Mitäs kohtia pitää muokkailla softassa tuota manuaalin mukavuustoimintoa muutettaessa, ettei kaasu jäis leijumaan poljinta höllättäessä?
Nyt 46S softa.
Mikä paras e85 pohja manuaalille. -04 TCS kyseessä.
T7 manuaali softa, kaasun leijumisen poisto
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: T7 manuaali softa, kaasun leijumisen poisto
Extra Fast Throttle ja sit Tipout vai mikä se oli.
Sitte pitää lähtee vähentää pyörivän tavaran määrää että saa oikeasti nopeaksi....
Sitte pitää lähtee vähentää pyörivän tavaran määrää että saa oikeasti nopeaksi....
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: T7 manuaali softa, kaasun leijumisen poisto
Extra fast throttle kyllä mielestäni vain tekee poljinkartasta agressiivisemman?
Saatan olla väärässäkin.
Saatan olla väärässäkin.
9-5 2.3t -00 ~1800mg/c @ 6000rpm
Turbo-Saabisti #7815
Turbo-Saabisti #7815
Re: T7 manuaali softa, kaasun leijumisen poisto
Suiteversiosta vähän riippuu mitä fast throttle ja extra fast throttle täpät tekee, fiksumpi melkein suoraan muokata tarpeellisia symboleita. EngTipCal.ST_EnableTipout on se joka vaikuttaa läpän liikkeen pehmennyksiin kaasua löysätessä. Tipin puolestaan hidastaa kaasun avausta. Poljinmappaukseen ei vaikuta kumpikaan.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com