Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099 Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja 900S » To Helmi 10, 2005 09:26
Tuo TD04 on vissiinkin 9000 aeron ahdin, eikö? Osaaako joku kertoa, voiko sellaisen soveltaa og satkuun TE05:sen tilalle ja millaisia muutoksia joutuisi tekemään? Tuohon 05:seen tulee pakoputki kiinni 4 pultilla (muistaakseni) ja tuossa 04:sessa se on kiinni 3 pultilla.. Pystyyköhän tuon laipan jotenkin muuttamaan sopivaksi?
Tarkoitus siis olisi vaihtaa tuo 900s-mallin vakio mitsu hieman järeämpään.
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436 Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Turbo16 » To Helmi 10, 2005 10:03
Oletkos kysynyt esim. pro turbosta ? Tai muista vastaavista turbopajoista ?
Kyllähän noita laippoja pitäisi löytyä.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099 Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja 900S » To Helmi 10, 2005 10:22
Turbo16 kirjoitti: Oletkos kysynyt esim. pro turbosta ? Tai muista vastaavista turbopajoista ?
Kyllähän noita laippoja pitäisi löytyä.
En ole vielä, mutta kun tuo pro-turbo sattuu oleman tuossa lähellä, niin voihan sieltä kysäistä.
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093 Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa
Viesti
Kirjoittaja saabracing » To Helmi 10, 2005 11:18
pakosarjan pulttijako ei käy, mutta voihan siihen porata uudet reijät...
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099 Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja 900S » To Helmi 10, 2005 11:19
saabracing kirjoitti: pakosarjan pulttijako ei käy, mutta voihan siihen porata uudet reijät...
Jotakin tuollaista vähän pelkäsinkin
Kiitos tiedosta!
9-5 2,3t Wagon `06 x 2