9-5 mikä olis sopiva kytkinpaketti noin 650Nm väännöille
9-5 mikä olis sopiva kytkinpaketti noin 650Nm väännöille
Pitäs valita toimiva kytkinpaketti "arki" ajoon hx40 #17 kanssa. Varmaan mielellään joku jousitettu levy. Kestääkö jousitettu?
Mitä levyä ja asetelmaa ootte laitellu? Väännöt varmaan asettuu sinne 650nm hujakoille.
Vakiovauhtipyörälle.
Mitä levyä ja asetelmaa ootte laitellu? Väännöt varmaan asettuu sinne 650nm hujakoille.
Vakiovauhtipyörälle.
Re: 9-5 mikä olis sopiva kytkinpaketti noin 650Nm väännöille
Jos vauhtipyörää voisi koneistaa tai sen voisi vaihtaa, niin mä pistäsin varmaan SRE -765 asetelman ja 240mm massalevyn. Jos ne vaan mahtuvat kytkinkopan sisään.
jeeeeeee!
Re: 9-5 mikä olis sopiva kytkinpaketti noin 650Nm väännöille
Vaihteisto ei kauaa kestä vaikka kytkin kestäisikin.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 9-5 mikä olis sopiva kytkinpaketti noin 650Nm väännöille
Oletko perehtynyt minkä verran olisi koneistusta?
Voishan sitä etukäteen koneistaa toiseen vauhtipyörään, mutta tosiaan pitäis tietää mahtuuko kytkinkoppaan.
Toinen kysymys: Mikä massalevy?
Auto -04 mallia.
Ja laatikko hajoaa varmasti juu, tiedossa on.
Voishan sitä etukäteen koneistaa toiseen vauhtipyörään, mutta tosiaan pitäis tietää mahtuuko kytkinkoppaan.
Toinen kysymys: Mikä massalevy?
Auto -04 mallia.
Ja laatikko hajoaa varmasti juu, tiedossa on.
Re: 9-5 mikä olis sopiva kytkinpaketti noin 650Nm väännöille
En ole. En myöskään tiedä sopiiko toi asetelma 9-5 vauhtipyörän kanssa vai pitäisikö käyttää 900/9-3 vauhtipyörää ja passata painelaakerin etäisyys sopivalla spacerilla kohdilleen. Tosin riittääkö askin booreissa pituus, jos käytetään ohuempaa vauhtipyörää vai tippuuko kytkinlevy pois booreilta?arto kirjoitti:Oletko perehtynyt minkä verran olisi koneistusta?
jeeeeeee!
Re: 9-5 mikä olis sopiva kytkinpaketti noin 650Nm väännöille
Ok eli mallia projekti.
Ei ole vielä varalaatikkoa hallilla, että pääsis sovittelemaan.
Sillä tässä vähän kyselen että millä asetelmalla on saatu pitämään se 600-650Nm, ja mielellään massalevyllä tai jousitetulla sintterillä.
Ei ole vielä varalaatikkoa hallilla, että pääsis sovittelemaan.
Sillä tässä vähän kyselen että millä asetelmalla on saatu pitämään se 600-650Nm, ja mielellään massalevyllä tai jousitetulla sintterillä.
Re: 9-5 mikä olis sopiva kytkinpaketti noin 650Nm väännöille
SRE:n paketti? Täältä soveltuvuus ja tiedot: http://www.race.fi/fi/product/44730a/sa ... utch-cover --> femmaan lupailtu -793 asetelmalla ja -520 massalevyllä 570nm väännönkestoa n. 10% turvamarginaalilla.arto kirjoitti:Ok eli mallia projekti.
Ei ole vielä varalaatikkoa hallilla, että pääsis sovittelemaan.
Sillä tässä vähän kyselen että millä asetelmalla on saatu pitämään se 600-650Nm, ja mielellään massalevyllä tai jousitetulla sintterillä.
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Re: 9-5 mikä olis sopiva kytkinpaketti noin 650Nm väännöille
Itsellä Maptunilta tilattu jousitettu levy ja aeron asetelma. 600nm kestäny jo kolmatta vuotta. Laatikko vaan alkaa olee loppu ☺
Saab 9-5 2.3t RE85 -99
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: 9-5 mikä olis sopiva kytkinpaketti noin 650Nm väännöille
jousitettu levy on sit aina yks hajoava paikka lisää. Ota mielummin jousittamaton levy ni ei tarvii keräillä jousia kytkinkopasta.
Ja mihin perustuu tämä kommentointi että laatikko paskoo @600nm? Vai onko femmoissa sit paskempi laatikko kuin ngsatkuissa ja ogkolkeissa?
Toki jos esim 19T:llä ottaa 600nm väännöt siihen 3k rpm hujakoille ja jurnuttelet sitä sit vitos vaihteella niin toki. Kyllä kaiken paskaksi rikkomalla saa.
Ja mihin perustuu tämä kommentointi että laatikko paskoo @600nm? Vai onko femmoissa sit paskempi laatikko kuin ngsatkuissa ja ogkolkeissa?
Toki jos esim 19T:llä ottaa 600nm väännöt siihen 3k rpm hujakoille ja jurnuttelet sitä sit vitos vaihteella niin toki. Kyllä kaiken paskaksi rikkomalla saa.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: 9-5 mikä olis sopiva kytkinpaketti noin 650Nm väännöille
Tonnareis ja NG satkuis on kolmosen rattaat vähä isommilla hampailla, pidempi välitys samalla. Jossain 700Nm nurkilla aletaan lähestyä sitä että kolmosen rattaista lähtee hampaat kävelee jos saa pitoja.like_a_glove kirjoitti:jousitettu levy on sit aina yks hajoava paikka lisää. Ota mielummin jousittamaton levy ni ei tarvii keräillä jousia kytkinkopasta.
Ja mihin perustuu tämä kommentointi että laatikko paskoo @600nm? Vai onko femmoissa sit paskempi laatikko kuin ngsatkuissa ja ogkolkeissa?
Toki jos esim 19T:llä ottaa 600nm väännöt siihen 3k rpm hujakoille ja jurnuttelet sitä sit vitos vaihteella niin toki. Kyllä kaiken paskaksi rikkomalla saa.