Terve taas
Mistähän kannattaisi lähteä metsästämään ensiövälityksiä 900 CD 2,0 T16 IC Saabiin, joka on varustettu automaattivaihteistolla ja ongelma on se että kone kyllä jaksaisi vetää mutta ei tee mieli huudattaa maksimi kierroksilla eikä se oo oikein mukavaakaan ainakaan pitemmässä matka-ajossa...
Jo siinä 140km/h kieppeillä kierrokset kohoaa 4000 kierrokseen ja ajaessa 180km/h ovat kierokset jo about 5500 kieppeillä... Hitaassa matka-ajossa 90 km/h on jengat about 2800 kierrosta, et jos vaikka osapuilleen 2500rpm / 100km/h ja luonnollisesti 5000rpm / 200 km/h sais rukattua nuo välitykset, niin johan alkais olla saappi kuosissa...
Miltäs idea kuulostaa
Kärsiiköhän kiihtyvyys kuinka paljon pitemmästä välityksestä ja muodostuuko laatikon väännön kestävyys ongelmaksi?!?
Miks ei oo keksitty ylivaihdetta saabiin?!?
Pitempi välitys automaattiin...
Pitempi välitys automaattiin...
Terveisin; A.N.
SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...
SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...