Minua kiinnostaisi tuollainen satsi -96 2.0t tonnariin. Ajettu kyseisellä pirssillä on 245 000km.
Olen melko noviisi näissä asioissa, joten muutama asia arkarruttaisi.
Pärjääkö tuon setin kanssa vakio turbolla?
Entä mites alusta? varmaan olisis syytä tehdä sillekkin jotain, vai tuleeko autosta tuon virityksen jälkeen ihan mahdoton ajaa?
Entä muuten paikkojen kestävyys?
Yritin hakua mutta yksiselkoista vastausta ei ainakaan tuohon turbo-kysymykseen löytynyt.
9000 & maptun steg 2
Re: 9000 & maptun steg 2
Ei tartte ahdinta alkaa käpälöimään. Alusta on joka tapauksessa hyvä noilla kilometreillä uusia. Eikä tuu mahdoton ajaaOpa kirjoitti:Minua kiinnostaisi tuollainen satsi -96 2.0t tonnariin. Ajettu kyseisellä pirssillä on 245 000km.
Olen melko noviisi näissä asioissa, joten muutama asia arkarruttaisi.
Pärjääkö tuon setin kanssa vakio turbolla?
Entä mites alusta? varmaan olisis syytä tehdä sillekkin jotain, vai tuleeko autosta tuon virityksen jälkeen ihan mahdoton ajaa?
Entä muuten paikkojen kestävyys?
Yritin hakua mutta yksiselkoista vastausta ei ainakaan tuohon turbo-kysymykseen löytynyt.

-
- "Hirsch"
Itselläni vähän vastaavat suunnitelmat, mut aattelin tyytyä stage 1:een. Autona CS -95 2.0t. Madallussatsi myös ja kenties 17" kesäkiekot ja nykyiset 16" talveksi alle. Mut tähän projektiin saattaa vierähtää tovi, ennen kuin saa haalittua hillot kasaan. Taitaa mennä kuitenkin tuo poppiosasto nyt aivan ensin osittaiseen "päivitykseen".
Minkälainen ajettava tonnarista tulee esim. 215/45 17" kiekoilla ja -40 millisellä madalluksella?
Minkälainen ajettava tonnarista tulee esim. 215/45 17" kiekoilla ja -40 millisellä madalluksella?