Niin tuo lähde, jonka mukaan softa saatavilla on siis yksi ko. puljun omistajista ja softan tekijöistä. Saatavilla tarkoittaa, että voit tilata softan ko. yrityksestä.
Aika hyvät ajat noilla arvoilla. Taitaa välitykset olla reilusti pienemmän kuin NG900/OG9-3:sessa. Tai sitten noi ajat on 6-vaihteiselle laatikolle.
NG900 stage 3 aavikkovaihteilla ei kiihdytyksissä saa paljon etua.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Aika hyvät ajat noilla arvoilla. Taitaa välitykset olla reilusti pienemmän kuin NG900/OG9-3:sessa. Tai sitten noi ajat on 6-vaihteiselle laatikolle.
NG900 stage 3 aavikkovaihteilla ei kiihdytyksissä saa paljon etua.
Aina tietysti riippuu mihin vertaa. Vakio viggen 225/350 tehoilla selvittään tuon välin 3.7s. kolmosella. 9-3 aeron orkkis aikaa en tähän hätään muista.
Vigge kirjoitti:Aina tietysti riippuu mihin vertaa. Vakio viggen 225/350 tehoilla selvittään tuon välin 3.7s. kolmosella. 9-3 aeron orkkis aikaa en tähän hätään muista.
Toi vanha 9-3 Aero olis vakiona aika hyvä vertailu kohde moottoritilavuuden, tehon, väännön ja painon suhteen.
Taitaa muuten tuo ylipitkien välitysten ongelma olla pelkästään NG900:sessa jossa rajoitin kolmosella 170 tuntumassa. 9-3:sissa kolmosen rajoitin tais olla 150 kohdalla, ainakin vm. 2000 jälkeen. Enpähän ainakaan osta samoilla välityksillä olevaa laatikko jos tämä hajoa.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Voi muuten tehdä aika hyvin vertailuja kiihdytysaikojen suhteen. Juuri tuolla kolmosvaihteella 80-120 välillä Maptun ilmoittaa stage 1 205hv/310Nm 4,53s. BSR ilmoittaa stage 1 204hv/310Nm 5,3s ja stage 3 233hv/370Nm 4,9s
Jos ajat tosiaan pitävät paikkaansa on maptunin softa onnistunut paremmin suorituskyvyn mukaan. Myös hinta on hieman alhaisempi mutta ero marginaalinen. Voihan ajat olla tehtyjä eri mittaustavoilla tai lukuja on kaunisteltu.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6