Uusi Tekniikan Maailma!!
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Uusi Tekniikan Maailma!!
Uudessa Tm:ssä joka tuli tänään kauppoihin ja tilaajille oli juttua Saabin hirsch virisarjasta..en kerinnyt lukemaan vielä, mutta kuva oli aika räheeeeee
Joo, se että todetaan että "tehoa on liikaa" on pappojen mussutusta, sitähän ei edes teoriassa voi olla liikaapertti666 kirjoitti:Oli kyllä positiivinen artikkeli..muistelen tuulilasin vastaavassa testissään moittineen "tehoa olevan liikaa" yms mussutusta..opetelkaa ajamaan
(provosoinko?)
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Joo muistan mäkin artikkelin. Tuskin kenenkään kuljettajan mielestä tehoja on koskaan liikaa ja panee pahaksensa jos niitä on reservissä. Papparaiset todennäköisesti polki innoissaan kaasu pohjassa ja siksi moittivat repivää kulkua. Vaan pakkoko niitä tehoja on käyttää jos tuntuu että parisataa hevosvoimaa vähemmän piisaa, olisivat antaneet ko hirssin sellaisen henkilön koeajettavaksi joka arvostaa tehoja. Aikas hölmöä arvostella tehokkaaksi tehtyä autoa että tehoa on liikaa.pertti666 kirjoitti:Oli kyllä positiivinen artikkeli..muistelen tuulilasin vastaavassa testissään moittineen "tehoa olevan liikaa" yms mussutusta..opetelkaa ajamaan
(provosoinko?)
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
TÖÖT, väärin:jarska kirjoitti:Nyt kyllä joku suuttuu mutta eihän tuo hirssi ainakaa0-100km/h ole mikään alytön supertykki kun tehdas ilmoittaa 6.4s mutta mittauksisa ei ole päässyt kuin 6.7s aikoihin ja tehoa on kuitenkin niinkin paljon! Jutun pointti: Uudet autot painaa liika!
automaatille jota tm:n paapat testasivat ilmoitetaan 6,6s, siis huimat 0,1 jäätiin ilmoitetusta
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Tärkeätä muistaa..
Tärkeätä muistaa on se että ei etuvetoinen vaikka siinä olisi tehoa kuinka paljon tahansa kiihdy samanlailla paikoiltaan kun taka tai neliveto
Re: Tärkeätä muistaa..
Ja ei varsinkaa silloin jos vääntö on rajoitettu alavaihteilla yhtä suureksi kuin mitä 2.0 vaparissa.-valomerkki- kirjoitti:Tärkeätä muistaa on se että ei etuvetoinen vaikka siinä olisi tehoa kuinka paljon tahansa kiihdy samanlailla paikoiltaan kun taka tai neliveto
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Re: Tärkeätä muistaa..
No, onneksi kohta on toi vääntömomentinrajoitus historiaa kakkos-vaihteella.Vigge kirjoitti:Ja ei varsinkaa silloin jos vääntö on rajoitettu alavaihteilla yhtä suureksi kuin mitä 2.0 vaparissa.-valomerkki- kirjoitti:Tärkeätä muistaa on se että ei etuvetoinen vaikka siinä olisi tehoa kuinka paljon tahansa kiihdy samanlailla paikoiltaan kun taka tai neliveto
Vaihdeloota, muija + renkaat saattaa olla erimieltä tosta asian onnellisuudesta
Ja samahan se on kaikissa viriboxeissa vai onko? Onko niissä "vakiona" rajoitettu myös kakkosella vääntöä (ahtopainetta)?
Ihanku joku olis tuosta asiasta jotain joskus maininnut mutta saatan kyllä muistaa väärinkin
Ykkösellä on yks ja sama etenemisen nopeuden kannalta onko rajoitinta, sutii joka tapauksessa.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Re: Tärkeätä muistaa..
Niin mene ja tiedä. Viggenin spekissä mainitaan että vääntö on rajtattu ykkösellä, kakkosella ja tietysti myös pakilla.93t sport kirjoitti:
No, onneksi kohta on toi vääntömomentinrajoitus historiaa kakkos-vaihteella.
Vaihdeloota, muija + renkaat saattaa olla erimieltä tosta asian onnellisuudesta
Ja samahan se on kaikissa viriboxeissa vai onko? Onko niissä "vakiona" rajoitettu myös kakkosella vääntöä (ahtopainetta)?
Ihanku joku olis tuosta asiasta jotain joskus maininnut mutta saatan kyllä muistaa väärinkin
Ykkösellä on yks ja sama etenemisen nopeuden kannalta onko rajoitinta, sutii joka tapauksessa.
WIS kertoo, että 9-5 aeron vääntömomenttia on rajoitettu ainoastaan ykkösellä ja pakilla.
Viripajat vissiin justeeraa noita limittereitä oman maun mukaan. Mulla ei ainkaan ahda täysiä vielä kakkosella (maptun stage III). Saattaa osittain johtua myös siitä että kuorma on kakkosella pinempi kuin kolmosella.
#1730
500whp.net member
500whp.net member