Mitähän seuraavaksi?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Mitähän seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Mitähän sitä seuraavaksi tekisi virityksien kanssa? Ei ne SP:n boksit tunnu tykkäävän yhtään mun autosta. Edellisellä boksilla ahdot nousi 1.2bar tietämille, mutta nyt enää nykyisellä 1.0bar. Se on sentään positiivista että nykimiset vähenivät hiukan, mutta eivät poistuneet.

Orginelli boksilla ei ole mitään ongelmia/nykimisiä.

Auto oli jo Pro Car Servicellä ihmeteltävänä, mutta ei siitä mitään vikaa/vikakoodeja selvinnyt. Ilmeisesti olivat kokeilleet eri dumpillakin, mutta ei vaikutusta.

Täytyy varmaan ruveta hylkäämään SP:n boksit ja siirtyä kokeilemaan jotakin toista pajaa... Täytyy varmaan siirtyä Maptumin kotisivuille ja lähteä kyselemään sieltä. Jos siirtyisi suoraan Steg 3:een..., mutta kun se kytkin???
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitähän seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja NG900T »

9000LPT kirjoitti: Täytyy varmaan ruveta hylkäämään SP:n boksit ja siirtyä kokeilemaan jotakin toista pajaa... Täytyy varmaan siirtyä Maptumin kotisivuille ja lähteä kyselemään sieltä. Jos siirtyisi suoraan Steg 3:een..., mutta kun se kytkin???
Tällä menolla enskesään mennessä ei taida kellään olla enää SP:n boksia, eikä mulla 8)
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitähän seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

9000LPT kirjoitti:Täytyy varmaan siirtyä Maptumin kotisivuille ja lähteä kyselemään sieltä. Jos siirtyisi suoraan Steg 3:een..., mutta kun se kytkin???
No kyllä sen kytkimen pitäisi kestää steg 3, mutta steg 4:sta en enää hommaisi vaihtamatta autoon stydimpää kytkintä :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Mutta kun

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Mutta kun tää mun malli on varustettu sillä mitättömällä levyllä (215mm), kun on alkujaan matalapaine malli ja vuoden liian vanha.

Vertasin kytkinten asetelmia, 228mm ja 215mm, niin isompi on n. 15mm halkaisijaltaan suurempi, joten ei sovi suoraan paikalleen.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Lieneeköhän olen kohta ainut, jolla toimii tuo SP:n boxi hyvin.Tosin tehoa ei edelleenkään ole tarpeeksi,vaikka steg 3.No täytyy laittaa orkkisboxi takas vähäx aikaa,niin.... :P
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Mulla ainakin kuuluu kauhia rutina kun polkasee nilkan suoraksi. 8O Taitaa just olla tuo kytkin.. :roll: Mistäköhän porukka on hommaillu pikkasen tehokkaampaa kytkintä autoon??
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

SEPA kirjoitti:Lieneeköhän olen kohta ainut, jolla toimii tuo SP:n boxi hyvin.Tosin tehoa ei edelleenkään ole tarpeeksi,vaikka steg 3.No täytyy laittaa orkkisboxi takas vähäx aikaa,niin.... :P
Kyllä se mullakin pelasi tosi hyvin, ei mitään lieveilmiöitä, mitä nyt etukumit 4mm pintaa/takana 7mm... :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Niinkuin joku kirjoitti jo,ett laitoin syksyllä nastarenkaat,keväällä taitaa löytyä kuluneet kitkat edestä.

Mut mikä se voi olla halpaa näitten autojen kanssa?Kyllähän ny yhteen viriboxiin ja IC:en löytyy rahaa nopsaan.Kumma ilmiö.
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

SEPA kirjoitti:Niinkuin joku kirjoitti jo,ett laitoin syksyllä nastarenkaat,keväällä taitaa löytyä kuluneet kitkat edestä.

Mut mikä se voi olla halpaa näitten autojen kanssa?Kyllähän ny yhteen viriboxiin ja IC:en löytyy rahaa nopsaan.Kumma ilmiö.
Totta, mutta ootas ku muija vinkuu jotain uutta 300€ mattoa, ei ei sellasseen oo kyllä mulla ainakaan varaa kun vintillä oottaa "lähes iskemättömiä" iso-iso-äidin räsymattoja pino tolkulla :wink:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

93t sport kirjoitti:Totta, mutta ootas ku muija vinkuu jotain uutta 300€ mattoa, ei ei sellasseen oo kyllä mulla ainakaan varaa kun vintillä oottaa "lähes iskemättömiä" iso-iso-äidin räsymattoja pino tolkulla :wink:
Joo, ihan ihme otuksia noi naikkoset 8O Meillä olis varmaan isännän (=mun) nenukki kipeenä, jos nyt jotain viripalikkaa rupeisin autoon hommaamaan. Karmee haloo tuli jo tosta lohkolämppärin asennuksesta, joka emännän mielestä oli TURHA hankinta 8O :?: No, kummasti tuntuu lämmin auto kelpaavan kun pitää viikonloppuisin johonkin perkuleen ostoshelvettiin mennä taas tuhlaamaan rahat johonkin sävy-sävyyn verhokankaisiin tai jokatalvisiin koiranloimiin tms. turhaan, jota ennestäänkin kaapit on pullollaan. Niin, ja kaappien pullisteluun ratkaisu EI ole hankkiutua eroon ylimääräisestä roinasta, vaan ostaa lisää kaappeja...Jeesus sentään, millähän Saabismin saisi tarttumaan oikein kunnolla emäntään?

-Ville
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Lisää Off topikkia

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Tai jos tulee kaupasta kassien kanssa niin emäntä tietää jo ovelta seuraavat asia:

- ostit taas jonkun typerän tietsikka lehden (kyllä MikroBitti tuli ostettua)
- ja kaljaakin ostit itelles (no yhden pullon ostin)
- mitäs sä toit mulle (nokun ei sille kelpaa mikään)

tai vaihtoehtoisesti

- ai sä ostit taas jotain typeriä auton osia. Kumma traktori kun sitä pitää koko ajan korjata ja nyplätä. Ostaisit kotiinkin joskus jotain.

Mistä ihmeestä ne tietää mitä mä olen kaupasta ostanut...

oi tätä onnea :D
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Oisko mikään enää hauskaa,jos vaimo ei oo "kehumassa" meitä näiden viisaiden ostosten jälkeen.Joskus tulee kiusalla ostettua jotain mikä ei varmasti oo tärkeää.Niinkuin viimeisin ostos,H4 jotka näyttää niin sanottua xenon valoa(teko xenonit),pari alle 100e(halpaa),mainitsin ensin että josko vaikka ehkä ostaisin Saappiin uudet polttimot(katse viestitti:Elät vain kerran),mut kiusaus oli liian suuri,ja suunta kohti Oulutarviketta(paikallinen varaosaliike Oulussa)ja lompsa auki tiskillä ja uudet valot käteen kiitos. 8)

Mut ei se tähän jääny.Parkkivalot näytti liian keltaisilta Raybrightien(tuliko oikein nimi) rinnalla,joten ostin siniset ledit niiden tilalle(25e).Sitten hoksasin että sumuvalot ei oikein näytä hyvälle uusien H4:n rinnalla,joten ostin uudet Raybrightin H3:t,pari vajaa 100e.Siinä sai sitten kuunnella vaimoa korvat punaisena.Olipa TAAS viisas ostos.Niin mut ku mut ku..... :oops: :oops: Mut kyll näytti HIENOLTA! :twisted:

Jos naisia ei olis kehumassa meitä,kaikki vois jäädä ostamatta,ku ei oo ketään kieltämässä meitä miehiä.
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Eipä tullut kehuja tännekään...

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Pistimpä Rikulle tilaukseen H&R laskusarjan ja uudet Konin takaiskari. (Etuiskarit päivitetään kun valuuttatilanne taas sallii)

Ehkäpä kun alusta on kunnossa, niin päästään Steg 3 päivityksiin :lol: :lol:
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

En tiiä onko kaikissa Saapeissa nuo legendaariset keski roiskeläpät?Mulla ne on kulunu ihan kohtalaisesti,ku laittavat nuita juoksuhautoja ja nyppylöitä tien läpi.Kiitos hienon matalalentosarjan. :D
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Ei ole tonnareissa

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Mutta itselläni on uudempaa malli CS, jossa takapyörän etupuolella on aika alas ulottuva suojus, joka ottaa kiinni jo nyt pihaan kurvatessa. Myös etulätkät ottavat kiinni aika monella parkkipaikalla, joten katsotaan mitä tapahtuu, kun pirssi vielä hiukan laskee :roll:
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Vastaa Viestiin