9-3 SS virisofta Maptunilta

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
95power
Matalapaineturbo
Viestit: 192
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 13:58

9-3 SS virisofta Maptunilta

Viesti Kirjoittaja 95power »

Seuraavan lähteen mukaan siis olisi saatavilla:

http://www.maptun.com/forum_eng/viewtopic.php?t=2 :twisted:
#2172
TuuSaR
"Hölösuu"
Viestit: 1472
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Orimattila/Töölö

Viesti Kirjoittaja TuuSaR »

Eurowordin käännösten perusteella steg1:n julkaisu/esittely tällä viikolla.
Ja 2. 3. paketit lähitulevaisuudessa.

Mutta nojoo, olihan se lähes valmis jo viime lokakuussa kun tuli ilmeisesti suunnitelmiin muutos...
95power
Matalapaineturbo
Viestit: 192
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 13:58

Viesti Kirjoittaja 95power »

Niin tuo lähde, jonka mukaan softa saatavilla on siis yksi ko. puljun omistajista ja softan tekijöistä. Saatavilla tarkoittaa, että voit tilata softan ko. yrityksestä. :lol:
#2172
TuuSaR
"Hölösuu"
Viestit: 1472
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Orimattila/Töölö

Viesti Kirjoittaja TuuSaR »

Nyt siellä on enemmän tietoa, esim kiihdytystaulukoita.

Esim.

Stage1 heivaa 150hp->205hp ja 240Nm->310 Nm

80-120km/h 3.vaihteella 4.5sekkaa.

http://www.maptun.com/webshop/shop.php?rubrik=133
NG900SET -95
"Viggen"
Viestit: 529
Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NG900SET -95 »

TuuSaR kirjoitti:Stage1 heivaa 150hp->205hp ja 240Nm->310 Nm

80-120km/h 3.vaihteella 4.5sekkaa.

http://www.maptun.com/webshop/shop.php?rubrik=133
Aika hyvät ajat noilla arvoilla. Taitaa välitykset olla reilusti pienemmän kuin NG900/OG9-3:sessa. Tai sitten noi ajat on 6-vaihteiselle laatikolle.
NG900 stage 3 aavikkovaihteilla ei kiihdytyksissä saa paljon etua.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

NG900SET -95 kirjoitti:
TuuSaR kirjoitti:Stage1 heivaa 150hp->205hp ja 240Nm->310 Nm

80-120km/h 3.vaihteella 4.5sekkaa.

http://www.maptun.com/webshop/shop.php?rubrik=133
Aika hyvät ajat noilla arvoilla. Taitaa välitykset olla reilusti pienemmän kuin NG900/OG9-3:sessa. Tai sitten noi ajat on 6-vaihteiselle laatikolle.
NG900 stage 3 aavikkovaihteilla ei kiihdytyksissä saa paljon etua.
Aina tietysti riippuu mihin vertaa. Vakio viggen 225/350 tehoilla selvittään tuon välin 3.7s. kolmosella. 9-3 aeron orkkis aikaa en tähän hätään muista.
#1730
500whp.net member
NG900SET -95
"Viggen"
Viestit: 529
Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NG900SET -95 »

Vigge kirjoitti:Aina tietysti riippuu mihin vertaa. Vakio viggen 225/350 tehoilla selvittään tuon välin 3.7s. kolmosella. 9-3 aeron orkkis aikaa en tähän hätään muista.
Toi vanha 9-3 Aero olis vakiona aika hyvä vertailu kohde moottoritilavuuden, tehon, väännön ja painon suhteen.

Taitaa muuten tuo ylipitkien välitysten ongelma olla pelkästään NG900:sessa jossa rajoitin kolmosella 170 tuntumassa. 9-3:sissa kolmosen rajoitin tais olla 150 kohdalla, ainakin vm. 2000 jälkeen. Enpähän ainakaan osta samoilla välityksillä olevaa laatikko jos tämä hajoa.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
NG900SET -95
"Viggen"
Viestit: 529
Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NG900SET -95 »

Voi muuten tehdä aika hyvin vertailuja kiihdytysaikojen suhteen. Juuri tuolla kolmosvaihteella 80-120 välillä Maptun ilmoittaa stage 1 205hv/310Nm 4,53s. BSR ilmoittaa stage 1 204hv/310Nm 5,3s ja stage 3 233hv/370Nm 4,9s

Jos ajat tosiaan pitävät paikkaansa on maptunin softa onnistunut paremmin suorituskyvyn mukaan. Myös hinta on hieman alhaisempi mutta ero marginaalinen. Voihan ajat olla tehtyjä eri mittaustavoilla tai lukuja on kaunisteltu.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Vastaa Viestiin