T7 manuaali softa, kaasun leijumisen poisto

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
arto
"Aero"
Viestit: 416
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 09:39

T7 manuaali softa, kaasun leijumisen poisto

Viesti Kirjoittaja arto »

Mitäs kohtia pitää muokkailla softassa tuota manuaalin mukavuustoimintoa muutettaessa, ettei kaasu jäis leijumaan poljinta höllättäessä?

Nyt 46S softa.
Mikä paras e85 pohja manuaalille. -04 TCS kyseessä.
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Re: T7 manuaali softa, kaasun leijumisen poisto

Viesti Kirjoittaja nugge »

Extra Fast Throttle ja sit Tipout vai mikä se oli.

Sitte pitää lähtee vähentää pyörivän tavaran määrää että saa oikeasti nopeaksi....
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Avatar
Reksu
"Aero"
Viestit: 317
Liittynyt: Ma Elo 17, 2015 14:19
Paikkakunta: Laukaa

Re: T7 manuaali softa, kaasun leijumisen poisto

Viesti Kirjoittaja Reksu »

Extra fast throttle kyllä mielestäni vain tekee poljinkartasta agressiivisemman?
Saatan olla väärässäkin.
9-5 2.3t -00 ~1800mg/c @ 6000rpm
Turbo-Saabisti #7815
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: T7 manuaali softa, kaasun leijumisen poisto

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Suiteversiosta vähän riippuu mitä fast throttle ja extra fast throttle täpät tekee, fiksumpi melkein suoraan muokata tarpeellisia symboleita. EngTipCal.ST_EnableTipout on se joka vaikuttaa läpän liikkeen pehmennyksiin kaasua löysätessä. Tipin puolestaan hidastaa kaasun avausta. Poljinmappaukseen ei vaikuta kumpikaan.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Vastaa Viestiin