NG9-3 ja KW Variante 1 + tontitus

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
timpetti
"Hölösuu"
Viestit: 1774
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki

NG9-3 ja KW Variante 1 + tontitus

Viesti Kirjoittaja timpetti »

Moro!

Uutta alustaa olisi menossa muutaman tonnin ajetun TA Technix -setin (Vectra) tilalle (saa otteeseen helpommin + TA:lla jäi takapää omaan makuun liian ylös), eteen koiranluita murehdin, uudet koiranluut laitoin kun vaihdoin TA:n alle, mutta onko jollakin tietoa/kokemusta, mitkä koiranluut KANNATTAA alle laittaa swapin yhteydessä? Motonetin HD:t vai meneekö vaan vanhoilla OEM-osilla? Vai jotain muuta?
Auto tosiaan tarkoitus laskea sinne ruohonjuuritasolle tässä kohdin.

PS. TA Technix irtoaa muuten halpaan hintaan (200 eur sis kulut) täältä, jos kiinnostusta, ajettu max 5000 km ja hyvässä iskussa, ainoina tuo otteeseen saaminen ja ettei iskarin yläpäät takana suoraan sopivat NG).
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
Vastaa Viestiin