http://www.maptun.com/forum_eng/viewtopic.php?t=2
9-3 SS virisofta Maptunilta
Nyt siellä on enemmän tietoa, esim kiihdytystaulukoita.
Esim.
Stage1 heivaa 150hp->205hp ja 240Nm->310 Nm
80-120km/h 3.vaihteella 4.5sekkaa.
http://www.maptun.com/webshop/shop.php?rubrik=133
Esim.
Stage1 heivaa 150hp->205hp ja 240Nm->310 Nm
80-120km/h 3.vaihteella 4.5sekkaa.
http://www.maptun.com/webshop/shop.php?rubrik=133
-
NG900SET -95
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Aika hyvät ajat noilla arvoilla. Taitaa välitykset olla reilusti pienemmän kuin NG900/OG9-3:sessa. Tai sitten noi ajat on 6-vaihteiselle laatikolle.TuuSaR kirjoitti:Stage1 heivaa 150hp->205hp ja 240Nm->310 Nm
80-120km/h 3.vaihteella 4.5sekkaa.
http://www.maptun.com/webshop/shop.php?rubrik=133
NG900 stage 3 aavikkovaihteilla ei kiihdytyksissä saa paljon etua.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Aina tietysti riippuu mihin vertaa. Vakio viggen 225/350 tehoilla selvittään tuon välin 3.7s. kolmosella. 9-3 aeron orkkis aikaa en tähän hätään muista.NG900SET -95 kirjoitti:Aika hyvät ajat noilla arvoilla. Taitaa välitykset olla reilusti pienemmän kuin NG900/OG9-3:sessa. Tai sitten noi ajat on 6-vaihteiselle laatikolle.TuuSaR kirjoitti:Stage1 heivaa 150hp->205hp ja 240Nm->310 Nm
80-120km/h 3.vaihteella 4.5sekkaa.
http://www.maptun.com/webshop/shop.php?rubrik=133
NG900 stage 3 aavikkovaihteilla ei kiihdytyksissä saa paljon etua.
#1730
500whp.net member
500whp.net member
-
NG900SET -95
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Toi vanha 9-3 Aero olis vakiona aika hyvä vertailu kohde moottoritilavuuden, tehon, väännön ja painon suhteen.Vigge kirjoitti:Aina tietysti riippuu mihin vertaa. Vakio viggen 225/350 tehoilla selvittään tuon välin 3.7s. kolmosella. 9-3 aeron orkkis aikaa en tähän hätään muista.
Taitaa muuten tuo ylipitkien välitysten ongelma olla pelkästään NG900:sessa jossa rajoitin kolmosella 170 tuntumassa. 9-3:sissa kolmosen rajoitin tais olla 150 kohdalla, ainakin vm. 2000 jälkeen. Enpähän ainakaan osta samoilla välityksillä olevaa laatikko jos tämä hajoa.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
-
NG900SET -95
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Voi muuten tehdä aika hyvin vertailuja kiihdytysaikojen suhteen. Juuri tuolla kolmosvaihteella 80-120 välillä Maptun ilmoittaa stage 1 205hv/310Nm 4,53s. BSR ilmoittaa stage 1 204hv/310Nm 5,3s ja stage 3 233hv/370Nm 4,9s
Jos ajat tosiaan pitävät paikkaansa on maptunin softa onnistunut paremmin suorituskyvyn mukaan. Myös hinta on hieman alhaisempi mutta ero marginaalinen. Voihan ajat olla tehtyjä eri mittaustavoilla tai lukuja on kaunisteltu.
Jos ajat tosiaan pitävät paikkaansa on maptunin softa onnistunut paremmin suorituskyvyn mukaan. Myös hinta on hieman alhaisempi mutta ero marginaalinen. Voihan ajat olla tehtyjä eri mittaustavoilla tai lukuja on kaunisteltu.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6