Alustapäivityksen kuulumisia

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
9-3TiD_99
"Kaasari"
Viestit: 44
Liittynyt: La Touko 10, 2003 09:35

Alustapäivityksen kuulumisia

Viesti Kirjoittaja 9-3TiD_99 »

Eli nyt tuohon 1999 mallin 9-3 TiD:n on laitettu ProCar Servicellä seuraavat osat:
- 9-3 Aero jouset
- Koni Sport iskarit
- etupään uretaanipuslat, 3 paria puolelleen

Ja tulos tuntuu onnistuneelta, kuten tuohon hintaan sopii olettaakin. Verrattuna entiseen auto todella jämäkkä, ohjautuu paremmin ja kallistelu on sopivan vähäistä. Myös puoltaminen tien pinnan kallistusten mukaan väheni huomattavasti, vaikka kulmia ei säädetty, tarkistettiin vaan aurauksen osalta. Eskin kommenttien mukaan se on nyt samankaltaista kuin normaalisti näissä on. Itselle on tärkeää, että matkustusmukavuus maantiellä ei ole juurikaan huonontunut. Auto ei silmin nähden laskenut juuri lainkaan, mutta tuo on mulle miltei plussaa vaan...

Eli kokonaisuudessaan hinnasta huolimatta suositeltava paketti, toivottavasti myös alustan narinat loppuvat uusien puslien myötä :)
Ja nyt pitäis vaan käydä testaamassa paljon tuo "traktori" ottaa, kun alusta sen sallii 8) Ja seuraavaksi alkaa miettiä mitä tehdä tehottaman tuntuisille jarruille...
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Hieno homma

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Upeeta että sait auton mieleiseksi mutta surullisinta on se että nyt olet varustelukierteessä :roll: , seuraavaksi jarrut sitten jotain muuta...

Mullakin on toi alustan uusiminen edessä kunhan sitä täppii tippuis nyt taivaasta
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
9-3TiD_99
"Kaasari"
Viestit: 44
Liittynyt: La Touko 10, 2003 09:35

Re: Hieno homma

Viesti Kirjoittaja 9-3TiD_99 »

potkuhousu kirjoitti:Upeeta että sait auton mieleiseksi mutta surullisinta on se että nyt olet varustelukierteessä :roll: , seuraavaksi jarrut sitten jotain muuta...
Joo tuo pitänee paikkansa. Nyt vaan koitetaan pitää pää kylmänä, että riittää nappulaa tehdä kesälomalla jotain muutakin "kivaa" 8)
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hieno homma

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

9-3TiD_99 kirjoitti:Joo tuo pitänee paikkansa. Nyt vaan koitetaan pitää pää kylmänä, että riittää nappulaa tehdä kesälomalla jotain muutakin "kivaa" 8)
Onks sitä olemassa jotain muutakin kivaa :?: :wink:
Jotkut pistää rahansa etelän matkoihin. Mä pistän mieluummin autooni. Hulluahan noi on molemmat, mutta mun mielestä noi matkat on ihan sama kun heittäis rahaa kaivoon :D
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
9-3TiD_99
"Kaasari"
Viestit: 44
Liittynyt: La Touko 10, 2003 09:35

Re: Hieno homma

Viesti Kirjoittaja 9-3TiD_99 »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Onks sitä olemassa jotain muutakin kivaa :?: :wink:
Jotkut pistää rahansa etelän matkoihin. Mä pistän mieluummin autooni. Hulluahan noi on molemmat, mutta mun mielestä noi matkat on ihan sama kun heittäis rahaa kaivoon :D
No rokkifestareilla ja keikoilla käynti on täyttä asiaa, johon on pakko sijoittaa näin kesälomalla! :lol: Ja nyt sinne kelpaa pöristellä 8)
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Joo, noista keikoista tai muutenkin musaan & skeboihin menevistä rahoista meikäläinenkään ei kyllä tingi pätkääkään :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hieno homma

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Turbo Sensonic kirjoitti:Onks sitä olemassa jotain muutakin kivaa :?: :wink:
Jotkut pistää rahansa etelän matkoihin. Mä pistän mieluummin autooni. Hulluahan noi on molemmat, mutta mun mielestä noi matkat on ihan sama kun heittäis rahaa kaivoon :D
Joo, sinkkuna kaikki ylimääräset menis varmaan raflaan ja autoon, nyt menee... hmm.. autoon :) ja vähän säästöönkin kämppää varten. Ja onhan toki jonkinlaisia kompromissilinjoja hallituksen kanssa vedettävä ja sijoittaa välillä yhteisiin juttuihin. Miksei etelänmatkaankin sen kerran parissa vuodessa, ja ei siinä mitään, kivahan noita latinotyttöjen perseitä on välillä käydä biitsillä tsekkaamassa. On se vaan helvetin kallista ja silläkin rahalla sais aika hyvin palikkaa autoon... :)
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Hieno homma

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:Onks sitä olemassa jotain muutakin kivaa :?: :wink:
Jotkut pistää rahansa etelän matkoihin. Mä pistän mieluummin autooni. Hulluahan noi on molemmat, mutta mun mielestä noi matkat on ihan sama kun heittäis rahaa kaivoon :D

Täytyy myös muistaa että kun sijoittaa autoon niin rahoille saa piedempi aikaisen vasteen. Matkat on yleensä viikossa ohi ja hyllyyn kertyy muutama foto muistoksi. Kukin voi sitten miettiä ja puntaroida kumpi lämmittää parin kuukauden päästä enemmän muisto matkasta vai lähes päivittäin käytössä oleva virituote. Eri asia on sitten nämä kaukomatkat, itse tarkoitan näitä Suomen ns. siirtomaita...

Ps. eikö kilometrikorvaukset ole tarkoitettu käytettäväksi kokonaan auton hyväksi :D
#1730
500whp.net member
Vastaa Viestiin