En uskalla sanoa mitään varmasti,mutta omaan 9-5:seen yritettiin aikoinaan laittaa juuri tuota 230hv Aeron boxia,mutta ei saatu toimimaan kunnolla. Oli pakko päätyä muihin viri "ohjelmiin"
En kuitenkaa tarkoita ettei kannata yrittää..voihan se onnistuakin kun on ammattimiehet ja ammatitaitoa..omaa auto laitettiin virallisella Saab korjaamolla
Kyllä tonne "viri viri tööt tööt" klubiin mennään vaikka väkisin jollei tuo Aeron boksi pelitä niin tarvii ruveta oikein tosissaan kartottamaan vaihtoehtoja. Toi Maptunin Steg 3 kiinnostas aika lailla. (pörssi ja hallitus luultavasti eri mieltä )
Olen tota BSR:n PPC systeemiä miettinyt, täytyisi vaan kuulla jotain kokemuksia ja vinkkejä kyseisestä kiposta!
Niin ja aeron kone features reinforced alloy pistons that benefit from oil cooling jets at the base of the block that spray oil at the underside of each piston. The engine also features sturdier connecting rods, nitrided gudgeon pins and strengthened intake valves. To handle the heat, exhaust valves are made of Nimonic alloy - a high nickel content, heat-resistant alloy used in aircraft components subjected to high pressure and temperature, such as the exhaust nozzles in jet engines.
Ei siitä basic 2.3:sta taida aeroa tulla ihan vaan softaa vaihtamalla?
Ei muuta kuin hanaaa...
Turhaa eipäilin onnistumistasi..taisi olla mun yrityksessä hieman tietotaidon puutetta
No ei muuta kuin kitkarenkaiden sorvaukseen
Radiosta kuului aamu-uutisten mukaan Etelä-Suomessa olleen paljon kitkarenkaita liikenteessä. 80 peltikolaria. Eikö siellä etelässä osata ajaa olenkaan vai mistä johtuu, että pellit kolisee, heti kun on vähänkin lunta tiellä tai ilmassa? Vai onko ne niitä samoja tyyppejä, jotka kehuu kitkoja?
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Meill oli todella liukasta täällä. Kaikki risteydet oli kuin luistinradat. Mäkin vedin yhdessä risteyksessä punasi päin hitaasti liukuen kun ei vaan pysähtynyt . Ja vauhtikin oli kokonaista 20km/h ja jarrutusmatka 40m. Pitkäksi meni. Oli juuri sopivan kosteeta ja lunta tuli lisää. Ja mehän ajetaan täällä aina sohjossa, siinä suolapuurossa, ja sehän vatsa on liukasta liikkumista.
Niin mulla on kitkat.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
peinu kirjoitti:Radiosta kuului aamu-uutisten mukaan Etelä-Suomessa olleen paljon kitkarenkaita liikenteessä. 80 peltikolaria. Eikö siellä etelässä osata ajaa olenkaan vai mistä johtuu, että pellit kolisee, heti kun on vähänkin lunta tiellä tai ilmassa? Vai onko ne niitä samoja tyyppejä, jotka kehuu kitkoja?
Et ole ainut, joka on ihmetellyt tuota samaa asiaa. Autoilijat ei tunnu tajuavan turvavälin merkitystä kökkökelillä: Ajetaan toisen kontissa kiinni, oli ilma mikä tahansa, ja sitten joku tekee äkkiliikkeen-->20 autoa ketjussa ja peltikorjaamot tienaa . Meni hieman