Eikö kukaan tiedä???
Eikö kukaan tiedä???
Eikö kukaan osaa neuvoa miten vapari 16v kierrosten rajoitin poistetaan?
Miksi se pois pitäisi saada?
Itselläni on samallainen ja johon on tehojakin yritetty kaivella niin ei ikinä ole ollut tarvis päästä yli 6000 kierroksen...
Saabhan on vääntö kone, ei kierros kone.
Mutta ainakin turboihin ilmeisesti on viri chippien kanssa tuo hoidettu.
Voisit vaikka T. Muukkoselta kysästä, siellä tehdään cipsejä vapareihinkin.
Itselläni on samallainen ja johon on tehojakin yritetty kaivella niin ei ikinä ole ollut tarvis päästä yli 6000 kierroksen...
Saabhan on vääntö kone, ei kierros kone.
Mutta ainakin turboihin ilmeisesti on viri chippien kanssa tuo hoidettu.
Voisit vaikka T. Muukkoselta kysästä, siellä tehdään cipsejä vapareihinkin.
Saabiton saabisti
#1470
#1470
No niinkuin edellä jo neuvottiinkin, niin rajoitin on ohjelmallinen. Eli lastua vaihtamalla tai itse ohjelmoimalla...
Volvomiehet näköjään on tommosta harrastanu
http://www.mcbrooms.com/volvo/fast700.htm
http://forums.turbobricks.com/archive/i ... -8936.html
En kyllä ymmärrä, miksi pitää koneen hajoamisen riskillä hakea muutamaa hevosta lisää? Tässähän oli vielä kysymys vaparista.
Volvomiehet näköjään on tommosta harrastanu
http://www.mcbrooms.com/volvo/fast700.htm
http://forums.turbobricks.com/archive/i ... -8936.html
En kyllä ymmärrä, miksi pitää koneen hajoamisen riskillä hakea muutamaa hevosta lisää? Tässähän oli vielä kysymys vaparista.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
No kun pätkii jo 5500 kierroksessa ja radalla ajaessa tarttis kaikki peliin ja jos hajoaa niin korjataan.vuorpe kirjoitti:Miksi se pois pitäisi saada?
Itselläni on samallainen ja johon on tehojakin yritetty kaivella niin ei ikinä ole ollut tarvis päästä yli 6000 kierroksen...
Saabhan on vääntö kone, ei kierros kone.
Mutta ainakin turboihin ilmeisesti on viri chippien kanssa tuo hoidettu.
Voisit vaikka T. Muukkoselta kysästä, siellä tehdään cipsejä vapareihinkin.
T Muukkoselta vois kysästä jos vain sais jotain yhteystietoja.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Hommaa säädettävät nokkapyörät, hiotuta vakionokasta hieman rajummat... ja sitte meet dynoon.... ylärekisteriin tohua varmasti jos säätäjä osaa laittaa säätöihin...kontki-2 kirjoitti:No kun pätkii jo 5500 kierroksessa ja radalla ajaessa tarttis kaikki peliin ja jos hajoaa niin korjataan.vuorpe kirjoitti:Miksi se pois pitäisi saada?
Itselläni on samallainen ja johon on tehojakin yritetty kaivella niin ei ikinä ole ollut tarvis päästä yli 6000 kierroksen...
Saabhan on vääntö kone, ei kierros kone.
Mutta ainakin turboihin ilmeisesti on viri chippien kanssa tuo hoidettu.
Voisit vaikka T. Muukkoselta kysästä, siellä tehdään cipsejä vapareihinkin.
T Muukkoselta vois kysästä jos vain sais jotain yhteystietoja.
Homman juju on ,että harrastus on pidettävä halpana, joten nuo ei tule kysymykseen.saabracing kirjoitti:Hommaa säädettävät nokkapyörät, hiotuta vakionokasta hieman rajummat... ja sitte meet dynoon.... ylärekisteriin tohua varmasti jos säätäjä osaa laittaa säätöihin...kontki-2 kirjoitti:No kun pätkii jo 5500 kierroksessa ja radalla ajaessa tarttis kaikki peliin ja jos hajoaa niin korjataan.vuorpe kirjoitti:Miksi se pois pitäisi saada?
Itselläni on samallainen ja johon on tehojakin yritetty kaivella niin ei ikinä ole ollut tarvis päästä yli 6000 kierroksen...
Saabhan on vääntö kone, ei kierros kone.
Mutta ainakin turboihin ilmeisesti on viri chippien kanssa tuo hoidettu.
Voisit vaikka T. Muukkoselta kysästä, siellä tehdään cipsejä vapareihinkin.
T Muukkoselta vois kysästä jos vain sais jotain yhteystietoja.
Kyseinen laite on myytävä 500,- jos joku on halukas ostamaan.