoksia eculta...
Muuten toiminut hyvin eikä ollut kuin minimaalinen 0,05afr ero Lappeenrannan dynossa käytettyyn
Työmatka autona 9-5 3.0v6 TiD vector -01 (vai onkose -02??) :D
Sekä Useampi mitsubishi.... Huvina ja käytössä
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Re: Innovate Motorsport LC-2

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

tuo lc-1 sattumalta mittariksi valikoitui kun halvalla sattui saamaan...
eiköhän sillä nyt ainakin aika hyvin hehtaarille päästä sitten seoksen suhteen, nyt kävi penkissä todella rikkaalla, penkin lambda pohjaa 9:1 seoksella ja sitä suoraa piirsi aika kauan, huipputehoilla oltiin noin 10:1 seoksilla, eli voisi sieltä varmaan lisääkin irrota kun vähän laihemmalle saisi...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Vastaa Viestiin